Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@18:33:23 GMT

مهمترين مراکز خريد لوله پلي اتيلن در ايران؟

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۰۲۲۳۴

مهمترين مراکز خريد لوله پلي اتيلن در ايران؟

 خبرگزاری آریا- از مهمترین برندهایی که در ایران به ساخت لوله پلی اتیلن مشغول هستند می توان به برند صنعت لوله اشاره کرد. این بازرگانی در سال 1384 با هدف آبادانی هر چه بیشتر میهن عزیزمان ایران اقدام به ارائه انواع لوله و اتصالات و شیرآلات صنعتی، کشاورزی و ساختمانی کرده است و در حال حاضر توانسته محبوبیت زیادی در بین مردم کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شناخت مهمترین ویژگی برند صنعت لوله و محصولات تولیدی این شرکت؟

لوله پلی اتیلن نسبت به چگالی که دارد از مقاومت قابل توجهی برخوردار است، این نوع لوله استحکام بسیار بالایی در میان سایر لوله ها دارد. پلی اتیلنیکی از رایج ترین پلاستیک ها است که در جامعه امروز مورد استفاده قرار می گیرد و در قالب های مختلفی این پلاستیک را مشاهده می کنیم، از جمله آنها می توان به بطری های پلاستیکی آب اشاره کرد.

 لوله پلی اتیلن، با چگالی بالا که گاهی به آن لوله پلی اتیلن (HDPE) گفته می شود، از پلی اتیلن ترموپلاستیک ساخته شده است. مهمترین خاصیت پلی اتیلن ترموپلاستیک این است که در دمای مشخصی تولید می شود، سپس در نتیجه خنک شدن برای حفظ شکل خود آن را جامد می کنند. یكی از مهمترین فاكتورهای این نوع لوله، نسبت چگالی به وزن آن است.

 این شکل از لوله از استحکام زیادی برخوردار است و وزن آن بسیار زیاد است. چنین ویژگی ای باعث می شود که لوله نه تنها در بسیاری از مواقع مانند؛ سیل و طوفان کارآمد باشد و برای سیستم های لوله کشی آب آشامیدنی و و فاضلاب، نیز ایده آل باشد. در ایران شرکت های معدودی به فناوری ساخت لوله پلی اتیلن دست یافته اند.

از مهمترین برندهایی که در ایران به ساخت لوله پلی اتیلن مشغول هستند می توان به برند صنعت لوله اشاره کرد. این بازرگانی با داشتن سالها سابقه فعالیت در زمینه صنعت لوله در سال 1384 با هدف آبادانی هر چه بیشتر میهن عزیزمان ایران اقدام به ارائه انواع لوله و اتصالات و شیرآلات صنعتی، کشاورزی و ساختمانی کرده است و در حال حاضر توانسته محبوبیت زیادی در بین مردم کسب کند.

بازرگانی صنعت لوله با داشتن نیروی مجرب و متخصص همواره در صنعت لوله موفقیت های بزرگی را کسب کرده است. نیروهای مجرب این شرکت در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت آماده ارائه خدمات این بازرگانی به شما مشتریان عزیز است. برای اطلاع از قیمت لوله پلی اتیلن در سال 2020 و انواع دیگر لوله ها می توانید با مراجعه به وب سایت اینترنتی این شرکت (sanatlooleh.com) اقدام به خرید و ثبت سفارش کنید.

انواع لوله پلی اتیلن

بهترین ویژگی لوله پلی اتیلن چیست؟

همانطوری که می دانید لوله های فلزی همواره در معرض زنگ زدگی هستند. در حالی که تلاش های زیادی در سراسر دنیا صورت می گیرد تا از وقوع چنین اتفاقاتی جلوگیری شود اما این کار بسیار سخت و هزینه بر است، بسیاری از شرکت ها با پرداختن به این قضیه در طی سال های اخیر توانسته اند نوعی لوله با نام، لوله پلی اتیلن را بسازند که تمام مشکلات لوله های پیشین را حل کند. این نوع لول در برابر پوسیدگی، زنگ زدگی یا خوردگی بسیار مقاوم بوده و مدت زمانی زیادی عمر می کند و باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود.

از مهمترین ویژگی لوله پلی اتیلن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مقاومت در برابر سایش، ضربه و پوسیدگیسبكی وزن نسبت به چگالیمقاومت در برابر زمین لرزه و نیز رانش زمینمقاومت در برابر خوردگی گالوانیكیانعطاف پذیری بالامقاومت در برابر مواد شیمیاییجریان پذیری عالی داخلیاتصال بسیار محكم، بدون نشتیهزینه پایین تعمیر و نگهداری

برای تهیه لوله پلی اتیلن با کیفیت بالا و قیمت مناسب در ایران می توانید به شرکت های ایرانی مراجعه کنید و این محصول را با تخفیفات ویژه خریداری کنید. برای مثال بازرگانی صنعت لوله، این شرکت یک برند موفق در زمینه فروش لوله در ایران است که به دلیل موفقیت های زیاد و نیز کیفیت بالای محصولاتش در چند سال اخیر از محبوبیت بالایی در میان مردم برخوردار است.

نحوه خرید لوله پلی اتیلن

بررسی قیمت لوله کاروگیت و پلی اتیلن در سایت sanatlooleh.com

قیمت فروش لوله کاروگیت و لوله پلی اتیلن به عوامل مختلفی بستگی دارد، مهمترین و تاثیرگذارترین عامل بر قیمت این محصول در سراسر دنیا، کیفیت لوله است. اگر به بازار محصولات صنعتی سر زده باشد با انواع مختلفی از لوله کاروگیت و لوله پلی اتیلن با قیمت های متفاوت روبرو می شوید، این بدان دلیل است که برند تولید کننده لوله و از همه مهمتر کیفیت لوله ها با یکدیگر متفاوت است، برای اطلاع بیشتر در مورد این نوع لوله، به مقاله ی لوله کاروگیت چیست و چگونه بهترین آن را انتخاب کنیم ، مراجعه کنید.

 در بازار محصولات صنعتی برند های مختلفی از لوله کارویگت و یا لوله پلی اتیلن وجود دارد و شما با توجه به نیاز خود می توانید برند مورد علاقه خود را انتخاب کنید؛ اما پیشنهاد می کنیم برای خرید این محصول به شرکت های ایرانی مراجعه کنید؛ به این دلیل که این شرکت ها محصولات خود را با با کمترین قیمت و با بالاترین کیفیت برای مشتریان خود عرضه می کند.

مهمترین عوامل تاثیر گذار بر قیمت لوله کاروگیت و پلی اتیلن کدامند:

مواد اولیه این لوله‌های یعنی پلیمرهای PE که در ترکیبات ساخت لوله های کاروگیت و پلی‌اتیلن به کار می‌روند تاثیر زیادی بر قیمت این محصول دارد.میزان ضخامت لوله ‌(در حالت کلی دو سایز برای این لوله زیر وجود دارد. سایز 16 تا 32 میلی‌متری و سایز 16 تا 1200 میلی‌متر).میزان فشار متحملِ این نوع لوله

موارد گفته شده در بالا مهمترین تاثیر را روی قیمت لوله پلی اتیلن و لوله کاروگیت دارند. البته ناگفته نماند که در کنار قیمت مناسب، این شرکت برای رضایت مشتریان خود خدمات دیگری نیز ارائه می کند. به عنوان مثال ارائه مشاوره رایگان توسط پرسنل مجرب و متخصص.

فروش لوله پلی اتیلن

مهمترین مراکز فروش لوله کاروگیت در ایران کدامند؟

با توجه به مفید و کارآمد بودن لوله کاروگیت در بسیاری از صنایع مانند آب و فاضلاب و سایر صنایع کشور، مراکز مختلفی در سراسر ایران به خصوص شهر های بزرگ مانند تهران، تبریز و مشهد و اصفهان این لوله را عرضه می کند. با زیاد شدن تقاضا برای فروش این مدل از لوله ها به سبب کاربرد و کیفیت خوب آنها شاهد حضور برندهای خارجی نیز در ایران هستیم.

اما برندهای داخلی لوله پلی اتیلن نسبت به برندهای خارجی از کیفیت و همچنین قیمت مناسبی برخوردار است. به عنوان مثال، صنعت لوله یک برند نام آور در این زمینه است که محصولاتش از کیفیت بالایی برخوردار است. برای ‌ خرید لوله پلی اتیلن و انواع دیگر لوله ها می توانید با مراجعه به وب سایت اینترنتی این شرکت ( sanatlooleh.com ) اقدام به خرید و ثبت سفارش کنید.

 قیمت فروش انواع لوله به خصوص پلی اتیلن را می‌توانید از راه‌های مختلفی تهیه‌کرده مانند سایت‌های اینترنتی، نمایندگی‌های معتبر، فروشگاه‌های عرضه کننده، تولیدی‌ها و کارخانجات و همچنین به صورت مراجعه فیزیکی می توانید قیمت ها را بدست بیاورید.

مهمترین ویژگی لوله پلی اتیلن

 

 


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: لوله پلی اتیلن صنعت لوله قیمت لوله پلی اتیلن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۲۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

2 روش هوشمندانه برای ساخت شیرآب و شیر حمام با لوله PVC (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: عملیات ساخت جنگنده‌های فوق پیشرفته سوخو ۵۷ در روسیه (فیلم) نحوه ساخت دانخوری و آبخوری برای مرغ ها با بطری پلاستیکی (فیلم) مراحل و مواد لازم برای ساخت آهنربا (فیلم)

دیگر خبرها

  • جریمه ۱۰۷ میلیارد ریالی عرضه خارج از شبکه پلی اتیلن
  • نکات کلیدی برای خرید و فروش ملک در ستارخان
  • قیمت طلا به ۲۳۳۱ دلار رسید
  • تأکید نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری برنقش اصناف در مهار تورم
  • 2 روش هوشمندانه برای ساخت شیرآب و شیر حمام با لوله PVC (فیلم)
  • علت افزایش قیمت برنج ایرانی مشخص شد
  • گندم معمولی هر کیلو۱۸۵۰۰تومان از کشاورزان استان خریداری می شود
  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی
  • با کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان صاحب خودرو شوید!
  • پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده