Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، حسین کعبی درباره وضعیت تمرینات بازیکنان تیم  فولاد گفت: زمانی‌که در اواخر سال قبل تمرین تعطیل شد، یک برنامه به بازیکنان دادیم و هر چند وقت برنامه جدیدی به بازیکنان داده می‌شود. ما مربیان هم هر روز تمرینات بازیکنان را چک می‌کنیم تا بازیکنان در وضعیت مناسب بدنی قرار داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگرچه تمرین خانگی با تمرین گروهی متفاوت است و قرار دادن بدن بازیکنان در وضعیت مناسب آن‌هم با تمرینات خانگی بسیار سخت است و حتی امکان مصدومیت نیز وجود دارد. مربیان نیاز دارند تا بازیکنان را سالم در اختیار داشته باشند و به نظر من بهتر است تا وضعیت ادامه لیگ به تیم‌ها اعلام شود تا هر تیم بتواند برنامه‌ریزی کند.

مربی فولاد خوزستان ادامه داد: به نظر من سه تا چهار هفته پیش از آغاز مسابقات زمان نیاز است تا تیم‌ها هماهنگ شود. هر تیم در ابتدای فصل و همچنین نیم‌فصل بدن‌سازی کرده و اکنون باید یک بار دیگر این‌کار را انجام بدهد و همین موضوع کار را سخت خواهد کرد. در اسفند ماه بهترین تصمیم، تعطیلی لیگ بود که همه تیم‌ها احترام گذاشتند و امیدوارم که تصمیم مناسب گرفته شود.

کعبی درباره حضور پیشکسوتان در باشگاه فولاد تصریح کرد: باید تشکر ویژه‌ای از آقای نکونام و آقای آذری داشته باشم که به خانه خودمان برگشتیم. من در فولاد بزرگ شدم و پس از فولاد به السد قطر رفتم و اکنون به تیمم بازگشتم تا در خدمت هواداران و البته تیم شهر خودم باشم. زمانی که آقای نکونام موضوع را با آقای آذری مطرح کردند، ایشان نیز نظر کاملا مثبتی درباره حضور من داشتند و امیدوارم که بتوانم برای تیمم مثمر ثمر باشم و در کنار هم بهترین نتایج را کسب کنیم.

دفاع راست سابق تیم ملی ایران درباره امکانات باشگاه فولاد در مقایسه با دیگر تیم‌ها نیز گفت: تیم فولاد همیشه از نظر امکانات فوق‌العاده بوده و واقعا حرفه‌ای است. همیشه کنفدراسیون آسیا مهر تایید را بر امکانات باشگاه فولاد زده و شاید یکی دو باشگاه دیگر در ایران باشند که اینگونه باشند، قطعا باشگاه فولاد قدم‌های بزرگی برای درخشش برخواهد داشت، اگرچه کاری سخت اما شدنی است.

کعبی همچنین درباره تفاوت مربی‌گری و بازیگری نیز گفت: بازیکنی و مربی‌گری دو دنیای متفاوت دارند، وقتی بازیکن هستید پس از پایان تمرین یا بازی کیف خود را بر می‌دارید و به خانه می‌روید اما وقتی مربی باشید پس از پایان تمرین کار شما شروع می‌شود، بالاخره فشار اصلی روی سرمربی و کادرفنی است. ما بیرون از زمین همگی رفیق هستیم اما درون زمین کار را جدی دنبال می‌کنیم تا به خوبی پیش برود. فولاد به ما امانت داده شده و باید به بهترین شکل از این امانت گران‌بها مراقبت کنیم.

مربی تیم فولاد خوزستان ادامه داد: آقای نکونام در کارش کاملا جدی است و واقعا شغلش را دوست دارد. ما از نزدیک می‌بینیم که چگونه و چقدر برای تیم وقت می‌گذارد. همه ما می‌خواهیم که فولاد بهترین عملکرد را در لیگ داشته باشد و همه تلاشمان برای این موضوع است.

مدافع راست سابق فولاد همچنین گفت: موفقیت یک‌روزه به دست نمی‌آید و باید به مدیرعامل فرصت داد تا تفکراتش را در باشگاه بپروراند و همچنین سرمربی تا تیم دلخواهش را بسازد. من فکر می‌کنم که باشگاه فولاد با اعتمادی که به آقای آذری و نکونام کرده، می‌تواند در فوتبال ایران و سپس آسیا بدرخشد. با تمام احترامی که برای دیگر مدیران قائل هستم، اما هیچگاه مدیری را ندیده‌ام که به مانند آقای آذری کار کند و برای باشگاهش وقت بگذارد، شما می‌بینید که آقای آذری هر روز امور باشگاه را پی‌گیری و حتی وضعیت زمین‌های چمن را کنترل می‌کند. برای ایشان مهم است که وقتی تمرینات شروع شد یک زمین خوب و آماده در اختیار تیمش باشد تا آقای نکونام و بازیکنان بدون دغدغه بتوانند برای مسابقات آماده شوند. امیدوارم که مسئله کرونا در تمام جهان حل شود و آرامش به تمام دنیا بازگردد.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا پیشکسوتان تیم ملی ایران چک فوتبال ایران فولاد سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی باشگاه فولاد آقای نکونام آقای آذری تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۴۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهشتی از ۱۶۱ هزار یار مهربان/ اینجا ملک رفاقت و اعتماد است

گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، ونوس بهنود- در دل یک مرکز تجاری جایی که انتظار نمی‌رود، بهشتی از 161 هزار یار مهربان تو را فرامی‌خواند. باغی از کتاب‌ها که می‌توانی رایگان امانت بگیری.

محمد رحیم شربت ملکی زمانی کتابفروشی داشت. اما اتفاقی موجب شد عطوفت انسانی را ارجح دانسته و کتاب را از دنیای داد و ستد پول و زر به دنیای تبادل اندیشه و عشق بکشاند.

در گفتگویی که از وی در فضای مجازی موجود است می‌گوید زمانی که می‌دیدم کسی به کتابخانه مراجعه می‌کند و قدرت خرید ندارد، متأثر می‌شدم. دنبال فکری بودم که بتوانم کتاب را به دست کتاب‌خوان واقعی برسانم.این بود که ماجرای استتثنایی‌ترین کتابخانه ایران زمین شکل گرفت.

آقای ملک مدتی بعد از ماجرای مراجعات افراد به کتابفروشی این مجموعه را تبدیل به کتابخانه‌ای جهت امانت کتاب کرد. برای زنده نگاه داشتن یاد و خاطره پدر و مادرش و ایجاد چرخه‌های دانش افزایی و مطالعه، باغ کتاب ملک در مرکز تجاری ولنجک متولد شد. مالک این مجموعه حتی برای اینکه میزبان خوبی باشد در سال 75 مرکز کارشناسی و در سال 81 مدرک کارشناسی ارشد خود از رشته کتابداری و اطلاع‌رسانی را ضمیمه بینش متعالی خود ساخت.

131 هزار کتاب در گردش

این مجموعه که همنشینی 161 هزار کتاب است در طول زمان با همت مردم توسعه یافته است و امروز گفته می‌شود، نیمی‌از کتاب‌ها اهدایی خود مردم است. در وضعیت فعلی نیز حدود 131 هزار کتاب از تعداد کل کتاب‌ها در سراسر ایران و در شهرها و روستاها در گردش بوده و امانت در دست مردم است.

کتاب‌ها تا چندی پیش حتی به صورت موضوعی نیز قفسه‌بندی نشده بود و مخاطب با ورود به این ملک، با دریایی از کتاب‌ها مواجه می‌شد و باید می‌گشت تا الماسی که به سراغش آمده پیدا کند.  با قفسه‌بندی موضوعی بازدید‌ها بیشتر هم شده است.

موضوعاتی از جمله منطق، فلسفه، ادبیات، ادیان و مذاهب، کودک و نوجوان، زبان‌های خارجی، شعر، ادبیات و رمان و حتی کتاب‌های درسی دیده می‌شود و اینطور نیست که کتاب‌ها کیفیت لازم را نداشته باشد بلکه مردم با شور و اشتیاق بهترین و حتی کمیاب ترین کتاب‌های خود را به این مجموعه اهدا می‌کنند.

ببرید و 6 ماه بعد برگردانید

نه تنها در این کتابخانه فهرست جستجوی کتاب نیست بلکه مقوله‌ای به نام عضویت نیز وجود خارجی ندارد. در باغ بهشت کتاب به روی همه گشوده است و از 10 صبح لغایت9 شب در تمامی ‌روزهای هفته در خدمت علاقه‌مندان است. حتی قفسه‌ای در خارج از کتابفروشی با هزاران کتاب تعبیه شده که در صورت تعطیلی کتابخانه علاقه‌مندان بتوانند از آن جا کتاب خود را تهیه کرده و دست خالی نروند.

این مجموعه بر اساس اعتماد و رفاقت بنا شده و برای امانت کتاب‌ها هیچ مدرکی و حتی نام نویسی وجود ندارد. مراجعان کتاب‌ها را می‌برند و در صورتی که ساکن تهران باشند تا 6 جلد و در صورتی که از شهرستان‌ها آمده باشند تا 8 جلد می‌توانند کتاب با خود ببرند.

اما به گفته فعالان این کتابخانه، مردم اغلب کتاب‌ها را بر گردانده و حتی کتاب هم برای هدیه می‌آورند. شعار باغ کتاب ملک این است که اگر قادر نبودید کتاب را برگردانید حداقل به فرد دیگری برسانید تا او نیز مطالعه کند و گردش مطالعه برقرار بماند.

افرادی که در داخل ایران سکونت دارند می‌توانند کتاب‌های امانی را تا 6 ماه در نزد خود نگه دارند و افرادی که خارج از کشور هستند تا یک سال می‌توانند کتاب‌ها را در اختیار داشته باشند.

می‌توان گفت در وضعیتی که سه هزار و 741 باب  کتابخانه عمومی در کشور فعال است، باغ کتاب ملک به سادگی با ایجاد فضایی از دوستی و نشاط و اعتماد متقابل بیش از کتابخانه‌های عمومی ‌بازدید و مراجعه کننده داشته است و جالب آنکه هیچگاه نیازی به ارائه گزارش از عملکرد خود نداشته و در شبکه‌های اجتماعی محور اصلی را تقدیر از اهداکنندگان  کتاب و چهره‌های اهل قلم و خود مردم قرار داده است.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اوسمار: وضعیت بیرانوند برای بازی با سپاهان امروز مشخص می‌شود/ امیدوارم هواداران در کنارمان باشند
  • بهشتی از ۱۶۱ هزار یار مهربان/ اینجا ملک رفاقت و اعتماد است
  • اسفند ماه «مرغ حذفی» بیشترین افزایش قیمت را داشت
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است
  • برگزاری آیین نقد کتاب لبخند آفتابی
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده
  • شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد
  • تورم تولید گوشت از مرز ۱۰۰ درصد عبور کرد
  • مصاحبه بد موقع و حذف از جام حذفی کار دست اوسمار داد/ چالش پرسپولیس در مورد بیرانوند، صادقی و رامین رضاییان!
  • مصاحبه بد موقع و و حذف از جام حذفی کار دست اوسمار داد/ چالش پرسپولیس در مورد بیرانوند، صادقی و رامین رضاییان!