Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@19:15:33 GMT

کتاب «سیری در نهج‌البلاغه» به زبان اردو منتشر شد

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۰۳۸۹۹

کتاب «سیری در نهج‌البلاغه» به زبان اردو منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به همت خانه فرهنگ ایران در پیشاور و با حمایت مرکز ساماندهی ترجمه و نشر معارف اسلامی و علوم انسانی در قالب طرح تاپ کتاب «سیری در نهج‌البلاغه» تألیف استاد شهید مرتضی مطهری در سال ۲۰۲۰ میلادی و  سال ۱۳۹۸ هجری شمسی از زبان فارسی به اردو ترجمه و در شمارگان چهارصد نسخه در قطع وزیری در هفت فصل به تعداد صفحات ۳۵۲ در پیشاور پاکستان منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اثر  پس از پایان دوران قرنطینه رونمایی و در تمامی مراکز آکادمیک، دانشگاه‌ها، کتابخانه‌ها و دیگر مراکز ذیربط توزیع خواهدشد.

 فایل پی دی اف کتاب مذکور برروی سایت پرتال نمایندگی فرهنگی ایران در پیشاور پاکستان جهت بهره‌مندی علاقه‌مندان اردو زبان قرار خواهد گرفت.

کد خبر 4914931

منبع: مهر

کلیدواژه: پاکستان شهید مطهری زبان اردو ویروس کرونا ماه مبارك رمضان ماه رمضان ۹۹ کنفرانس بین المللی قرآن دعا و نیایش شبکه چهار سیما شهید مطهری نشست علمی تفسیر قرآن کاظم صدیقی پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات معرفی نشریات فلسفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۳۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه طبخ و سرو سیری پای توسط یک آشپز مشهور خیابانی (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرآیند پردازش و پخت ماهی تازه توسط آشپز‌ ازبک (فیلم) طرز پخت 10 کیلو چلو مرغ کاری توسط آشپز هندی (فیلم) طرز تهیه واوایشکا با گوشت ساطوری بره توسط آشپز‌ پاکستانی (فیلم)

دیگر خبرها

  • تاریخ برده‌داری به زبان طنز
  • عاشق شعر عالمگیر ایران هستم/بهترین سوغاتی از نمایشگاه کتاب تهران
  • عاشق شعر عالمگیر ایران هستم/ بهترین سوغاتی از نمایشگاه کتاب تهران
  • زندگی با آل‌احمد در شیوه نگارش سیمین دانشور تاثیر نداشت
  • زندگی با آل‌احمد در شیوه نگارش سیمین دانشور تاثیر نگذاشت
  • ‌ کتاب «طراحی مدارهای منطقی» در جهاددانشگاهی قزوین منتشر شد
  • کتاب نشانه‌شناسی شکلک‌ها منتشر شد
  • نحوه طبخ و سرو سیری پای توسط یک آشپز مشهور خیابانی (فیلم)
  • نزدیکی نگاه به حجاب در اسلام و مسیحیت
  • گسترش همکاری‌های فرهنگی با فعال شدن خانه‌های فرهنگ ایران در پاکستان