Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی، هنری مساجد آذربایجان غربی گفت: فعالیت های فرهنگی و مذهبی مساجد استان در ایام کرونا تعطیل نشده است.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، حجت الاسلام اباذر بیگی افزود: هیچ یک از فعالیت های فرهنگی و مذهبی مساجد در ایام کرونا تعطیل نشده است و بیشتر برنامه ها به صورت مجازی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در ایام کرونا با دستور وزارت بهداشت، مساجد آذربایجان غربی نیز تعطیل شده است، تصریح کرد: مساجد در ایام کرونا به ستادی برای مبارزه با ویروس کرونا تبدیل شده و در بسیاری از مساجد فعالین مذهبی به بسته بندی بسته های غذایی، تولید ماسک و محلول های ضدعفونی و توزیع آن بین مردم مشغول هستند. 

این مسئول با تاکید بر اینکه برنامه های فرهنگی و مذهبی مساجد در ایام ماه مبارک رمضان متفاوت تر از سال های دیگر است، اظهار کرد: تشکیل گروه تواشیح در ماه رمضان و حضور آن ها در محلات و مجتمع های شهر و ایجاد روحیه معنوی در بین مردم با رعایت موارد بهداشتی، پخش اذان، ادعیه ، قرآن از مساجد و پخش سخنرانی روحانی مساجد از بلندگوهای مساجد هرشب به مدت ۱۰ دقیقه ازجمله فعالیت های است که در ایام ماه مبارک رمضان اجرا می شود.

حجت الاسلام بیگی با اشاره به فعالیت های  کانون های فرهنگی، هنری مساجد استان در  ایام شیوع کرونا یاد آور شد: باتوجه به شرایط موجود مسابقه تفسیر کوتاه جز هفتم قران کریم به صورت مجازی از ۶ اردیبهشت آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه می یابد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کانون مساجد کرونا آذربایجان غربی مساجد آذربایجان غربی ماه مبارک رمضان آذربایجان غربی ایام کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۳۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای موفق طرح عفاف و حجاب در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سردار جهانبخش در نشست با تشکل‌ها و فعالان حوزه عفاف و حجاب با اشاره به اجرای موفق طرح نور در استان گفت: طرح عفاف وحجاب و برخورد قانونی با ناهنجاری‌های اجتماعی از ۲۵ فروردین آغاز شده و بطور مستمر ادامه خواهد داشت.   فرمانده انتظامی استان وی با بیان اینکه قاطبه مردم به ویژه بانوان استان متدین و مقید به رعایت ارزش‌های اسلامی هستند افزود: از همراهی مردم، دختران و بانوان که در اجرای این طرح با پلیس همکاری و همراهی می‌کنند، قدردانی میکنیم.    حجت الاسلام مومن دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان نیز در این جلسه بر تداوم اجرای این طرح تاکید کرد و افزود: اجرای این طرح براساس قانون و وظایف محوله و در راستای پاسخگویی به مطالبه به حق مردم اجرا میشود.

دیگر خبرها

  • منشور رسانه‌ای طی آینده‌ای نزدیک در اردبیل رونمایی می‌شود
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • آب‌گیری دریاچه ارومیه در ایام گرم و کم بارش ادامه پیدا کند
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • نشست فعالان فرهنگی در صداوسیمای استان آذربایجان غربی
  • اجرای موفق طرح عفاف و حجاب در آذربایجان غربی
  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان
  • خانواده محور بودن برنامه‌های دهه کرامت در آذربایجان شرقی
  • اجرای ۸۰ طرح مرمتی و عمرانی در آذربایجان‌غربی