Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-02@22:03:23 GMT

پلیس بر دست تک تک کارگران بوسه می‌زند

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۰۴۹۲۳

پلیس بر دست تک تک کارگران بوسه می‌زند

فرمانده انتظامی استان مرکزی افزایش احساس امنیت در بین جامعه کارگری را از اولویتهای این نیرو برای تحقق شعارسال دانست و گفت: پلیس همواره خود را در کنار کارگران می‌بیند و بر دست تک تک این زحمتکشان بوسه می‌زند و انتظار دارد این قشر نیز همکاری و تعامل خود را با این نیرو افزایش دهند.

به گزارش برنا از اراک‌ ، سردار حسن مفخمی شهرستانی  به مناسبت هفته کار و کارگر در جمع کارگران شرکت آذرآب اراک افزود: رهبر معظم انقلاب چند سال پیاپی در نامگذاری‌های سال، بحث کار، رونق اقتصادی و تولید را مطرح می‌کنند که این مهم بیانگر اهمیت بالای تولیدات ملی و کاهش مشکلات اقتصادی کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: کارگران نقش و سهم بسزایی در تحقق جهش تولید دارند و نیروی انتظامی نیز در این راستا خود را سرباز ولایت می‌داند و همه توان خود را برای ارتقای امنیت در جامعه و در بین تلاشگران عرصه کار و تولید به کار گرفته است.

سردار مفخمی شهرستانی اظهار داشت: نیروی انتظامی خود را خدمتگذار مردم می‌داند اما این نیرو برای خود خط قرمزهایی دارد که در برابر آنها هیچ کوتاهی نمی‌کند، مشکلات جامعه کارگری و صنفی به حق است اما باید این حق از مسیر درست پیگیری شود و نباید این دغدغه‌ها به یک پدیده اجتماعی مبدل شود.

وی عنوان کرد: کارگران از ارکان مهم در تحقق جهش تولید محسوب می‌شوند و انتظار است مسوولان نیز همه تلاش خود را برای کاهش دغدغه‌های این قشر به کار گیرند تا انگیزه آنان در این مسیر مضاعف‌تر شود.

فرمانده انتظامی استان مرکزی افزود: این نیرو از زمان شیوع ویروس کرونا در استان مرکزی تاکنون گام‌های بلندی در امر مقابله با این بیماری برداشته و تا زمان مهار کامل آن نیز از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: روزکارگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۴۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل ساوجی‌ها از اجرای طرح نور توسط پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه گفت: اجرای طرح نور، در حقیقت مبارزه با بی‌عفتی و اباحه‌گری در سطح جامعه است.
سرهنگ جمالی افزود: ما همچون فرمانده انتظامی کشور، تا پای جان و برای دفاع از ناموس این آب و خاک ایستاده‌ایم تا مشت محکمی بر دهان بدخواهان این مملکت زده باشیم.
او اضافه کرد: از همۀ مردمی که در اجتماع مردمی شرکت کرده‌اند، قدردانی می‌کنیم.
در این اجتماع، مردم با اهدا گل به عوامل انتظامی، بر استمرار این طرح تأکید کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • تصویری از بوسه حسن روحانی بر پیشانی رهبر انقلاب + عکس
  • (تصاویر) علی دایی بر پیشانی این زن بوسه زد
  • بازداشت ۲۱۰ نفر در اعتراضات «روز کارگر» در ترکیه
  • تجلیل ساوجی‌ها از اجرای طرح نور توسط پلیس
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ
  • تربیت نیرو‌های متخصص برای کشور بزرگترین خدمت محسوب می‌شود
  • دانشگاه کلمبیا در محاصره نیرو‌های پلیس + فیلم
  • جذب نیرو‌های بومی در شرکت‌های منطقه از مهم‌ترین دغدغه‌های جوانان دهلرانی است
  • فیلم لحظه حمله و درگیری خونین گردشگر ترکیه‌ای با یک اسرائیلی
  • پلیس برای روز جهانی کارگر پیام داد