Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@06:43:14 GMT

کالای خواب مناسب برای مبتلایان به آلرژی

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۰۳۲۱۷

کالای خواب مناسب برای مبتلایان به آلرژی

اگر سیستم ایمنی بسیار حساسی دارید و زمان طولانی است که از آلرژی رنج می‌برید، به چیزی بیشتر از یک کالای خواب معمولی نیاز خواهید داشت.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ژرمن کالا، بسیاری از مصرف کنندگان از این امر آگاه نیستند که کالاهای خواب معمولی می‌توانند دارای برخی از مواد شیمیایی و یا حساسیت‌زا باشند.

بنابراین اگر شما نیز جزو این افراد هستید، باید از کالای خوابی استفاده کنید که علاوه بر راحتی، دارای خاصیت ضد حساسیت نیز باشد به گونه ای که بتوانید بدون اینکه به سلامتی خود آسیب برسانید، خواب راحتی را تجربه کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چه عواملی باعث ایجاد آلرژی در رختخواب می‌شود؟

حشرات ریز میکروسکوپی و گرد و غبار مهم‌ترین علت واکنش آلرژیک در رختخواب است. هیره‌ها یا مایت‌های گرد و غبار، حشرات کوچکی از رده کنه​سانان هستند که معمولا در مکان‌هایی که هوای مرطوب دارند مانند بالش‌ها، تشک، پارچه و... زندگی می‌کنند. مواد آلی موجود در گرد و غبار خانه مانند سلول‌های مرده پوست انسان، منبع غذایی این موجودات هستند. فضولات این حشرات بیشتر از خودشان باعث به وجود آمدن واکنش‌های آلرژیک می‌شوند. واکنش‌های آلرژیک رایج در این مورد شامل عطسه، خارش، اشک و آبریزش بینی است. آلرژی فضولات هیره‌ها همچنین به سردرد، خستگی و افسردگی مرتبط است.

کالای خواب مناسب برای مبتلایان به آلرژی چیست؟

تشک های فنری به دلیل سیستم فنری درونشان، برای افراد مبتلا به آلرژی نامناسب هستند. حفره داخلی تشک‌های فنری یک انکوباتور (گرمخانه) برای هیره‌های گرد و غبار ایجاد می‌کند که در آن فضولات هیره‌ها و سلول‌های مرده پوست جمع می‌شود.

اگر حساسیت دارید، تشک های لاتکس و بدون فنر راهی است که باعث مهار رشد هیره‌های گرد و غبار می شود. لاتکس طبیعی از عصاره درخت کائوچو به دست می‌آید و در ساخت دستکش، تشک و لباس کاربرد دارد. لاتکس طبیعی خاصیت ضد حساسیت، ضد باکتری و ضد میکروب دارد. تمام این خصوصیات در تشک‌های لاتکس خالص شرکت دانلوپیلو لحاظ شده است و بنابراین برای مبتلایان به آلرژی ایده آل هستند. در ساخت تشک‌های دانلوپیلو از Actipro استفاده می‌شود. یک فن آوری پروبیوتیک طبیعی برای از بین بردن آلرژن‌ها، هیره‌های گرد و غبار و بو که به حفظ یک محیط خواب تمیز، بهداشتی و سالم کمک می‌کند.

محافظ تشک (Topper)

محافظ‌های تشک می‌توانند محیط ایده آلی را برای رشد هیره‌های گرد و غبار، قارچ‌ها و نیز تجمع سلول‌های مرده پوست و دیگر آلودگی‌ها فراهم کنند. علاوه بر آن، یک محافظ تشک مناسب می‌تواند مانع نفوذ گرد و غبار و سلول‌های مرده پوست به درون تشک شده و در نتیجه مانع تجمع هیره‌های گرد و غبار درون آن شوند. بنابراین اگر در حال حاضر قصد تعویض تشک خود را ندارید، محافظ تشک دانلوپیلو می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. محافظ های تشک دانلوپیلو از مواد ضد آلرژی و ضد حساسیت ساخته شده‌اند.

بالش

همه شما تجربه سنگین‌تر شدن بالش ها پس از مدتی استفاده را داشته‌اید. تحقیقات نشان داده است که پس از ۲ سال استفاده، ۱۰٪ از وزن یک بالش را هیره‌های گرد و غبار (زنده یا مرده) و فضولات آنها تشکیل می‌دهند. بنابراین اگر حساسیت زیادی دارید، استفاده از بالش‌های لاتکس می‌توانند به شما کمک کنند.

فرایند منحصر به فردی که شرکت دانلوپیلو برای تولید بالش‌های خود استفاده می‌کند، این اطمینان را ایجاد می‌کند که تمام خصوصیات لاتکس طبیعی در بالش دانلوپیلو نیز وجود داشته باشد. این بالش‌ها دارای خاصیت ضد حساسیت، ضد باکتری و ضد میکروبی هستند و سطحی مقاوم در برابر گرد و غبار فراهم می‌کنند. سطحی مناسب برای مبتلایان به آلرژی و یا کسانی که از آلرژی، آسم و مشکلات تنفسی رنج می‌برند.

لحاف

نقش لحاف‌ها را در ایجاد علائم آلرژی فراموش نکنید. شستشوی منظم و تمیز نگه داشتن لحاف‌ها تاثیر به سزایی در کاهش علائم آلرژی دارد. لحاف‌های دانلوپیلو از پلی استر که ماده‌ای ضد آلرژی است، ساخته شده اند. برخلاف بسیاری از پتوها، لحاف پلی استر دانلوپیلو قابل شستشو تا دمای ۶۰ درجه سانتی گراد است. بنابراین به شما این امکان را می‌دهد با شستشوی دقیق آن از گرد و غبار، مایت‌ها و آلودگی‌ها خلاص شوید.

کیفیت خواب شما بر سلامتی کلی بدنتان تأثیر می‌گذارد. کالای خواب دانلوپیلو می‌تواند کیفیت خواب شما را به طور چشمگیری افزایش دهد. دانلوپیلو با سابقه بیش از ۷ دهه در تولید کالای خواب، از برندهای بسیار مطرح در اروپا و آمریکا است. محصولات برند دانلوپیلو را می‌توانید از سایت ژرمن کالا خریداری کنید. ژرمن کالا به عنوان تنها وارد کننده مستقیم کالای خواب دانلوپیلو در ایران، انواع مختلفی از تشک‌ها، بالش‌ها، محافظ تشک و لحاف‌های برند دانلوپیلو را عرضه می‌کند. این فروشگاه توانسته با حذف واسطه‌های میانی، این کالاها را با قیمت فوق‌العاده رقابتی عرضه کند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کالای خواب برای مبتلایان به آلرژی سلول های مرده پوست کالای خواب محافظ تشک ضد حساسیت لحاف ها بالش ها تشک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۳۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراجعه بیش از ۱۰۰۰ خوزستانی به بیمارستان‌ ها در پی گرد و غبار امروز

میثم معزی امروز (۱۰ اردیبهشت‌ماه) در گفت‌وگوی رسانه‌ای اظهار کرد: از آغاز پدیده گرد و خاک از بامداد تا ساعت ۷ صبح امروز (۱۰ اردیبهشت‌ماه) ۸۱۵ نفر و از ساعت ۷ صبح تا ساعت ۱۳، ۲۵۴ نفر به اورژانس بیمارستان‌ها مراجعه کردند.
 
به گزارش ایسنا، وی افزود: مجموع مراجعان به بیمارستان‌ها یک هزار و ۶۹ نفر بوده ااست که ۸۸ نفر در مراکز درمانی بستری و بقیه به صورت سرپایی درمان و از بیمارستان‌ها ترخیص شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد: مطابق معمول روزهای گرد و غبار، کلیه بیمارستان‌ها آماده ارائه خدمات به مراجعان هستند و از هم استانی‌ها می‌خواهیم در این شرایط ضمن تردد حداقلی در فضای باز، از کودکان، سالمندان و کسانی که دارای بیماری‌های زمینه‌ای قلبی و ریوی هستند، مراقبت کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تصویب برنامه جامع مقابله با گرد و غبار در ۱۱ استان خطر ریزگرد های قم بیخ گوش تهران گرد و غبار اهواز به بیش از ۸ برابر حد مجاز رسید

دیگر خبرها

  • احتمال ابتلای مادران باردار به آلرژی در فصل بهار چقدر است؟
  • مدارس نوبت صبح ۶ شهرستان خوزستان غیرحضوری شد
  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • گرد و غبار بیش از ۱۰۰۰ خوزستانی را به بیمارستان‌ها کشاند
  • گرد وغبار شهر اهواز به ۸ و شوش به ۴ برابر حد مجاز رسید
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ خوزستانی به بیمارستان‌ ها در پی گرد و غبار امروز
  • آشنایی با علائم آبریزش دائمی بینی در بهار
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • علائم آلرژی فصلی را بشناسید + موادغذایی آلژی‌زاراهکار درمان خانگی
  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس