Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-05@20:41:20 GMT

چگونه لباسهای خاکی رنگ را ست کنیم؟

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۰۲۰۰۷

چگونه لباسهای خاکی رنگ را ست کنیم؟

خبرگزاری آریا -

رنگ خاکی تیره
لباس های خاکی رنگ اندام را لاغرتر نشان می دهد و برای تابستان رنگ مناسبی است. همچنین لباسهای خاکی رنگ بسیار راحت هستند مخصوصا اگر شلوار جین خاکی رنگ را با یک بلوز راحت و یک کفش اسپورت بپوشید. یک بلوز آستین بلند طرح دار با یک شلوار برمودا و یک جفت کفش تخت و مسطح قابل ست کردن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رنگ خاکی چه رنگی است؟
خاکی رنگی است بین خاکستری و کرم روشن (یا قهوه‌ای رنگ‌پریده) و نیز اصطلاحی است که برای توصیف پارچه‌ای از این رنگ که در لباس‌های نظامی استفاده می‌شود، به‌کار برده می‌شود.
لباس های خاکی با ارتشی رنگهایی هستند که از قدیم مورد توجه و استفاده عموم قرار می گرفته و هیچگاه از مد نمی افتد.
یكی از ویژگی ‌های رنگ خاكی این است كه افراد را لاغرتر از آنچه هستند نشان می دهد. بنابراین گزینه خوبی برای كسانی است كه اضافه وزن دارند یا درشت اندام هستند و با استفاده از رنگ و مدل لباس می ‌خواهند لاغرتر به چشم بیایند. مزیت دیگری كه این رنگ دارد این است كه تقریبا جزء رنگ ‌های خنثی به شمار می ‌آید و به راحتی می ‌توان آن را با انواع رنگ های سرد یا گرم پوشید.
ویژگی دیگر این رنگ این است كه هم می ‌توان آن را در لباس های اسپرت و برای استفاده روزانه و راحت در نظر گرفت و هم لباس های سنگین ‌تر و برای مراسم رسمی ‌تر و مهمانی ها. بنابراین با انتخاب این رنگ به ظاهر ساده با یک تیر چند نشان را زده ‌اید.
حق با شماست هماهنگ كردن یک مانتوی خاكی رنگ با رنگ شال، شلوار و حتی كیف و كفش كار راحتی نیست اما شك نكنید كه وقتی تركیب خوبی به دست بیاید نتیجه حتی بیشتر از انتظار شما رضایت بخش می‌شود. مثلا همیشه یك مانتوی ساده و اسپرت خاكی رنگ با یک شلوار جین سرمه ای و یک شال سرمه ای تركیب خوبی می ‌سازد.

رنگ خاکی با چه رنگی ست میشود
برای انتخاب كفش با این مدل نیز می‌توانید روی كفش‌های تخت و مسطح یا انواع كتانی حساب كنید و چه بهتر اگر همرنگ مانتو یا شال‌تان باشد. شال با رنگ شاد نیز گزینه خوبی برای پوشیدن با این رنگ مانتو است و با گرمایی كه دارد به آن جلوه زیادی می‌دهد و برای روزهای گرم تابستان هم بسیار مناسب است.
اولین رنگ های خنثی که برای انتخاب لباس به آنها توجه می شود سفید و مشکی هستند و رنگ های زمینی از خاکی گرفته تا حنایی در رتبه دوم قرار می گیرند. همه این رنگ های زمینی می توانند در زمینه تک رنگ بسیار خوب عمل کنند.

مکمل رنگ خاکی برای لباس
اگر استفاده از لباس های سر تا پا خاکی را برای خود نمی پسندید می توانید از رنگ های غنی مانند نارنجی سوخته، خردلی و طیف های مختلف آبی در کنار رنگ های خنثی زمینی استفاده کنید.

رنگ خاکی با چی ست می شود
یک شلوار راسته خاکی رنگ، با یک کت خاکی رنگ که در قسمت کمر آن کمربندی قرار گرفته با یک کیف با طرح پلنگی و یک صندل پاشنه بلند زیبا به نظر می رسد.

ست رنگ خاکی
اگر شما هم جزو آن گروه از پسرهایی هستید كه به پیچیدن شال دور گردن شان علاقمند هستند می‌توانید روی این رنگ شال حساب كنید. معمولا شال خاكی رنگ با تی ‌شرت ساده مشكی انتخاب خوبی به نظر می ‌رسد، البته انتخاب شما فقط محدود به رنگ مشكی نیست شما می توانید روی رنگ‌های دیگری مانند سفید، یشمی و سرمه‌ای نیز حساب كنید. چون تركیب شال خاكی با این رنگ ها جواب خواهد داد.
بیشتر بخوانید: راهنمای پوشیدن کت خاکی رنگ برای آقایان
مانتو خاکی با چه رنگی ست می شود ؟
رنگ سبز به سادگی با رنگ‌های خنثی ترکیب می‌شود. رنگ خاکی رنگی خنثی است و به خوبی با سبز ترکیب می‌شود. اگرچه رنگ خاکی با بیشتر ته‌رنگ‌های رنگ سبز همخوانی خوبی دارد اما بهترین همنشین رنگ خاکی از خانواده رنگ سبز، سبز زیتونی است. بنابراین اگر مانتوی خاکی دارید پیشنهاد می کنیم از شالی به رنگ سبز استفاده کنید.
رنگ کرم یک ترکیب بسیار زیبا با رنگ خاکی به وجود می آورد. البته اگر برای این ترکیب از خاکی تیره تر استفاده نمایید جذابیت بیشتری پیدا می کنید.
رنگ خاکی به زیبایی در کنار انواع رنگ سبز دیده می شوند.
قرمز چرک و قرمز پررنگ دو ترکیب رنگ بسیار عالی برای خاکی هستند.
رنگ سفید و خاکی را به زیبایی در کنار هم ست کنید.
یکی از رنگ هایی که بسیار با خاکی ست می شود رنگ سورمه ای است.
می توانید به راحتی مانتو خاکی را شال و شلوار قهوه ای ست کنید.
رنگ خاکی را به راحتی و زیبایی در کنار رنگ مشکی به کار ببرید.

رنگ خاکی با چه رنگی ست می شود
گردآوری: بخش مد بیتوته

ست خانگی دخترانه وپسرانه باطرح ورنگ متنوع
خانه ایده آل خودبرای خرید یااجاره راپیداکن
شمع، عنصری الهام بخش در دیزاین
آخرین قیمت هاو زمان تخفیف محصولات دیجیتال
سیسمونی و اکسسوری نوزاد باتخفیف 40درصدی
خرید اینترنتی لباس بچگانه
شمع های فانتزی بابیشترین تنوع طرح ورنگ
تخفیف 70درصدی پرفروش ترین برندهای آرایشی
خرید میز و صندلی های خاص و لاکچری
تخفیف 50درصدی پوشاک بچگانه
فضای خانه را با شمع‌ آرایی رویایی کن
تخمین قیمت خانه با کد پستی

تازه ترین مطالب دنیای مد(طلا و جواهرات، لباس و کیف و کفش، دکوراسیون، مد و...) سایر مطالب دنیای مد
جدیدترین مدل درب کشویی

مدل کاشی بین کابینتی

جدیدترین مدل لباس مخمل

12 قطعه جواهرات که استفاده از آن ها در سال 2020 رونق دارند

ترکیب رنگ های مناسب برای ست کردن

مدل لباس افغانی

مدل پیراهن های ست مادر و دختری

جدیدترین مدل کت های مجلسی مردانه

جدیدترین مدل پیراهن بلند نخی

چگونه لباسهای خاکی رنگ را ست کنیم؟

چه تابلویی برای پذیرایی مناسب است ؟

شیک ترین سرویس بهداشتی های سلطنتی
سایر مطالب دنیای مد

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: خاکی رنگ رنگ خاکی ست می شود کنید رنگ رنگ سبز چه رنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۲۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوزونیدیس: تماشاگران نباید به این بازی اعتراض کنند!

به گزارش "ورزش سه"، مارینوس اوزونیدیس، سرمربی گل گهر در نشست خبری پس از بازی گل گهر و شمس آذر حاضر شد. اوزونیدیس در ابتدا گفت: در چنین مسابقاتی که شما پیروز نمی‌شوید ولی همه توانتان را در زمین می‌گذارید، نمی‌دانم چه کار باید بکنیم که بازی را برنده بشویم. نیمه اول ایده‌آل نبودیم و مقابل تیمی دونده و فعال بازی کردیم. در نیمه اول 3-4 شانس خوب پیدا کردیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم فکر می‌کنم یکی از بهترین نیمه‌هایی بود که بازی کردیم. جلوی چنین تیمی وقتی هیچ موقعیتی به رقیب نمی‌دهید و 3-4 موقعیت از دست می‌دهید،‌ چه می‌توانم به بازیکنانم بگویم. آنها بهترین توان‌شان را در بازی گذاشتند. خیلی باتمرکز بودند و شانس‌های گلزنی ایجاد کردند ولی خب گل نزدند. من به عنوان سرمربی ترجیح می‌دهم اگر ببازیم یا حتی مساوی کنیم، چنین عملکردی از بازیکنانم ببینم. باید بدانیم که یک مهاجم جوان داریم که 7-8 گل زده است.

سرمربی گل گهر سیرجان در ادامه گفت: همیشه گفته‌ام که 2 راه برای تیمداری دارید، یک اینکه بروید و یک تیم آماده بخرید و دیگر اینکه یک تیم را بسازید و ما تصمیم گرفتیم که یک تیم بسازیم. در چنین موردی ما یک روز بالا هستیم و یک روز پایین ولی بعد از چنین عملکردی من به بازیکنانم تبریک می‌گویم. طبیعتاً اگر گل می‌زدیم خیلی بهتر می‌بود ولی نزدیم و در دقیقه آخر یک تیرک نیز زدیم. من بارها گفته‌ام وقتی شما 3-4 تیم اول نیستید، برای من مهم نیست که پنجم یا ششم بشویم، مهم شیوه بازی ماست و در این سبک، بازیکنان به مرور پیشرفت می‌کنند. من به عنوان سرمربی باید از بازیکنانم تشکر کنم، آن سبکی که می‌خواستیم را انجام دادند، دویدند و جنگیدند.

اوزونیدیس در پاسخ به سوال خبرنگار که گل گهر 6 هفته است نتیجه نمی‌گیرد و امشب طرفداران علیه تیم شعار دادند و نتیجه مهم است، گفت: بله نتیجه مهم است ولی به شما گفتم که ببینید چطور ما امتیاز نگرفتیم. شما به عنوان یک خبرنگار و هواداران طبیعی است که نتیجه را ببیند ولی من از دید خودم دارم می‌بینم که تفاوت زیادی وجود دارد.

سرمربی گل گهر در این خصوص اضافه کرد: اگر یادتان بیاید بازی‌های مقابل پیکان یا استقلال خوزستان یا بازی امروز ما بدشانس بودیم. می‌خواهم به این شکل نگاه نکنید زیرا که اگر اینگونه به مسابقات نگاه کنید، آن راهی را که می‌خواستیم از دست می‌دهیم. من ترجیح می‌دهم که همین سبکی که تیم بازی می‌کند را ارائه کند و حالا مثلا در یک بازی شانس با ما یار باشد و ببریم ولی مستحق پیروزی نباشیم.

اوزونیدیس در پاسخ خبرنگار که گفت ما 4 سال است نتیجه نمی گیریم و همه مربیان می‌گویند که تیم پیشرفت می‌کند، اظهار داشت: تفاوت امسال با سال‌های گذشته این است که ما داریم یک تیم می‌سازیم. ما بازیکنان آماده نمی‌خریم. من در مورد سال‌های گذشته حرف نمی‌زنیم چون هر کسی یک سبکی دارد ولی ما امسال خواستیم که یک سبکی بسازیم. تا حالا دیدید که یک تیم با مهاجم 20 ساله کل فصل را بازی کند؟ یا دفاع 20-21 ساله کل لیگ را بازی کنیم؟ به من پاسخ بدهید!

سرمربی گل گهر ادامه داد:وقتی شما اول نیستید،‌ درگیر این نباشید که یک رده بالاتر یا پایین‌تر تیم قرار دارد. ببینید من دوست ندارم فوتبال «بکش زیرش» را بازی کنم، ما داریم یک تیم می‌سازیم. امروز باید به بازیکنان تبریک بگوییم زیرا که بهترین‌شان را گذاشتند و خیلی خوب بودند، البته که ما می‌دانیم ضعف‌هایی داریم. ترکیب ما در نیم فصل اول با نیم فصل دوم مقایسه کنید. تماشاگرها باید امروز از بازیکنان حمایت کنند، نه اعتراض. زمانی باید اعتراض کنند که یک بازیکن 100 درصد توانش را در زمین نگذارد ولی می‌بینید که بازیکنان وجودشان را می‌گذارند، این تیم باید حمایت شود. این سبک باعث می‌شود که باشگاه پیشرفت کند. باید همه با هم باشیم. ما نمی‌خواهیم هر زمان که برنده‌ایم هوادار با ما باشد.

سرمربی گل گهر در پاسخ به اینکه چرا لباس تیم بین 2 نیمه عوض شد، گفت: برای اینکه مشکل داشتند. طبیعتاً تیم میهمان باید 2 دست لباس داشته باشد. ما می‌توانستیم نگذاریم تیم میهمان با آن لباس وارد زمین شود ولی ما چنین شخصیتی نداریم و به ما به احترام هواداران، دوربین و اینکه لباس‌ها شبیه به هم بودند، لباس‌ها را عوض کردیم.

دیگر خبرها

  • اوزونیدیس: تماشاگران نباید به این بازی اعتراض کنند!
  • حضور گل‌گهر با دو لباس مختلف در جدال با شمس‌آذر!
  • حضور شمس آذر با دو لباس مختلف در جدال با گل‌گهر!
  • اتفاق عجب و باور نکردنی در لیگ برتر ایران
  • یک بام و دو هوا: تغییر عجیب لباس بین نیمه!
  • (تصاویر) طبیعت بهاری سد خاکی خونیق شهرستان اهر
  • ببینید | رونالدو آتش به پا کرد؛ کولاک جدید کریس با لباس النصر
  • چند خبر از شهرستان های نیشابور، بردسکن و فریمان
  • شکسته شدن بند خاکی در روستای بیجورد بردسکن بر اثر سیلاب
  • انحراف خودرو و حادثه تصادف حاصل جاده خاکی برخی از روستا‌های انابد + تصاویر