Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-30@15:23:26 GMT

برپایی مسابقه آشنایی با جاذبه های گردشگری

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۰۴۵۶۰

برپایی مسابقه آشنایی با جاذبه های گردشگری

اکبر مختاری با اعلام این خبر گفت: این مسابقه با هدف غنی سازی اوقات فراغت شهروندان و آشنایی آنان با جاذبه و ظرفیت های گردشگری منطقه برگزار می شود.

به گفته او، علاقه مندان می توانند برای شرکت در مسابقه به آدرس اینستاگرام معاونت اجتماعی فرهنگی منطقه ۱۵ Instagram.com/moavenat.ejtemaee15 مراجعه و با مطالعه مطالب بارگذاری شده در خصوص مکانهای گردشگری منطقه ، ضمن آشنایی با جاذبه های گردشگری با شرکت در مسابقه از جوایز نفیسی بهره مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مختاری در ادامه به دیگر برنامه های این واحد به مناسبت ماه مبارک رمضان در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: برگزاری گردشگری مذهبی در فضای مجازی شامل معرفی امام زاده اهل بن علی (ع) و بقعه سیده ملک خاتون و معرفی آیین های ماه مبارک رمضان در تهران قدیم در قالب کلیپ از جمله این برنامه هاست.
معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 15 در پایان اضافه کرد: 8 مسجد شاخص و با قدمت منطقه شامل مساجد انصار الحجج و نورزاده محله طیب، المهدی محله ابوذر، شهید بهشتی محله کیانشهر، امام حسن مجتبی(ع) محله مشیریه، نبی اکرم(ص) محله خاور شهر و مساجد جامع افسریه و مسعودیه نیز در فضای مجازی برای شهروندان معرفی می شوند.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۴۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری

ویدیویی از شادی دو لک لک پس از اولین تخم گذاری منتشر شده شده که در فضای مجازی پربازدید شده است.

به گزارش ایسنا، در این ویدیو که در فضای مجازی دست به دست می‌شود یک جفت لک لک پس از اولین تخم گذاری شروع به آواز خواندن و شادی می‌کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی: به دروغ طرح صیانت را فیلترینگ معرفی کرد | کج‌فهم به فضای مجازی ظلم کردی!
  • ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری
  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی: به دروغ طرح صیانت را فیلترینگ معرفی کرد
  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • نصب بیش از ٥٠ تابلوی دو زبانه راهنمای گردشگری در روستای پالنگان
  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی: به دروغ طرح صیانت را فیلترینگ معرفی کرد /از او پرسیدم طرح را خوانده ای گفت نه /با کج فهمی به فضای مجازی ظلم کرد
  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس
  • ۱۶ روستای هدف گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد
  • نمایی از دریاچه طبیعی کیو خرم آباد + تصاویر
  •  طی چندماه گذشته، معرفی ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری ماکو در نمایشگاه اکسپو