Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بهره‌برداری آب و فاضلاب استان همدان از افزایش ۲۵ تا ۳۰ درصدی مصرف آب در همدان خبر داد و گفت: رعایت مسائل بهداشتی همراه با مدیریت مصرف آب باشد زیرا تابستان در پیش است.

حمیدرضا نیکداد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان در خصوص افزایش مصرف آب هشدار داد و اظهار کرد: هم اکنون سد در حال سرریز بوده و ظرفیت آن پر است و آب مازاد به آبشینه منتقل می‌شود که به زودی آن هم پر خواهد شد‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه وضعیت منابع آبی خوب است اما مصارف همچنان بالاست بیان کرد: این میزان مصرف آب نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۵ تا ۳۰ درصد افزایش یافته است.

معاون بهره‌برداری آب و فاضلاب استان همدان بیان کرد: مصرف کنونی آب ناشی از شیوع بیماری کرونا و لزوم رعایت بهداشت فردی و عمومی است اما در کنار رعایت مسائل بهداشتی باید نیم نگاهی نیز به مدیریت مصرف آب داشته باشیم.

وی با بیان اینکه مواجهه با کمبود آب، بحران آبی را به دنبال دارد اضافه کرد: داروی مقابله با کرونا پیشگیری و شستشوی با آب است بنابراین باید مصرف آب که این روزها بسیار به هموطنان در پیشگیری ابتلا به این بیماری کمک کرده را مدیریت کنیم.

نیکداد خاطرنشان کرد: مشترکان توجه کنند هنوز به گرمای تابستان نرسیدیم اما مصارف اندازه تابستان است و این یک هشدار است زیرا کولرها هنوز روشن نشده و آبیاری فضای سبز نیز هنوز آغاز نشده است.

وی در ادامه در خصوص اینکه برخی از مردم از آب‌های چشمه و قنات‌های اطراف روستاها برای شرب استفاده می‌کنند افزود: این آب‌ها مورد تایید آبفا نیست.

معاون بهره‌برداری آب و فاضلاب استان همدان تصریح کرد: آبی مورد تایید شرکت آبفا است که از شبکه‌های شرکت خارج شده و اشتراکاتی است که فروخته شده است.

وی با بیان اینکه تایید سلامت آب چشمه‌ها و قنات‌ها با شرکت آب منطقه‌ای است گفت: هیچگونه آزمایش و نمونه‌گیری از آب قنات‌ها و چشمه‌ها نداریم بنابراین نمی‌توان از سلامت آنها اطمینان خاطر داد.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: آب همدان مصرف آب و فاضلاب همدان کرونا مصرف آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۲۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادارات تهران باید تا ۱۵ خرداد امسال برچسب انرژی بگیرند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، امروز در مراسمی با حضور ۲۰۰ اداره بزرگ شهر تهران، از اداراتی که در تابستان سال ۱۴۰۲ به منظور مدیریت مصرف با شرکت توانیر همکاری داشتند، تقدیر شد.
 مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق نیروی تهران با بیان اینکه تهران دارای پنج هزار و ۵۲ اداره است، گفت: میزان مصرف برق این ادارات در فصل تابستان تا ۳۸۰ مگاوات ساعت برق می‌رسد که در راستای اجرای مصوبه هیئت وزیران سال گذشته، روزانه به طور متوسط مصرف برق این ادارات ۱۵۰ مگاوات ساعت، کاهش یافت. 
 مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق نیروی تهران اضافه کرد: امسال ادارات موظف هستند تا ۱۵ خردادماه برچسب انرژی دریافت کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

مسعود عزیزی، معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق نیروی تهران نیز درخصوص پیش بینی مصارف شهر تهران در تابستان پیش‌رو گفت:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • افزایش ده درصدی مصرف برق در خراسان رضوی
  • مجوز افزایش دوباره «قیمت لاستیک» به فاصله شش ماه/ سازمان حمایت از مصرف کننده خبر دارد؟
  • افزایش ۵ درصدی میزان مصرف گاز در زنجان
  • معرفی برگزیدگان رویداد مدیریت مصرف آب در صنعت نساجی
  • افزایش ۶ درصدی مصرف برق
  • معرفی ظرفیت‌های صادراتی همدان برای افزایش تعاملات تجاری غرب
  • افزایش ۵.۶ درصدی اهدای خون همدانی‌ها در سال گذشته
  • افزایش ۳۵ درصدی خدمات بهداشتی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی در چهارمحال و بختیاری
  • ادارات تهران باید تا ۱۵ خرداد امسال برچسب انرژی بگیرند