Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@18:06:06 GMT

وبسایت پی جو مرجع یافتن پزشک متخصص مغز و اعصاب

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۰۳۵۶۸

وبسایت پی جو مرجع یافتن پزشک متخصص مغز و اعصاب

 قطعا برای شما هم پیش آمده است که برای یافتن پزشک متخصص در زمینه‌های مختلف برای خود و یا خانواده، دچار سردرگمی شده‌اید.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام پی جو، تعداد پزشکان متخصص در هر زمینه‌ای بسیار زیاد است و ما به راحتی نمی‌توانیم تشخیص دهیم خدمات کدام پزشک برای ما کارایی بیشتری دارد. این فرآیند به کمک وبسایت پی جو بانک مشاغل برتر برای یافتن  بهترین پزشک متخصص مغز و اعصاب در شیراز به سادگی امکان‌پذیر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گذشت آن زمانی که برای یافتن مطب پزشک باید در کوچه و خیابان سرگردان می‌شدید یا با پرس و جو از در و همسایه و خویشاوند و آشنا پزشک خوبی برای درمان مشکلات خود پیدا می‌کردید. امروزه با کمک فضای مجازی خیلی کارهای بزرگ و پر دردسر آسان شده است. تنها کافی است نگاهی به سایت‌های مختلف بیندازید و با مدتی جستجو به پاسخ سوالات خود در هر زمینه‌ای برسید. سایت پی جو یکی از همین بانک‌های مرجع است که با بازدید از آن با دنیایی از پاسخ سوالات پزشکی مواجه می‌شوید. پی جو شما را به پزشکی که مدت‌ها به دنبالش بودید متصل می‌کند و اطلاعات بسیار خوبی در مورد خدمات پزشک خواهد داد.

برای اینکه بتوانید به درمان مناسبی برای بیماری‌های مرتبط با مغز و اعصاب و روان دست یابید می‌بایست مدتی در مورد متخصص مغز و اعصاب در شیراز  بررسی کنید. درست است که پزشکان متخصص اعصاب و روان در یک رشته مشترک تحصیل کرده‌اند و در این زمینه اطلاعات بسیار خوبی دارند اما گاهی به دلیل مراجعه طیف خاصی از بیماران به یک پزشک این قضیه صورت دیگری به خود می‌گیرد.

ممکن است یکی از دلایلی که بیمار به پزشک متخصص مراجعه می‌کند مشکل دیسک کمر باشد. در این حالت بیمار می‌تواند با وبسایت پی جو بانک مشاغل برتر مراجعه کند و با اندکی جستجو پزشک مناسب را پیدا کند.

همانطور که می‌دانید در مواقعی یک پزشک جراح مغز و اعصاب در شیراز که جراح دیسک کمر شیراز است به دلیل تبحر در انواع جراحی‌های دیسک کمر سابقه بیشتری دارد و بیمار می‌تواند پاسخ درمانی مناسب‌تری دریافت کند. در چنین مواردی بیمار می‌تواند با مراجعه به وبسایت پی جو با پزشک متخصص ارتباط بگیرد و در جهت درمان دارویی و یا جراحی اقدام کند.

چرا پی جو برای یافتن متخصص مغز و اعصاب مناسب است؟

بهترین متخصص مغز و اعصاب در شیراز در زمینه جراحی های دیسک کمر و گردن و همچنین پارگی های دیسک، درمان مناسب دردهای تیر کشنده دست و پا و تسکین درد، تشخیص و درمان مرتبط با دردهای پس از اعمال جراحی ستون فقرات به بیمار کمک می‌کند.

وبسایت پی جو بانک مشاغل برتر شما را به پزشک متخصصی ارجاع می‌دهد که توانایی ویژه ای در درمان دردهای سیاتیک و دردهای تیرکشنده دست و مور مور و گزگز شدن دست‌ها دارد. برای درمان شکستگی‌ها و ساییدگی‌های ستون فقرات، تشخیص و درمان بیماری‌های مادرزادی ستون فقرات و یا تغییر شکل ستون فقرات در اثر ضربه و یا تصادف بهترین پزشک متخصص مغز و اعصاب معرفی می‌شود.

پی جو بانک مشاغل برتر مرجعی از بهترین پزشکان متخصص است که در هر زمینه‌ای می‌توانید با مراجعه به این مرجع، پزشک باتجربه در شیراز بیابید و با پزشک خود در ارتباط باشید. در مواردی که لازم است خدمات ویژه‌ای مانند ترمیم شکستگی‌های مربوط به ستون فقرات، تزریق سیمان در ستون فقرات و جراحی‌های درمانی برای تومورهای ستون فقرات یا ورتبروپلاستی انجام شود مراجعه به پزشک متخصص مغز و اعصاب بیش از پیش با اهمیت خواهد بود.

در وبسایت پی جو علاوه بر اینکه پزشک مورد نظر مشخص می‌شود، می‌توانید آدرس دقیق مطب و شماره تلفن‌های مربوط را دریافت کنید. همچنین بانک مرجع پی جو اطلاعاتی در خصوص بیمه‌های طرف قرارداد و نوع اعمال جراحی که پزشک انجام می‌دهد را ارائه می‌کند. درپی جو می‌توانید نوع تخصص‌های درمانی پزشک و مدارک پزشکی را مشاهده کنید و با توجه به بیماری و ناراحتی خود و تخصص‌های پزشک تصمیم نهایی را بگیرید.

وبسایت پی جو بیمار را به پزشک مرتبط می‌کند

مراجعه به پزشک با این روش به شما کمک می‌کند در وقت و هزینه خود صرفه‌جویی کنید و در کمترین زمان ممکن به نتیجه برسید. در ضمن با مراجعه سریع به پزشک در روند درمان تاخیر نمی‌افتد و در اسرع وقت خدمات درمانی دریافت خواهید کرد.

حتی در مواقعی که تعریف پزشکی را از دوست و آشنا می‌شوید، می‌توانید با مراجعه به سایت پی جو در مورد آن پزشک اطلاعات مفیدی کسب کنید و تخصص‌های ویژه پزشک را مشاهده کنید.

همانطور که می‌دانید در درمان بیماری های مغز و اعصاب رسیدگی سریع اهمیت زیادی دارد و می تواند روند درمان شما را به میزان چشمگیری افزایش دهد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پی جو متخصص مغز و اعصاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۳۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهمین همایش بین‌المللی دوسالانه علوم شناختی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، دهمین همایش بین المللی دو سالانه علوم شناختی با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی توسط موسسه آموزش عالی علوم شناختی، اواخر اردیبهشت ماه امسال، با هدف تبادل اطلاعات و یافته‌های علمی و تحقیقاتی و تقویت تعامل و همکاری‌ها بین دانش پژوهان داخل و خارج از کشور درعرصه‌های نوین علوم شناختی و نیز طراحی و اجرای پروژه‌های مشترک کاربردی میان مراکز پژوهشی و دانشگاهی درحوزه‌های علوم شناختی، در دانشگاه تربیت‌مدرس، برگزار می‌شود.

این همایش سه روزه که از ۲۶ اردیبهشت ماه، به مدت ۱۰ روز آغاز می‌شود، از یک سو بررسی تحقیقات بنیادین در زمینه کارکرد‌های شناختی مغز و از طرف دیگر استفاده از این یافته‌ها در بهبود عملکرد مغز، حول سه محور روانشناسی و شناخت، علوم اعصاب و فناوری‌های عصب شناختی را مد نظر دارد.

در این رویداد بین المللی موضوعات آموزش و پرورش شناختی، ارزیابی شناختی، بازتوانی شناختی، رسانه و شناخت، روانشناسی‌شناختی، زبان‌شناسی شناختی، شناخت‌اجتماعی، طراحی وشناخت، فلسفه ذهن، تحریک مغزی، علوم اعصاب‌شناختی، علوم اعصاب‌شناختی بالینی، نقشه برداری مغز و تصویربرداری عصبی، علوم اجتماعی محاسباتی، مدل‌سازی شناختی و هوش مصنوعی، واسط مغز رایانه و فناوری عصبی، مورد بررسی قرار می‌گیرند.

برگزاری این همایش می‌تواند در توسعه علوم و فناوری‌های شناختی و به کارگیری دستاورد‌های آن در زمینه‌های مربوطه و همچنین تبادل اطلاعات و تجربیات در این حوزه میان استادان و دانشجویان نقش مهمی را ایفا کند.

در دهمین همایش بین المللی علوم شناختی محققانی از کشور‌های مختلف از آسیا، اروپا و امریکا به صورت آنلاین حضور دارند و اساتید برجسته درخصوص هوش مصنوعی، تشکیل و بازیافت حافظه، تحریک بصری هیپوکمپ برای درمان آلزایمر، تحریک مغزی، بررسی شبکه‌های اجتماعی بر سلامت روان و توانمندی شناختی سخنرانی و آخرین یافته‌ها و اطلاعات علمی و تحقیقاتی را به اشتراک می‌گذارند.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در مدت برپایی این همایش، غرفه‌هایی در حوزه‌های مختلف شناختی نیز دایر خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارائه ۱۰ میلیارد تومان خدمات از سوی کمیته امداد در سال گذشته
  • خودکشی یک پزشک دیگر؟ / جزئیات درگذشت یک پزشک زنِ متخصص روماتولوژی
  • خودکشی یک پزشک دیگر؟/ جزئیات بیشتر از درگذشت متخصص بیمارستان شریعتی
  • خودکشی یک پزشک دیگر؟/ جزئیاتی بیشتر از درگذشت متخصص بیمارستان شریعتی
  • خروج ۵ پزشک خانواده از چرخه بهداشت و درمان در جویبار
  • سنگ کیسه صفرا چیست و چگونه درمان می‌شود؟
  • دهمین همایش بین‌المللی علوم شناختی برگزار می‌شود
  • برخورد با ۶ پزشک متخلف در اصفهان/ظرفیت LDR بیمارستان‌ها خالی ماند
  • دهمین همایش بین‌المللی دوسالانه علوم شناختی برگزار می‌شود
  • زیرمیزی نماد ناهنجاری در عرصه سلامت