Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@03:35:54 GMT

کروزیرو 50درصد از دستمزد بازیکنان و مربیان را کم کرد

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۰۳۰۶۲

کروزیرو 50درصد از دستمزد بازیکنان و مربیان را کم کرد

مسئولان تیم والیبال کروزیروی برزیل 50درصد از دستمزد مربیان و بازیکنان این تیم را کم کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس، گسترش ویروس کرونا در جهان، بیشتر مسابقات ورزشی را به حالت تعلیق درآورده است. مسابقات والیبال در نقاط مختلف جهان ابتدا بدون تماشاگر و سپس معلق شد. فدراسیون والیبال برزیل هم پس از جلسه‌ای که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، اعلام کرد که لیگ مردان این کشور در فصل 2019-20 تعطیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با پایان یافتن رقابت‌های لیگ برزیل باشگاه ساداکروزیرو اعلام کرد که 50درصد از قرارداد مربیان و بازیکنان این تیم کاهش پیدا خواهد کرد. مارسلو مندز، سرمربی آرژانتینی ساداکروزیرو این موضوع را تایید کرد.

بلافاصله پس از اعلام این خبر باشگاه تائوباته، صدرنشین رقابت‌های لیگ برزیل تا پیش از تعطیلی رقابت‌ها عکسی در فضای مجازی منتشر کرد و مدعی شد که «ما برای دومین بار قهرمان لیگ والیبال برزیل شدیم»؛ انتشار این عکس جنجال زیادی به پا کرد و سایر تیم‌ها نسبت به این موضوع اعتراض کردند.

رادامس لاتاری، مدیراجرایی  فدراسیون والیبال برزیل در واکنش به این اتفاق اظهار داشت: هیچ تیمی در این فصل به عنوان قهرمان معرفی نشده است. با توافق و رای‌گیری از همه تیم‌ها، پایان رقابت‌ها بدون معرفی تیم قهرمان اعلام شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: والیبال برزیل ورزشی دستمزد رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۳۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنیت قهرمان لیگ برتر والیبال روسیه شد

تیم والیبال زنیت کازان با پیروزی مقابل دینامو مسکو به عنوان قهرمانی لیگ برتر روسیه رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم زنیت کازان با پیروزی 3 بر یک مقابل دینامو مسکو در بازی سوم سری فینال لیگ برتر والیبال روسیه برای دوازدهمین بار قهرمان شد و رکورد جدیدی را به نان خود ثبت کرد.

پایان لیگ ملت‌‌های والیبال برای ملی‌پوش هلند!

شاگردان الکسی وربوف در بازی سوم فینال با نتایج 25 بر 20، 25 بر 22، 17 بر 25 و 25 بر 20 دینامو مسکو را شکست دادند و از عنوان قهرمانی خود دفاع کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مربی سابق تیم ملی والیبال در روسیه جام گرفت
  • زنیت قهرمان لیگ برتر والیبال روسیه شد
  • طلوع کیان:مهمتر از صعود بازیابی چهره معتبر تیم ملی والیبال در عرصه بین المللی است/ بازیکنان غایب اردو عذر موجه ارائه کردند
  • حضور مربیان تیم ملی در بازی شمس آذر - پیکان
  • تصمیم رونالدو نازاریو: خروج کامل از عرصه باشگاه‌داری
  • رونالدو قید تیم‌داری را زد | برنده توپ طلا تیمش را می‌فروشد
  • رونالدو در اندیشه فروش وایادولید
  • درخشش گلستانی‌ها در رقابت‌های والیبال دانش آموزی جهان/ ایران با ۴ گلستانی قهرمان جهان شد
  • پاسور برزیلی به شهداب یزد پیوست
  • بازیکنان منتخب «موتا پائز» به ۱۸ نفر کاهش پیدا کردند