Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-01@00:12:04 GMT

واکنش الیکا عبدالرزاقی به ویدئوی جنجالی سحر قریشی

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۰۵۱۴۷

واکنش الیکا عبدالرزاقی به ویدئوی جنجالی سحر قریشی

الیکا عبدالرزاقی درباره فیلمی که این اواخر از سحر قریشی در فضای مجازی پخش شد، گفت: من با سحر قریشی نه کار کرده‌ام و نه می‌شناسمش. می‌دانم اگر رفتار ناپسندی کرده است بعد عذرخواهی کرده است.   به گزارش ایسنا، آن ویدئو را خودش در فضای مجازی نگذاشته است؛ یکی از دوستانش عذر می‌خواهم حماقت کرده و گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نباید همگی حمله کنیم درست نیست. او عذرخواهی کرد. ما مردم مملکت حمله‌ایم. در مورد استفاده از فضای مجازی باید فرهنگسازی شود. اینطور نیست که امروز ما بگوییم و فرهنگش شکل بگیرد. باید از اول دبستان این اتفاق بیفتد چرا فکر می‌کنید ما هنرمندان باید این کار را کنیم.

الیکا عبدالرزاقی در ادامه درباره صفحه خود در فضای مجازی گفت: از اول سال گذشته فعالیت در فضای را شروع کردم. به من پیشنهاد دادند ویدئو بگذار تعداد فالوئر‌ها بالا می‌رود. من همه این کار‌ها را کردم، اما تعداد قطره‌ای بالا می‌رود. بیشتر طرفداران دوست دارند از زندگی خصوصی تو بدانند. از خودتان عکس بگیرید و بگذارید.

او همچنین درباره به اشتراک گذاشتن تمام لحظات زندگی توسط برخی افراد در صفحات مجازی گفت: قبلا خیلی اتفاق می‌افتاد عکس‌هایی و پُست‌هایی در فضای مجازی می‌گذاشتم مثلا از جمعی که رستوران رفته‌ایم و غذا می‌خوریم. اما بعد‌ها نه. من در این مملکت بزرگ شده‌ام و نمی‌شود گفت: همه ما در همه برهه‌های زمان اشراف‌زاده باشیم و زندگی اشرافی داشته باشیم. ما جنگ را داشتیم و برای من هم پیش آمده شبی گرسنه خوابیده باشم. مادرم می‌توانست به من کمک کند، اما من نخواستم. می‌خواستم روی پای خودم باشم. دوستی جعبه شیرینی برای من آورد و این ناهار و شام من بود زمانی که تئاتر کار می‌کردم. من می‌دانم وقتی گرسنه هستی بوی قیمه همسایه را بشنوی یعنی چه. کاری نکنیم فضای مجازی اسباب حسرت قلب آدم‌ها شود. برخی به من اعتراض می‌کنند که چرا اینقدر خوشحالی؟! من استایلم این است که حتی در مراسم ختم هم لبخند به لب دارم.

منبع: فرارو

کلیدواژه: الیکا عبدالرزاقی سحر قریشی فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۵۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد بی‌سابقه و عجیب در فضای مجازی برای مهاجران افغان در ایران! | تصویر

یک پیج افغان نوشت: وسعت ایران 187 میلیون هکتار است. یک میلیون هکتار شهرها و روستاها، جاده ها و اماکن. 14 میلیون میلیون هکتار زمین های کشاورزی و بیش از 150 میلیون هکتار منابع طبیعی است. اگر فقط 300هزار هکتار از این منابع آزاد شده و در اختیار 15 میلیون مهاجر قرار گیرد بسیاری از مشکلات زندگی افاغنه حل خواهد شد./ایران تایمز

دیگر خبرها

  • می گوید: جسد موجود در تابوت‌ها سالم بودند اما...+ عکس | ماجرای ویدئوی جنجالی تابوت‌های باستانی خوزستان چیست؟
  • پیشنهاد بی‌سابقه و عجیب در فضای مجازی برای مهاجران افغان در ایران! | تصویر
  • واکنش جالب سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن
  • ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری
  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • ترانه کودکان که ترند شد: ببعی چقدر باهوشی!
  • استایل عجیب ستاره سیتی: هالند سیبیلو شد! (عکس)
  • تغییر نام استقلال جنجالی شد | وزارت ورزش واکنش نشان داد
  • انفصال از خدمت شهردار گلستان صحت ندارد
  • ستاره جنجالی به ایران بازنگشت ؛ واکنش سرمربی