Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@17:01:06 GMT

برقراری ۳۵۰ تماس با سامانه ۱۲۵ همدان

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۰۱۴۵۹

برقراری ۳۵۰ تماس با سامانه ۱۲۵ همدان

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمدرضا بیاناتی، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: طبق اعلام مرکز کنترل و فرماندهی عملیات سازمان، یک عملیات اطفای حریق حاصل تلاش فرشتگان نجات شهرهمدان در۲۴ ساعته گذشته بوده است.

او افزود: شهروندان همدانی دیروز ۳۵۰ مرتبه با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته‌اند که از این تعداد یک مورد منجر به عملیات شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان با بیان اینکه ۱۱ تماس برای مشاوره و راهنمایی برقرارشده است گفت: یکی از اموری که بصورت جدی مورد توجه سازمان است ارائه مشاوره و راهنمایی به شهروندان درهنگام حوادث می‌باشند بنحوی که مردم بتوانند هم از لحاظ روانی خود و دیگران را با کنترل سطح استرس مدیریت کنند و هم بتوانند تا هنگام رسیدن نیرو‌های امدادی اقدامات اولیه امدادی را انجام دهند.

بیاناتی ادامه داد: تماس‌های برقرار شده با سامانه‌ی ۱۲۵ همدان علاوه بر مواردی که منجر به عملیات و مشاوره شده شامل ۴۰ تماس اشتباه و متأسفانه ۲۹۸ مورد از تماس‌ها نیز ایجاد مزاحمت بوده است.

او اضافه کرد: عملیات‌های انجام شده در این مدت یک مورد آتش سوزی شامل حریق چوب بری بوده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی همدان در پایان به شهروندان توصیه کرد شماره ۱۲۵ را به خاطر بسپارید و در صورت بروز هرگونه حادثه‌ای ضمن حفظ خونسردی با این سامانه تماس بگیرید تا فرشتگان نجات آتش نشانی همدان به یاری شما بشتابند.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امداد و نجات آتش نشانی آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۱۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 تماس تصویری نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل با مشاور ارشد امیرعبداللهیان

به گزارش همشهری‌آنلاین، «گیر پدرسون» نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه امروز سه شنبه (۱۱ اردیبهشت ۱۴٠۳) با علی اصغر خاجی، مشاور ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی گفتگو کرد.

طرفین در این دیدار در رابطه با آخرین تحولات سوریه از جمله لزوم اتخاذ رهیافت های جدید جهت کمک به بهبود وضعیت انسانی، مبارزه با تروریسم و همچنین استمرار فرآیند سیاسی سوریه گفتگو و تبادل نظر کردند.

خاجی در ادامه این گفتگوها، با ابراز نگرانی از بحران انسانی سوریه اظهار داشت، جنایات رژیم صهیونیستی در قبال مردم مظلوم فلسطین و همچنین تجاوزات مستمر این رژیم به سوریه و لبنان تمامی معادلات منطقه را در بحران فرو برده است و روند پیشرفت تحولات سوریه را دچار خدشه کرده است.

کد خبر 848421 منبع: مهر برچسب‌ها خبر ویژه سازمان ملل

دیگر خبرها

  • کاخ سفید: از تلاش چین برای برقراری امنیت در منطقه استقبال می‌کنیم
  • درخواست مخاطبان برای تولید نون‌ خ ۶
  •  تماس تصویری نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل با مشاور ارشد امیرعبداللهیان
  • افزایش حقوق و متناسب سازی آن، بیشترین سوال بازنشستگان در تماس با سامانه ۲۵۰۰
  • تسریع روند راه‌اندازی سامانه راهبردی ناوگان آتش‌نشانی تبریز
  • آتش‌نشانان بوشهری کودک گرفتار در بالابر را نجات دادند
  • انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین
  • تأیید سوابق تحصیلی برای تمام داوطلبان ضروری است
  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر