Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریات جمهوری، جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی روز شنبه به ریاست حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری و با حضور علی لاریجانی و سید ابراهیم رییسی، روسای قوای مقننه و قضائیه و دیگر اعضا برگزار شد.

در این جلسه محمد باقر نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه گزارشی از اقدامات این سازمان در جهت تحقق قانون بودجه سال ۹۹ کل کشور مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوبخت در این گزارش، با توجه به شرایط ویژه اقتصادی جهان ناشی از شیوع ویروس کرونا و ضرورت انجام اقدامات لازم برای مدیریت تبعات و آثار آن بر اقتصاد ایران، پیشنهادهایی را در زمینه صرفه جویی در هزینه‌ها و همچنین مدیریت مصرف منابع ارائه کرد.

رییس جمهوری در این جلسه بر ضرورت پرداخت بهنگام حقوق و مستمری کارکنان و بازنشستگان و همچنین توجه به الزامات سال کنونی در زمینه جهش تولید و تحرک اقتصادی و مدیریت بودجه سال ۹۹ در این چارچوب، تاکید کرد.

در این جلسه اعضای شورا خواستار صرفه‌جویی در هزینه‌های بودجه و تداوم تخصیص منابع  برای پرداخت هزینه‌های حقوق و همچنین یارانه‌های حمایتی و معیشتی به خانوارهای دارای شرایط شدند.

تاکید بر لزوم  استمرار اجرای طرح‌های اشتغال‌زا و عمرانی در کشور از دیگر محورهای مورد تایید اعضای شورای عالی هماهنگی اقتصادی در این جلسه بود.

اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری، محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهوری، محمد نهاوندیان معاون اقتصادی رییس جمهوری، محمد باقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه، علی ربیعی سخنگوی دولت، غلامرضا تاجگردن رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، الیاس حضرتی رییس کمیسیون اقتصادی، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی، عبدالناصر همتی رییس کل بانک مرکزی، محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضاییه، در این جلسه حضور داشتند.

برچسب‌ها محمد نهاوندیان مجلس شورای اسلامی سید ابراهیم رییسی سازمان برنامه و بودجه علی لاریجانی اسحاق جهانگیری علی ربیعی قوه قضاییه الیاس حضرتی فرهاد دژپسند عبدالناصر همتی محمدباقر نوبخت حسن روحانی محمود واعظی عبدالرضا رحمانی فضلی پروندهٔ خبری ستاد ملی مقابله با کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمد نهاوندیان مجلس شورای اسلامی سید ابراهیم رییسی سازمان برنامه و بودجه علی لاریجانی اسحاق جهانگیری علی ربیعی قوه قضاییه الیاس حضرتی فرهاد دژپسند عبدالناصر همتی محمدباقر نوبخت حسن روحانی محمود واعظی عبدالرضا رحمانی فضلی محمد نهاوندیان مجلس شورای اسلامی سید ابراهیم رییسی سازمان برنامه و بودجه علی لاریجانی اسحاق جهانگیری علی ربیعی قوه قضاییه الیاس حضرتی فرهاد دژپسند عبدالناصر همتی محمدباقر نوبخت حسن روحانی محمود واعظی عبدالرضا رحمانی فضلی برنامه و بودجه رییس جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۳۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر رییس مجلس درباره حقوق اردیبهشت 1403/ قالیباف: دولت باید متناسب سازی حقوق بازنشستگان را این ماه اجرا کند

به گزارش خبرنگار جماران؛ در جلسه علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی محمد باقر قالیباف رییس مجلس در راستای اجرایی نشدن متناسب سازی حقوق بازنشستگان، گفت: در پایان سال گذشته احکام و تبصره‌های بودجه ۱۴۰۳ به دولت ابلاغ شد و دولت مجوزی برای تامین اعتبار از محل یک درصد ارزش افزوده برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان پیدا کرد. دولت هیچ مشکل قانونی برای تامین اعتبار و پرداخت ندارد و اگر مشکلی در فروردین‌ماه بوده به صورت قطع در اردیبهشت‌ماه رفع شده و باید انجام شود.

وی افزود: به بازنشستگان این اطمینان را می‌دهم که اراده دولت و مجلس بر اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان است که دولت مجوز قانونی دارد و تامین اعتبار هم صورت گرفته است.

دیگر خبرها

  • تاکید رئیس جمهور بر مردمی‌سازی و به‌کارگیری فناوری‌های روز در حفاظت محیط زیست
  • تاکید رئیس جمهور بر مردمی‌سازی و به کارگیری فناوری‌های روز در حفاظت محیط زیست
  • تصمیم مجلس برای فوق‌العاده پرستاری و حقوق کارکنان وزارت کشور
  • گاف‌های بایدن به روایت آمار | کارکنان کاخ سفید جورکشِ جو!
  • گاف‌های بایدن به روایت آمار/ کارکنان کاخ سفید جورکشِ جو!
  • تاکید ایران و پاکستان بر توسعه روابط تجاری در حوزه استاندارد
  • پیکانپور از سازمان غذا و دارو رفت
  • خبر مهم قالیباف درباره حقوق بازنشستگان
  • خبر رییس مجلس درباره حقوق اردیبهشت 1403/ قالیباف: دولت باید متناسب سازی حقوق بازنشستگان را این ماه اجرا کند
  • آمادگی ۲۵ بسته در بجنورد برای جذب سرمایه‌گذار