Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-05@19:50:20 GMT

احداث باغ‌های میوه در مرکز تهران

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۰۴۲۰۶

احداث باغ‌های میوه در مرکز تهران

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، نصرالله آبادیان درباره راه‌اندازی باغ‌های میوه در مرکز تهران گفت: ایجاد باغ‌های میوه به دنبال دستور مقام معظم رهبری از سال 95 در بوستان رازی آغاز شد و امسال شاهد به ثمر نشستن این اقدام هستیم.

وی وسعت باغ‌‌های میوه ایجاد شده در سطح بوستان رازی را 15 هزار متر مربع برشمرد و گفت: در این مساحت 150 اصله نهال در قالب چهار باغ نارنجستان، انارستان، بهستان و انجیرستان در بوستان رازی به ثمر نشسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آبادیان ادامه داد: طرح کشت درختان مثمر در دیگر بوستان‌ها و محله های منطقه 11 نیز دنبال می‌شود و تا پایان سال جاری 1500 اصله نهال درختان مثمر در بوستان شهید حججی کاشته خواهد شد.

انتهای پیام/

20 / 20 نصرالله آبادیان شهردار منطقه 11 تهران احداث باغ‌های میوه در مرکز تهران وسعت باغ‌‌های میوه طرح کشت درختان مثمر بوستان شهید حججی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: شهردار منطقه 11 تهران بوستان شهید حججی باغ های میوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۴۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد کشاورزی یزد درباره تنش گرمایی درختان پسته هشدار داد

محمدعلی حاتمی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر تاکید کرد: لازم است در شرایط آب و هوایی فعلی در باغ‌های درختان میوه سردسیری بادام و زردآلو برای کنترل آفت‌های لیسه درختان میوه و زنبور مغزخوار بادام پس از ریزش ۷۰ درصد گلبرگ‌ها به سمپاشی با سموم مناسب با مشورت حفظ نباتات در هوای آرام و بدون بارندگی اقدام شود.

وی همچنین از فعالان بخش کشاورزی خواست در دمای کمتر از ۱۸ درجه از تهویه حداقلی و در دمای ۱۸ تا ۲۸ درجه از تهویه انتقالی و برای طیور با سن بیش از ۲۸ روز و دمای بالای ۲۸ درجه از تهویه تونلی استفاده کنند.

رییس جهاد کشاورزی استان یزد همچنین نصب دستگاه هواده به استخر پرورش ماهیان سردابی و روشن کردن آن در تمامی ساعات روز به‌ویژه شب هنگام برای جلوگیری از کاهش اکسیژن استخر و وقوع تلفات و صید در اسرع وقت با توجه به افزایش دما را مورد تاکید قرار داد.

کد خبر 6094123

دیگر خبرها

  • جهاد کشاورزی یزد درباره تنش گرمایی درختان پسته هشدار داد
  • سوال معنادار عضو زن شورای شهر به حصارکشی پارک لاله | فیلم
  • از حصار کشی در پارک لاله تا وعده چمران مبنی بر عدم قطع درختان
  • درخت کشی در تهران؛ چرا شهرداری به دنبال قطع درختان است؟
  • درخت کشی در تهران
  • چرا شهرداری می‌خواهد با تانک از روی پارک‌های تهران بگذرد؟
  • (ویدئو) شایعۀ قطع درخت در پارک لاله صحت ندارد
  • ماجرای حصار‌کشی در پارک لاله چیست؟ شهرداری درختان لاله را هم قطع می‌کند؟
  • ادامه ساخت و ساز شهرداری زاکانی در پارک‌ها (+ عکس) / دیوار کشی در بخش‌هایی از این بوستان قدیمی تهران
  • ادامه ساخت و ساز شهرداری زاکانی در پارک‌ها؛ دیوار کشی در بخش‌هایی از این بوستان قدیمی تهران/ عکس