Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار بوشهر با تاکید بر تسریع تکمیل پروژه‌های مسکن مهر گفت: برای تکمیل واحدهای مسکونی ناتمام در استان، همه عوامل و مدیران مربوط به ساخت واحدهای مسکونی باید با عزم و اراده جدی وارد عمل شوند. ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، عبدالکریم گراوند صبح امروز در نشست ستاد تامین مسکن استان بوشهربا تاکید بر تسریع تامین زیر ساخت‌‌های لازم برای  تکمیل پروژه‌های مسکن سازی اظهار داشت: همکاری بانک مسکن در اجرای پروژه‌های مسکن سازی امری مهم و ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از بانک مسکن انتظار داریم با تعاونی‌های مسکن استان برای تسریع در تکمیل واحدهای مسکونی همکاری بیشتری کند افزود:بانک مسکن استان با نگاه تسهیل‌گری و حل مشکل با هدف تسریع درتکمیل واحدهای مسکن مهر با تعاونی‌ها مسکن همکاری لازم را داشته باشد.

استاندار بوشهر با تاکید بر تسریع تکمیل واحدهای مسکونی مهر افزود: برای تکمیل واحدهای مسکونی ناتمام در استان، همه عوامل مربوط به ساخت واحدهای مسکونی باید با عزم و اراده جدی وارد عمل شوند تا شاهد تاخیر بیشتری در اجرای این پروژه‌ها نباشیم.

وی، پرداخت هزینه تامین زیرساخت های واحدهای مسکونی از سوی تعاونی‌های مسکن را مورد تاکید قرار داد و خاطر نشان کرد: فرمانداران فقط در صورت پرداخت هزینه تامین زیرساخت‌های آب، برق و گاز واحدهای مسکونی از سوی تعاونی‌های مسکن، حمایت مالی لازم را از این تعاونی‌ها انجام دهند.

گراوند با تاکید بر تسریع در تکمیل پروژه مسکن تعاونی ولایت در بوشهر خاطرنشان کرد: تاخیر در تکمیل واحدهای مسکونی جفا در حق مردم است و انتظار می‌رود همه عوامل، زمینه تکمیل واحدهای مسکونی در شهرهای مختلف استان بوشهر را فراهم کنند.

ثبت‌نام مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن در استان بوشهر آغاز می‌شود ثبت‌نام طرح ملی مسکن از 26 آذرماه در بوشهر آغاز می‌شود استاندار بوشهر: 1000 واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد استان بوشهر ساخته می‌شود

استاندار بوشهر ، نخستین شرط برای ساخت واحدهای مسکونی را ایمنی و تامین امنیت و آرامش ساکنان دانست و بیان کرد: در این راستا باید همه دستگاه‌های اجرایی در تکمیل پروژه‌های مسکن مهر در قالب‌های تعاونی و خودمالکی همکاری کنند.

انتهای پیام/190/ ت

R41363/P1336/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تکمیل واحدهای مسکونی تکمیل پروژه های مسکن تاکید بر تسریع استاندار بوشهر استان بوشهر مسکن استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۲۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن چشم‌انتظار مشارکت‌های مردمی است

موسوی عضو کمیسیون عمران مجلس در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه در حال حاضر روند ساخت وساز پروژه های نهضت ملی مسکن در مقایسه با سال های گذشته با استفاده از ظرفیت های مردمی رشد مناسبی داشته است گفت: استفاده از ظرفیت های مردمی می تواند روند ساخت وساز را گسترش دهد و دولت باید براساس شعار سال مشارکت های مردمی را در اولویت برنامه های خود قرار دهد.

وی افزود: دولت در حال حاضر این برنامه را در خصوص پروژه های مسکونی اجرایی کرده‌ است و با مشارکت بخش خصوصی و ظرفیت های مردمی اقدام به اجرای پروژه های ویلایی کرده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد: عرضه زمین و پرداخت تسهیلات ساخت از سوی بانک ها می تواند بازار مسکن را تقویت کند و تولید مسکن را افزایش  دهد.

وی افزود: امیدواریم همکاری بانک ها در این بخش تقویت شود تا متقاضیان و مردم هم در این بخش پای کار بیایند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی استان زنجان به ۶۷ درصد می رسد
  • قدردانی استاندار همدان از عملکرد بانک مسکن در تامین مالی ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن
  • تاکید استاندار بر کمک دولت به تسریع در تکمیل طرح‌های راهبردی گلستان
  • پروژه ۴۳۲ واحدی خورموج باید تا پایان سال تکمیل شود
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • بازنگری طرح هادی روستایی از اولویت‌های بنیاد مسکن بوشهر است
  • بازدیدهای سرزده و شهرستانی ادامه دارد؛مدیران آماده و به گوش باشند
  • تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن چشم‌انتظار مشارکت‌های مردمی است
  • کارگران در تحقق شعار سال نقش غیر قابل انکار دارند
  • خسارت‌دیدگان خواستار نقشه‌برداری پلاک به پلاک هستند/ آواربرداری پس از تعیین حدود اربعه