Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، با راه‌اندازی این سامانه در سایت بانک به نشانی:  www.bsi.ir، مشتریان و عموم هموطنان می‌توانند با مراجعه به این سامانه با ارائه کد ملی و شماره شبای حساب خود، اطلاعات هویتی خود را تکمیل و برای خرید تا سقف ۲۰ میلیون ریال با تخفیف ۲۰ درصدی اقدام کنند.

در همین راستا، متقاضیانی که کد بورسی ندارند، فرصت دارند با ثبت‌نام در سامانه سجام و مراجعه به شعب منتخب بانک صادرات ایران در سراسر کشور یا دفاتر پیشخوان دولت، کد بورسی خود را جهت معامله واحدهای خریداری شده در بازار سرمایه دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بر اساس تصمیمات دولت، باقیمانده سهم دولت از سهام ۱۳ شرکت بورسی در قالب واحد‌های سه صندوق قابل معامله در بازار سرمایه، در اولویت واگذاری  قرار  دارد. در این میان یک نوع صندوق تحت عنوان صندوق مالی به عرضه سهام گروه بانکی و بیمه‌ای می‌پردازد که باقی مانده سهام دولت در بانک‌های صادرات، ملت و تجارت و همچنین باقی‌مانده سهام دولت در سهام بیمه البرز و بیمه اتکایی امین واگذار خواهد شد. گروه دوم صندوق‌های قابل معامله پالایشی‌ها هستند که در این نوع صندوق نیز باقی‌مانده سهام دولت در پالایشگاه‌های تبریز، اصفهان، بندرعباس و تهران عرضه خواهد شد. در گروه سوم نیز صندوق‌های خودرویی و فلزی شامل باقی‌مانده سهام دولت در گروه خودرو و فلزات بوده که قرار است سهام ایران خودرو و سایپا و همچنین فولادمبارکه اصفهان و ملی مس ایران از طریق آن عرضه شود. توسعه فرهنگ سهامداری، مشارکت بیشتر مردم در اقتصاد و کمک به «جهش تولید» از طریق واگذاری بقیه سهام دولتی شرکت‌های بورسی وارد فاز جدیدی شده است.

در این راستا، بیش از ۵۰ شعبه منتخب بانک صادرات ایران  در سراسر کشور نیز آماده ارائه انواع خدمات کارگزاری بازار سرمایه هستند.

نشانی شعب منتخب بانک صادرات ایران جهت دریافت کد بورسی و احراز هویت سامانه سجام از اینجا قابل دریافت است.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بانک بانک صادرات بانک صادرات ایران واگذاری شرکت های دولتی باقی مانده سهام دولت بانک صادرات ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۵۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت خوشه‌های طلایی از مزارع کازرون از فردا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون گفت: برداشت گندم از ۴۱ هزار هکتار از مزارع کازرون از فردا دهم  اردیبهشت آغاز می شود  و تا آخر خرداد.

حمید رشیدی با بیان اینکه  ۱۰ هزار هکتار از مزارع گندم این شهرستان آبی و مابقی دیم است افزود: پیش بینی می‌شود حدود ۵۰ هزار تن گندم از این مزارع تولید شود.

وی بیان کرد: با توجه به خشکسالی، کاهش بارندگی و کاهش کیفیت و میزان آب‌های سطحی، نسبت به  پارسال،  ۵۰ درصد کاهش عملکرد داشته ایم.
رشیدی گفت: کریم، دهدشت، قابوس، کوهدشت، ساورز و ارقام آبی سیروان، برات، آران، تیرگان، طلایی و سارنگ از ارقام گندم کشت شده در این شهرستان است.
وی افزود: شرکت غله و تعاون روستایی کازرون به عنوان مباشر ، مسئولیت خرید تضمینی گندم را با قیمت مصوب پایه ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان با توجه به شرایط اُفت بر عهده دارد.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون بیان کرد: پنج مرکز خرید و سیلوی شهرستان کازرون آماده خرید گندم از کشاورزان است.
شهرستان کازرون در غرب فارس و در فاصله ۱۳۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • ریسک‌های سیاسی بازرگانان پوشش داده می‌شود
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • افزایش ۲۰۰ میلیون یورویی سرمایه صندوق ضمانت صادرات
  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد
  • آغاز برداشت خوشه‌های طلایی از مزارع کازرون از فردا
  • پنجاهمین نشست بانک توسعه اسلامی در عربستان آغاز شد
  • قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت در برنامه صندوق ذخیره فرهنگیان است
  • شعار بانک در سال جاری، توجه به سرمایه انسانی به عنوان هسته‌ اصلی توسعه بانک است
  • بودجه گروگان بورسی‌ها
  • بودجه گروگان بورسی‌ها/زنگنه:کاهش معافیت‌های مالیاتی بدعت است