Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان گفت: امسال چهار هزار تن دانه روغنی شامل کلزا، گلرنگ و آفتابگردان به صورت تضمینی از کشاورزان خریداری می‌شود.

سیدجلال موسوی با اشاره به افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی قیمت دانه‌های روغنی در مقایسه با پارسال افزود: نرخ اعلام شده خرید تضمینی کلزا با درصد افت پایه ۴۶ هزار و ۶۰۲ ریال و هر کیلوگرم دانه روغنی آفتابگردان با قیمت ۴۱ هزار و ۵۶۵ ریال و گلرنگ نیز با قیمت ۴۰ هزار و ۸۵۰ ریال خریداری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: به تناسب پاکی دانه روغنی تحویلی، نرخ اعلام شده، افزایش یا کاهش می‌یابد.

به گفته موسوی شش مرکز خرید تضمینی دانه‌های روغنی برای کلزا، آفتابگردان و گلرنگ از اواسط خردادماه با تجهیزات و امکانات لازم، آماده خرید خواهد بود.

انتهای پیام/ه

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کلزا غله و خدمات بازرگانی دانه روغنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۲۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید ۳۸ هزار تن کلزا در خوزستان

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: از ابتدای فصل خرید کلزا در استان تاکنون ۳۸ هزار  تن کلزا از کلزا کاران خوزستانی خریداری شده است.

عبدالرضا سید احمدی افزود: این میزان خرید نسبت به کل مجموع خرید کلزا در سال گذشته که بیش از ۳۱ هزار تن بوده است هفت هزار تن بیشتر می‌باشد.

وی با اشاره به برداشت محصول کلزا در استان ادامه داد: پیش بینی می‌شود امسال بیش از ۶۳ هزار تن کلزا از مزارع استان برداشت شود.

حدود ۲۰ درصد مواد غذایی کشور در استان خوزستان تولید می‌شو

استان خوزستان از قطب‌های اصلی تولید کلزا در کشور است.

دیگر خبرها

  • برداشت کلزا در بهبهان
  • آمادگی ۳۵ مرکز خرید تضمینی گندم و کلزا در لرستان
  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی
  • خراسان شمالی خود کفا در تولید گوشت سفید/افزایش ۲۶ درصدی جوجه ریزی در استان
  • گلستان میزبان دومین کنگره چهار هزار شهید استان
  • خرید ۳۸ هزار تن کلزا در خوزستان
  • تجلیل از نانوایان و کشاورزان نمونه در مرند
  • گلدهی مزارع کلزا در شهرستان جلفا
  • پیش‌بینی برداشت بیش از ۱۱ هزار تُن کلزا در آذربایجان‌غربی
  • گلدهی بیش از ۸۵ هکتار از مزارع کلزا در جلفا