Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-02@11:39:05 GMT

تاکید بر توسعه بسته های سرمایه گذاری در شهرستان های فارس

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۰۴۵۳۹

تاکید بر توسعه بسته های سرمایه گذاری در شهرستان های فارس

قاسمی گفت: هر چه ارائه بسته های سرمایه گذاری در شهرستان های استان، سرعت بیشتری داشته باشد و حضور سرمایه گذاران تسهیل شود در حوزه سرمایه گذاری موفق تر خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدمهدی قاسمی»، امروز (شنبه 13 اردیبهشت) در کارگروه سرمایه گذاری فارس با اشاره به نقش اهمیت ارائه بسته های سرمایه گذاری، گفت: ارائه این بسته‌ها به ویژه در شهرستان های فارس در افزایش جذب سرمایه گذاری نقش ویژه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس ادامه داد: هر چه ارائه بسته های سرمایه گذاری در شهرستان های استان، سرعت بیشتری داشته باشد و حضور سرمایه گذاران تسهیل شود در حوزه سرمایه گذاری موفق تر خواهیم بود.

وی اضافه کرد: 38 مجوز بی نام و 29 مجوز دیگر برای حضور سرمایه گذاران در فارس صادر شده که مورد استقبال قرار گرفته است.

قاسمی با تاکید بر تمایل سرمایه گذاران برای مشارکت در پروژه ها، عنوان کرد: بسیاری از سرمایه گذاران در فارس برای سرمایه گذاری در حوزه های خارج از شهرک های صنعتی تمایل دارند و صدور مجوزهای بی نام در این حوزه حائز اهمیت است.

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: جذب سرمایه گذاری جهاد کشاورزی فارس سرمایه گذاری شیراز بسته های سرمایه گذاری سرمایه گذاری سرمایه گذاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۴۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین

عادل شهرزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در حاشیه این بازدید گفت : تولیدکنندگان فعال در بخش بسته بندی محصولات کشاورزی ، باید برای به روز کردن نوع خدمات خود تلاش کنند.

شهرزاد افزود: بسته بندی میوه از موضوعات مورد توجه در کشور چین، و یکی از مشکلات ما در کشور ، بویژه در هرمزگان است که به شدت به آن روبرو هستیم.

وی گفت : واحدهای صنعتی فعال استان در زمینه تولید سبدهای بسته بندی، توانمندی ارائه این شکل و نوع از بسته بندی را در هرمزگان دارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان افزود: از شیوه حمل و نقل ویژه میوه و تره بار این محل بازدید شد و می توانیم این روش را به عنوان یک الگو در استان اجرا کنیم.

خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان نیز در این بازدید گفت: واحدهای سبدسازی و یونولیت سازی استان که در بازدید امروز ما را همراهی کرده بودند از نحوه بسته بندی میوه و تره بار ایده گرفتند.

قاسمی افزود : هرمزگان بعنوان استان مرزی، می تواند با اصلاحاتی در امر بسته بندی ویژه میوه و تره بار، به نتایج مطلوبی در امر صادرات غیرنفتی استان دست یابد. 

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • تشکیل کارگروه رفع موانع سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری ساوجبلاغ
  • سریلانکا به سرمایه‌گذاران ایرانی زمین دولتی می‌دهد
  • معرفی بیش از ۹۰ فرصت و بسته سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری آذربایجان غربی
  • تدوین بانک اطلاعاتی توانمندی‌های صادراتی فارس به ۶ زبان
  • توسعه اقتصادی مبتنی بر نوآوری؛ لازمه اقتصاد چین
  • آمادگی ۲۵ بسته در بجنورد برای جذب سرمایه‌گذار
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • امضای ۱۸ تفاهم‌نامه بین استان فارس و هیئت‌های خارجی
  • نزدیک به ۷۰۰ همت برنامه سرمایه‌گذاری در استان فارس تعریف شده است
  • انعقاد ۳۱ تفاهم‌نامه داخلی و خارجی بر مبنای توانمندی‌های فارس در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴