Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه اعتبار موردنیاز برای واحدهای مسکونی طرح اقدام ملی 400 میلیارد تومان است، گفت: احداث واحدهای مسکونی طرح اقدام ملی زمینه اشتغال 3 هزار و 300 نفر را در استان فراهم می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری، سهراب رئیسی با اشاره به عملکرد واحد مسکن شهری در سال 98 گفت: کلنگ‌زنی طرح اقدام ملی مسکن یکی از اقدامات در سال گذشته بود که سهم استان ما دو هزار و 163 واحد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اعتبار مورد نیاز برای این واحدها 400 میلیارد تومان با سقف تسهیلات فردی 100 میلیون تومان است، افزود: احداث واحدهای مسکونی طرح اقدام ملی زمینه اشتغال 3 هزار و 300 نفر را در استان فراهم می‌کند که این موضوع می‌تواند در راستای تحقق شعار سال نیز موثر باشد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: از مجموع دو هزار و 163 واحد، یک هزار و 163 واحد سهمیه شهرهای زیر 100هزار نفر جمعیت و هزار واحد در شهرکرد در دو قالب استیجاری و ملکی احداث می‌شود.

رئیسی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی احداث 136 واحد مسکونی در استان در سال گذشته ادامه داد: میزان اعتبار موردنیاز برای احداث این تعداد واحد مسکونی 22 میلیارد و 500 میلیون تومان پیش‎بینی شده است و در طول دوره اجرا زمینه اشتغال 272 نفر را فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه ساخت 124 واحد مسکونی نیز به اتمام رسید، گفت:  جهت ساخت این تعداد واحد 10 میلیارد تومان اعتبار هزینه و 248 نفر مشغول به کار شدند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به احداث خانه جوان شهرکرد و خانه جوان لردگان خاطرنشان کرد: خانه جوان شهرکرد با 625 مترمربع مساحت و دو میلیارد و 200میلیون تومان اعتبار تکمیل و آماده بهره‌برداری است و خانه جوان لردگان با 555 مترمربع و یک میلیارد تومان اعتبار در حال تکمیل است، در این پروژه بنیاد مسکن به عنوان مجری طرح است.

رئیسی با اشاره به معرفی‌شدگان اخذ تسهیلات بانک‌های قرض الحسنه رسالت و مهر ایران تصریح کرد: سال گذشته در مجموع 74 فقره تسهیلات به مبلغ995 میلیون تومان از دو بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و بانک رسالت به متقاضیان پرداخت شد.
انتهای پیام/3339/م

منبع: فارس

کلیدواژه: مسکن رئیسی انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری بنیاد مسکن طرح اقدام ملی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری میلیارد تومان طرح اقدام ملی خانه جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۴۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان قم

 سیدمحمد آقامیری،استاندار قم شامگاه چهارشنبه در چهارمین جلسه شورای تامین مسکن استان، اظهار داشت: هماهنگی‌ها و مکاتبات لازم با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی صورت خواهد گرفت تا ۳ هزار واحد مسکن برای محرومین ساخته شود. 

وی با بیان اینکه حدود ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان درحال ساخت است، عنوان کرد: ۶۳ هزار واحد مسکن بر ما تکلیف شده بود، اما در حال حاضر این تعداد را به حدود ۷۱ هزار واحد افزایش داده‌ایم. 

استاندار قم ضمن انتقاد از عملکرد برخی بانک‌های خصوصی نسبت به طرح نهضت ملی مسکن، گفت: گزارش‌های عملکرد بانک‌هایی که اهتمامی به موضوع اجرای طرح نهضت ملی مسکن ندارند، آماده شده و در روز‌های آینده به رئیس جمهور و بانک مرکزی ارائه خواهد شد تا در خصوص فعالیت آنها در استان تصمیم‌گیری شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • واگذاری ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی
  • ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی واگذار شد
  • آغاز ساخت هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • آغاز ساخت یک هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • جزئیات مصوبه ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بهای مسکونی
  • آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو
  • ۷۱ هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند
  • ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان قم
  • ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا
  • ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است