Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت‌های دانش‌بنیان با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در سومین نمایشگاه بین‌المللی واردات چین که آبان ماه سال جاری برگزار می‌شوند،حضور می‌یابند.

به گزارش ایسنا، اولین و دومین نمایشگاه بین‌المللی واردات چین در سال‌های 2018 و 2019 با مدیریت وزارت بازرگانی چین و شهرداری شانگهای در شهر شانگهای برگزار شد و سومین دوره این نمایشگاه از 5 تا 10 نوامبر 2020 مصادف با 15 تا 20 آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اعزام شرکت‌ها به این نمایشگاه که در شانگهای چین برگزار خواهد شد، با همکاری و حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی و سازمان توسعه تجارت صورت می‌گیرد. 

در این نمایشگاه که بیش از 38 هزار شرکت از 150 کشور دنیا حضور دارند و فرصتی مناسبی برای معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های شرکت‌های ایرانی حاضر در این نمایشگاه خواهد بود.

برگزاری نشست‌های رودررو همزمان با نمایشگاه و حضور در پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان از دیگر مزایای حضور در این نمایشگاه است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نمایشگاه صادرات چین شرکت های دانش بنیان معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۵۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری میز خدمت گمرک برای شرکت های دانش بنیان

تین نیوز

میز خدمت گمرک جمهوری اسلامی ایران رویدادی را برای شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه صادرات و واردات برگزار می کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان با همکاری گمرگ جمهوری اسلامی ایران رویداد میز خدمت گمرک ویژه شرکت های دانش بنیان صادراتی را برگزار می کند.

این رویداد برای شرکت های دانش بنیان فعال در زمینه صادرات و واردات در روز چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت جاری برگزار خواهد شد.

این خدمت در راستای تسهیل امور تجاری بین المللی شرکت های دانش بنیان و رفع مشکلات احتمالی ایشان و نیز پاسخگویی به درخواست های این شرکت ها توسط گمرک جمهوری اسلامی ایران ارائه می شود. در این رویداد چهره به چهره شرکت های دانش بنیان با توجه به موضوع خدمت مورد نیاز و در طبقه بندی های مختلف به صورت اختصاصی از بالاترین مقام مسئول گمرک، معاونین ایشان و مدیران ستادی راهکارهای عملیاتی دریافت خواهند کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • افزایش اشتغالزایی و رونق تولید از آثار و برکات وقف محسوب می‌شود
  • صادرات ۱۰ میلیارد دلاری دانش بنیان‌ها تا دو سال آینده
  • حضور بازرگانان محصولات کشاورزی و شیلات در نمایشگاه ایران اکسپو
  • بهره‌مندی از عواید وقف به نفع تقویت اقتصاد دانش‌بنیان
  • برگزاری میز خدمت گمرک برای شرکت های دانش بنیان
  • اقبال بازارهای جهانی به محصولات دانش‌بنیان ایران
  • تأمین ۴۰ درصدی نیاز داخلی به دستگاه نوار قلب با محصول ایران‌ساخت
  • عرضه محصولات خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران
  • وجود ۴۰ هزار کارت بازرگانی در منطقه سیستان برای واردات ۹۰۰ قلم کالا
  • آغاز به کار بیستمین نمایشگاه کشاورزی در شیراز