Web Analytics Made Easy - Statcounter

پنتاگون در میانه گزارش‌های مطرح درباره کره شمالی اظهار کرد، آمریکا و کره جنوبی آمادگی دفاعی خود را در برابر کره شمالی حفظ کرده و به آموزش نیروهای خود ادامه می‌دهند.

به گزارش ایسنا، جاناتان هافمن، سخنگوی پنتاگون در کنفرانسی خبری با اشاره به شعار نیروهای متحد آمریکا و کره جنوبی گفت: ما همواره آماده‌ایم که امشب مبارزه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری یونهاپ، وی افزود: ما آموزش، تمرین و تلاش برای آمادگی در برابر هرچه را که ممکن است در کره شمالی اتفاق بیفتد، ادامه داده‌ایم.

او در ادامه گفت، اطلاعاتی برای ارائه درباره وضعیت سلامتی کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی در اختیار ندارد.

این در حالی است که رهبر کره شمالی که حدود ۲۰ روز در انظار عمومی دیده نشد، سرانجام امروز در یک مراسم رسمی حاضر شد و به شایعات مطرح پیرامون سلامتی‌اش خاتمه داد.

هافمن همچنین اظهار کرد: ما حامی کره جنوبی هستیم و فکر می‌کنیم شرایطی وجود دارد که کره جنوبی کمی بیشتر برای اقدامات دفاعی آمریکا هزینه کند و این موضع وزارت دفاع و دولت آمریکا طی سه سال و نیم گذشته بوده است.

آمریکا و کره جنوبی برای تقسیم هزینه‌های استقرار ۲۸ هزار و ۵۰۰ نیروی آمریکایی در کره جنوبی در مذاکره بوده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پنتاگون کره شمالی کره جنوبی آمریکا و کره جنوبی کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۲۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنتاگون اعلام کرد پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز؛ وزارت دفاع آمریکا «پنتاگون» امروز جمعه در بیانیه‌ای اعلام کرد کمیته نظامی مشترک با اردن در جریان نشست خود با حضور مقامات دفاعی دو کشور «اثرات بی‌ثبات‌کننده» درگیری‌های جاری در منطقه و نیز موضوع مقابله با گسترش پهپادها در منطقه را بررسی کرد.

بیشتر بخوانید؛ واکنش روسیه به ارسال موشک‌های دوربرد به کی‌یف

پنتاگون در این بیانیه اعلام کرد در این نشست که دیروز پنجشنبه برگزار شد همچنین بر اهمیت حفظ امنیت در مرزهای اردن با عراق و سوریه تاکید شد.

در این بیانیه به نقل از مقامات آمریکایی آمده است که دولت آمریکا از نوسازی ناوگان جنگنده‌های F-۱۶ اردن حمایت می‌کند.

بر اساس این بیانیه، در این دیدار، مقامات آمریکایی متعهد شدند به تلاش‌ها برای بهبود پدافند هوایی اردن و توانایی آن در مقابله با پهپادها ادامه دهند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1229350 برچسب‌ها پنتاگون

دیگر خبرها

  • فو فایتر؛ چشم پنتاگون در مدار زمین برای ردیابی موشک‌ها!/ عکس
  • زور آزمایی اف ۱۶ آمریکا با سوخو ۳۵ روسیه + فیلم | روسیه سواحل غربی آمریکا را تهدید کرد؟ | این غول‌های جنگی را در آسمان دریای برینگ ببینید
  • فو فایتر؛ چشم تیزبین پنتاگون در مدار زمین برای ردیابی موشک‌ها
  • آماده‌باش برای مواجهه با سیلاب در استان های شمالی کشور
  • فو فایتر ؛ چشم تیزبین پنتاگون در مدار زمین برای ردیابی موشک ها(+عکس)
  • امدادرسانی به ۲۳۰۰ نفر در سیل ۲۰ استان/ آماده باش هلال احمر
  • پنتاگون اعلام کرد پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند
  • سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن از آغاز چهارمین مرحله عملیات در برابر رژیم صهیونیستی خبرداد
  • سرمایه گذاری مشترک آمریکا و ژاپن برای رهگیری موشک‌های مافوق صوت
  • آستین: نیرو‌های روسیه در نیجر به نیرو‌های آمریکایی دسترسی ندارند