Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام نظیری از برگزاری چهارمین دوره جشنواره دین و رسانه منطقه غرب کشور در همدان خبر داد و گفت: تا کنون ۲ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

«حجت الاسلام محمد هادی نظیری»، در گفت‌و‌گو با خبرنگار شبستان در همدان از برگزاری چهارمین دوره جشنواره دین و رسانه منطقه غرب کشور خبر داد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به اینکه امسال این جشنواره به صورت گسترده تر و درسطح منطقه غرب کشور برگزار خواهد شد گفت: در چهارمین جشنواره دین و رسانه، علاوه بر همدان استان‌های لرستان، ایلام، کردستان و کرمانشاه نیز شرکت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این دور از جشنواره ویژه عموم است اضافه کرد: یکی از اهداف برگزاری این جشنواره شناسایی استعداد‌ها و توانمندی‌های افراد در حوزه‌های مختلف است این جشنواره زمینه حضور همه افراد با توانمندی‌های مختلف و حتی افراد مبتدی را نیز فراهم آورده است.

حجت الاسلام نظیری اضافه کرد: با برگزاری این جشنواره به دنبال شناسایی استعداد‌های مختلف در حوزه دین و رسانه و سپس سامان دهی آنها و در نهایت معرفی و استفاده از آنها به عنوان یک شبکه تبلیغی نوین در غرب کشور هستیم.

وی ادامه داد: علاقمندان می‌توانند آثار خود را در قالب مقاله، تحلیل، عکس، فیلم کوتاه داستانی، انیمیشن، کلیپ، موسیقی و تولیدات چند رسانه ای در محور‌های قرآن و عترت، سبک زندگی اسلامی، ماه محرم، اربعین حسینی، جبهه مقاومت، ایثار و شهادت، گام دوم انقلاب، فصل نیایش(مناسبت‌های ملی و مذهبی)، هفته ولایت، دهه کرامت و اعتکاف به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان گفت: موضوع ویژه چهارمین جشنواره دین و رسانه منطقه غرب کشور، «گام دوم انقلاب، سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، جبهه مقاومت و دستاورد‌های انقلاب اسلامی» است.

نظیری با اشاره به اینکه امسال تنوع گروه مخاطبی این جشنواره بیشتر و گسترده تر شده است ابراز کرد: خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری، روزنامه‌ها و هفته نامه‌های استانی، روزنامه‌های سراسری(ویژه نامه استانی)، کانال‌های اجتماعی با تعداد مخاطب قابل قبول، دانشجویان، مبلغین، دانش اموزان و عموم مردم می‌توانند در این جشنواره شرکت داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار 23 اردیبهشت ماه سال جاری عنوان شده بود خاطر نشان کرد: به دلیل تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها و عدم دسترسی به مخاطبان این دو حوزه، فرصت ارسال آثار در صورت موافقت دبیرخانه جشنواره، تا خرداد ماه سال جاری تمدید خواهد شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان با اشاره به اینکه داوری آثار از نیمه ماه مبارک رمضان همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) آغاز خواهد شد گفت: استقبال از این جشنواره بسیار بالا است به گونه‌ای که تا به امروز بالغ بر 2 هزار اثر از استان‌های غرب کشور به دیبرخانه جشنواره ارسال شده است.

وی گفت: امسال به دنبال این هستیم تا از ظرفیت افراد منتخب سه دوره قبل جشنواره، در ارزیابی آثار چهارمین دوره بهره مند شویم، شاخصه‌های داوری نیز امسال متناسب با افزایش و تنوع مخاطبان نیازمند تجدید نظر در برخی محور‌ها است تا شاهد بی عدالتی در برخی داوری‌های نباشیم.

نظیری ادامه داد: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را به روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان همدان به آدرس steh1360@gmail.com و یا به آیدی @IDOHAMEDAN در پیام رسان‌های بله، سروش، ایتا و تلگرام ارسال کنند

 

 

پایان پیام/580

منبع: شبستان

کلیدواژه: حجت الاسلام نظیری کل تبلیغات اسلامی استان جشنواره دین و رسانه دبیرخانه جشنواره منطقه غرب کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۳۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسدآباد میزبان جشنواره مینی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال غرب کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، در این اردو ۵۰ بسکتبالیست منتخب از استان‌های ایلام، لرستان، مرکزی، کرمانشاه، زنجان، کردستان، چهارمحال بختیاری، منطقه آزاد آروند و همدان حضور دارند.

این مسابقات به مدت ۲ روز به میزبانی شهرستان اسدآباد و زیر نظر کمیته فنی فدراسیون بسکتبال کشور برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین جشنواره "فیلم رضوان" نوآوری این دوره از جشنواره امام رضا (ع) است
  • سومین جشنواره چند رسانه‌ای گردشگری کشور به میزبانی کرمان برگزار می‌شود
  • ۲ انیمشن ایرانی به جشنواره معتبر انسی راه یافتند
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • آغاز جشنواره «شب های موسیقی تاک» در ملایر 
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • برگزاری جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • اسدآباد میزبان جشنواره مینی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال غرب کشور
  • آخرین مهلت ارسال اثر به دومین رویداد «اهدای جایزه جوانی جمعیت» در همدان 
  • آغاز به‌کار جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد