Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@03:24:45 GMT

اپلیکیشن رصد کرونا در انگلیس با استفاده از بلوتوث

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۰۴۷۵۴

اپلیکیشن رصد کرونا در انگلیس با استفاده از بلوتوث

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از زددی نت، طراحی این اپلیکیشن با همکاری شرکت ان اچ اس ایکس صورت می‌گیرد. دولت انگلیس اعلام کرده که عموم مردم این کشور باید از اپلیکیشن ردگیری کرونا در سطح ملی استفاده کنند تا بتوان به کاهش شیوع ویروس مذکور امیدوار بود.

اپلیکیشن یادشده با بررسی موقعیت جغرافیایی افراد مبتلا به کرونا به سایرین در مورد عبور از محله‌های آلوده به این ویروس یا رد شدن از کنار مبتلایان به کرونا هشدار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس افراد می‌توانند مسیرهای ایمن تری را در حین رفت و آمد در مناطق مختلف انتخاب کنند تا احتمال ابتلای آنها به کرونا کمتر شود. اپلیکیشن یادشده بر مبنای استفاده از فناوری بلوتوث عمل می‌کند.

دولت انگلیس امیدوار است حداقل ۶۰ درصد از مردم این کشور اپلیکیشن یادشده را نصب کرده و مورد استفاده قرار دهند تا بتوان ویروس کرونا را مهار کرد.

پیش از این شرکت‌های گوگل و اپل از همکاری با یکدیگر برای عرضه اپلیکیشنی مشابه خبر داده و برخی کشورها هم از استفاده از آن استقبال کرده بودند. اما انگلیس بر استفاده از یک برنامه بومی و داخلی اصرار دارد.

کد خبر 4914644

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا اپلیکیشن موبایل انگلیس ویروس کرونا معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شرکت دانش بنیان نوآوری تحقیقات علمی اینترنت فناوری نانو موبایل واکسن فناوری فضایی تولید امنیت اطلاعات گوشی هوشمند کووید 19

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۴۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا جنیفر انیستون در تیک تاک حساب کاربری ندارد؟

ایتنا - جنیفر آنیستون بازیگر مشهور آمریکایی دلایل عدم تمایل خود به ایجاد حساب کاربری در اپلیکیشن محبوب تیک تاک را توضیح داد.
جنیفر آنیستون بازیگر مشهور آمریکایی دلایل عدم تمایل خود به ایجاد حساب کاربری در اپلیکیشن محبوب تیک تاک را توضیح داد.

به گزارش ایتنا، اظهارات انیستون به Page Six در زمانی بیان شد که تعداد کاربران تیک‌تاک به بیش از 1.5 میلیارد نفر رسیده بود و این اپلیکیشن در مناطق آسیایی و غربی به ویژه در ایالات متحده به محبوبیت فوق‌العاده ای دست یافته بود.

جنیفر آنیستون گفت که نمی‌خواهد در چالش‌های ترند شده در "تیک تاک" افراط کند و خاطرنشان کرد که زندگی او و دیگران را نابود می‌کند.

بازیگر سریال "دوستان" هشدار داد که استفاده از رسانه‌های اجتماعی می‌تواند بر سلامت روان تأثیر بگذارد.

قابل ذکر است که جنیفر آنیستون در سال 2019 مدت‌ها بعد از پیوستن اغلب ستاره‌های هالیوود به معروف‌ترین اپلیکیشن اشتراک گذاری عکس، به پلتفرم اینستاگرام پیوست.

دیگر خبرها

  • چرا جنیفر انیستون در تیک تاک حساب کاربری ندارد؟
  • چراغ سبز لندن به تداوم همکاری‌های تسلیحاتی با اسرائیل
  • گسترش اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین در انگلیس
  • انگلیس پناهجویان را برای اخراج به رواندا دستگیر می‌کند
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • درخواست تسهیلات طرح پذیرنده ملی هم آنلاین شد
  • بسته ویژه اینترنت ۳۰ گیگابایتی دولت برای معلمان
  • ناپدیدشدن هزاران پناهجو که قرار است به رواندا فرستاده شوند
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • قانون ضد مهاجرتی سوناک عامل تنش در روابط دوبلین-لندن