Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عزیز الله کناری ظهر شنبه در جلسه شورای نظارت و کنترل تنظیم بازار شعرستان بندرعباس ضمن قدردانی از زحمات گذشته، در سال ۱۳۹۹ بازرسی‌هایی که توسط اتحادیه‌ها، اتاق اصناف، سازمان صمت، مرکز بهداشت، تعزیرات حکومتی و اماکن انجام می‌شود باید هوشمندانه‌تر، کاربردی تر و تأثیر گذار تر باشد.

فرماندار بندرعباس در این جلسه ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات، اظهار داشت: امیدوار هستیم با تلاش‌های شبانه روزی بخش درمان و همکاری و رعایت فاصله اجتماعی توسط مردم و کسبه بزودی ویروس کرونا از بین برود و جامعه به حالت عادی خود باز گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گفت: در شهرستان بندرعباس ۴۲ اتحادیه زیر مجموعه اتاق اصناف فعالیت دارند که حدود ۱۷ هزار واحد صنفی است و تعدادی هم واحد صنفی غیر مجاز و دستفروش وجود دارد که باید ساماندهی شوند.

این مقام مسئول بیان کرد: در سال جاری تلاش کنیم تا شهری فعال و منظم با رعایت ضوابط و مقررات داشته باشیم لذا انتظار است برخی از اتحادیه‌ها زیر مجموعه خود را بیشتر و فعالاتر کنترل کنند که لازم است نحوه مدیریت خود را تغییر دهند تا بتوانند زیر مجموعه خود را بهتر مدیریت کنند و با صنوفی که فاقد مجوز می‌باشند برخوردهای قانونی صورت گیرد تا نسبت به اخذ پروانه اقدام کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان اذعان داشت: اتحادیه‌ها در زیر مجموعه اصناف و سازمان صمت بطور فعال حرکت کنند و تمامی واحدهای زیر مجموعه خود را شناسایی و ارتباط تنگاتنگی با آنها داشته باشند و نظم بخشی به فعالیت‌ها، سرعت در صدور مجوزها و نظارت برفعالیت آنها و کنترل قیمت‌ها و بازرسی اتحادیه‌ها بطور مستمر و نامنظم از دیگر کارهایی است که باید در دستور کار آنها قرار گیرد.

کناری گفت: باید کمک کنیم تا امنیت غذایی و سلامت بازار و جامعه تأمین شود لذا عرضه کالاهای بی هویت در سوپر مارکت ها ممنوع است و حوزه غذا و دارو و مرکز بهداشت نظارت لازم را داشته باشند و همچنین نان بدون هویت از دیگر مواردی است که نباید از سایر استان‌ها وارد و عرضه شود و دستگاه‌های ذی ربط بازدیدهای مستمر را از ترمینال مسافربری داشته باشند تا از ورود نان بی هویت توسط اتوبوس‌ها جلوگیری بعمل آید.

فرماندار بندرعباس تصریح کرد: در سال ۱۳۹۹ بازرسی‌هایی که توسط اتاق اصناف، اتحادیه، سازمان صمت، مرکز بهداشت، تعزیرات حکومتی و اماکن انجام می‌شود باید هوشمندانه، کاربردی و تأثیر گذار باشد تا باعث فعال ترشدن بازار شود و تشکیل بانک اطلاعاتی اعضا زیر مجموعه اتحادیه‌ها ضروری است.

کناری عنوان کرد: حذف و ساماندهی ضایعاتی‌های سطح شهر لازم و ضروری است لذا به زیباسازی شهر کمک خواهد کرد و همچنین انتقال صنوف مزاحم و قالی شویی ها به خارج از شهر و ساماندهی کامیون‌ها توسط اتحادیه جرثقیل داران از دیگر مواردی است که باید انجام شود.

فرماندار بندرعباس در پایان گفت: میدان میوه و تره بار فعلی به زودی به محل جدید انتقال پیدا خواهد کرد و مجموعه بنکداران تلاش کند تا سایر بنکدارانی که هنوز در سطح شهر فعالیت دارند به محل جدید انتقال و محموله بار در انبارهای مجموعه بنکداران جدید تخلیه شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا تنظیم بازار جامعه درمان شبانه روزی میوه و تره بار سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی زیر مجموعه اتحادیه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۴۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد اسلامی تا پایان هفته دوم سوپر لیگ کاراته مردان


هفته دوم سوپر لیگ کاراته مردان با صدرنشینی دانشگاه آزاد همراه بود.
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، هفته دوم هجدهمین دوره رقابت‌های سوپر لیگ کاراته مردان دیروز با برگزاری چهار دیدار در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار شد.

نتایج هفته دوم این رقابت‌ها به شرح زیر است:
دانشگاه آزاد اسلامی ۱۹ / پاس فراجا ۹
دانشگاه آزاد اسلامی ۲۲ / توسعه نیشکر خوزستان ۶
پاس فراجا ۲۲ / آوای رزم WMMF شش
پاس فراجا صفر / بیمه تعاون ۲۸


رده بندی هجدهمین دوره سوپر لیگ کاراته مردان تا پایان هفته دوم به شرح زیر است:

۱- تیم دانشگاه آزاد اسلامی با ۴ مسابقه؛ ۱۲ امتیاز تیمی و ۸۵ امتیاز انفرادی
۲- تیم پاس فراجا با ۵ مسابقه؛ ۹ امتیاز تیمی و ۷۵ امتیاز انفرادی
۳- تیم بیمه تعاون با ۲ مسابقه؛ ۶ امتیاز تیمی و ۵۳ امتیاز انفرادی
۴-تیم رعد پدافند هوایی همدان با ۲ مسابقه؛ ۳ امتیاز تیمی و ۲۷ امتیاز انفرادی
۵- تیم توسعه نیشکر خوزستان با ۳ مسابقه؛ صفر امتیاز تیمی و ۳۱ امتیاز انفرادی
۶- تیم آوای رزم wmmf با ۳ مسابقه؛ صفر امتیاز تیمی و ۹ امتیاز انفرادی
۷- تیم هشتمین خورشید خراسان رضوی با ۱ مسابقه؛ صفر امتیاز تیمی و صفر امتیاز انفرادی

دیگر خبرها

  • ۱۰۰۰ کانتینر کالای بدون هویت در بندر شهید رجایی شناسایی شد
  • شهرداری گرگان فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا را به بازی سوم کشاند
  • تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد اسلامی تا پایان هفته دوم سوپر لیگ کاراته مردان
  • سوپر لیگ غرب آسیا| پیروزی شهرداری گرگان در دومین فینال
  • پیروزی شهرداری گرگان در دومین دیدار فینال سوپر لیگ غرب آسیا
  • تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد در سوپر لیگ کاراته
  • پیگیری روند توزیع بنزین سوپر در استان سمنان
  • سیاست‌های بروکسل علت اصلی گرانی گاز در اروپا
  • دیدار دوم شهرداری گرگان و الریاضی لبنان
  • سوپر پاس گل سامان سوخت! (ویدیو)