Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره آلمانی خط حمله تیم فوتبال لایپزیگ مشتریان ایتالیایی‌اش را برای جذب او در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امیدوار کرد. ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیمو ورنر مهاجم آلمانی تیم فوتبال لایپزیگ اعتراف کرد که در صورت ترک این تیم ترجیح می‌دهد که خارج از بوندس‌لیگا بازی کند تا اینکه به رقیب اصلی فعلی تیمش یعنی بایرن مونیخ ملحق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه اسکای اسپورت ایتالیا روز گذشته (جمعه) مدعی شد که دو تیم اینتر و یوونتوس ایتالیا خواهان به خدمت گرفتن ورنر هستند و اکنون خود این بازیکن آلمانی هم اظهارنظری انجام داده که می‌تواند به عنوان نشانه‌ای از افزایش شانس دو تیم ایتالیایی برای جذب او قلمداد شود. این در حالیست که پیش از این از بایرن مونیخ به عنوان محتمل‌ترین مقصد ورنر یاد می‌شد.

ورنر به نشریه بیلد آلمان گفت: بایرن باشگاه بزرگی است و لازم نیست درباره‌اش خیلی توضیح دهیم. هانسی فلیک (سرمربی بایرن مونیخ) در این فصل ثابت کرده که سرمربی بسیار خوبی است اما اگر من بخواهم دوباره تیمم را عوض کنم، ترجیح می‌دهم خارج از کشور بازی کنم تا اینکه به بایرن مونیخ بروم.

ورنر افزود: من دوست دارم چالش بازی در لیگی دیگر را تجربه کنم و جاذبه آن برایم بیشتر از عوض کردن یک تیم در داخل بوندس‌لیگا است، البته این کشش باید دوطرفه باشد. به همین دلیل من چند سال پیش لایپزیگ را انتخاب کردم چون می‌دانستم این تیم به من همان حسی را می‌دهد که می‌‌‌خواهم.

ابراز بی‌میلی دوباره رئیس باشگاه یوونتوس به کسب اسکودتوی فصل نیمه تمام

در همین حال اولیور مینتزلاف، مدیر ورزشی باشگاه لایپزیگ تأکید کرد که هیچ تخفیفی بابت فروش ورنر به مشتریان او داده نمی‌شود.

او به شبکه اشپورت1 گفت: ما باید اول بازیکن بفروشیم تا بتوانم بازیکن جدید بخریم. اما فکر می‌کنم که بتوانیم چند بازیکن‌مان را بفروشیم اما به هیچ عنوان حاضر نیستیم آنها را پایین‌تر از ارزش‌شان در بازار بفروشیم.

ارزش ورنر که در این فصل 27 گل زده است و تا سال 2023 با لایپزیگ قرارداد دارد، حدود 70 میلیون یورو تخمین زده شده است. از لیورپول و بارسلونا هم به عنوان دیگر مشتریان این بازیکن 24 ساله یاد می‌شود.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال آلمان یوونتوس اینترمیلان لایپزیش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال آلمان یوونتوس اینترمیلان لایپزیش فوتبال آلمان یوونتوس اینترمیلان لایپزیش بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۳۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئوسیلیو: خرید طارمی و زیلینسکی فرصتی طلایی برای اینتر بود

 مدیر ورزشی تیم فوتبال اینتر به هجمه‌هایی که به این باشگاه بابت خرید بازیکنانی از جمله طارمی و زیلینسکی به عنوان بازیکن آزاد وارد شده، واکنش نشان داد.

به گزارش تسنیم، پی‌یرو آئوسیلیو مدیر ورزشی تیم فوتبال اینتر در گفت‌وگوی اینستاگرامی با فابریتزیو بیاسین خبرنگار ایتالیایی، درباره قطعی شدن خرید مهدی طارمی از پورتو و پیوتر زیلینسکی از ناپولی به عنوان بازیکن آزاد در پایان فصل جاری گفت: ما از این فرصت‌ها استفاده کردیم. ما فصل گذشته در حالی در فینال لیگ قهرمانان اروپا حضور داشتیم که 7 بازیکن در ترکیب‌مان داشتیم که هزینه‌ای برای جذب آنها صرف نکرده بودیم.

مدیر ورزشی تیم فوتبال اینتر درباره اینکه برای جذب این دو بازیکن بالاخره کمیسیون باید پرداخت شود، اظهار داشت: خرید آنها قطعی شده، حتی اگر لازم باشد هزینه‌ای بابت‌شان پرداخت کنیم. در واقع برای نقل‌وانتقالات بزرگ، حتی رقم کمیسیون بیشتری باید پرداخت. من هیچ‌گونه رسوایی در این مورد نمی‌بینم که باشگاهی بدون صرف هزینه‌، بازیکن بگیرد.

وی همچنین درباره بحث تمدید قرارداد سرمربی ایتالیایی اینتر که قرارداد فعلی‌اش در پایان فصل آینده منقضی می‌شود و اخیراً این تیم را به بیستمین قهرمانی‌اش در سری A ایتالیا رساند، اظهار داشت: تمدید قرارداد اینزاگی را باید رسمی دانست. این در حدی است که ما دور یک میز خواهیم نشست و ظرف 5 دقیقه قرارداد او را تمدید می‌کنیم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اینتر قرارداد اینزاگی را 5 دقیقه‌ای تمدید می‌کند!
  • آئوسیلیو: خرید طارمی و زیلینسکی فرصتی طلایی برای اینتر بود
  • رود فن نیستلروی: بر تن کردن پیراهن رئال مادرید، مانند پوشیدن لباس سوپرمن است
  • مدیر اینتر: در آستانه تمدید قرارداد نیکولو بارلا هستیم
  • پاسخ مدیر اینتر به هجمه‌ها بابت جذب رایگان طارمی
  • لیست بازیکنان بایرن مونیخ برای سفر به مادرید؛ غیبت ۴ بازیکن
  • تکلیف دومفریس در اینتر تا ۲ هفته دیگر مشخص می‌شود
  • ناپولی رقیب تیم‌های اینتر و یوونتوس در مسیر جذب آلبرت گودموندسون
  • جانلوییجی بوفون: بهترین دروازه‌بان سری آ؟ یان زومر از اینتر
  • آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم