Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-07@10:28:11 GMT

تسهیلات حمایتی برای طرح‌های گردشگری اردبیل 

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۰۵۲۵۰

تسهیلات حمایتی برای طرح‌های گردشگری اردبیل 

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، نادر فلاحی، شنبه ۱۳ اردیبهشت در نشست با مدیرعامل بانک توسعه تعاون اردبیل اظهارداشت: با توافق انجام شده با مدیرعامل بانک توسعه تعاون پروژه‌های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دارای توجیه اقتصادی برای دریافت تسهیلات حمایتی به این بانک معرفی می‌شوند.  

وی با قدردانی از اقدامات حمایتی این بانک در سال‌های گذشته در راستای ارائه تسهیلات به متقاضیان در این حوزه‌ها بیان‌کرد: در ۲ سال گذشته ۲۳۰ میلیارد ریال تسهیلات از محل توسعه پایدار روستایی از سوی این بانک برای حمایت از بخش گردشگری استان پرداخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قلاحی افزود: از حوزه‌هایی که در این حوزه می‌توان در راستای آن برنامه‌ریزی کرد بخش صنایع دستی است و انتظار می‌رود در این زمینه حمایت بانکی لازم در راستای ارائه تسهیلات انجام شود.  

وی گفت: با توجه به اینکه حوزه صنایع دستی از جمله حوزه‌هایی بوده که با کمترین سرمایه بیشترین اشتغال را ایجاد می‌کند، پیشنهاد شد تا تسهیلات حمایتی به این حوزه ارائه شود.  

فلاحی بیان‌کرد: اعطای تسهیلات برای بازسازی و تجهیز هتل‌های استان کمک شایانی برای ارتقای سطح کیفی این مراکز بوده و انتظار می‌رود در این زمینه شاهد همکاری بانک توسعه تعاون باشیم.  

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل افزود: اردبیل جزو استان‌هایی است که از نظر مراکز اقامتی جزو سه استان برتر کشور است و ارائه تسهیلات به این بخش می‌تواند زمینه برای رونق هر چه بیشتر این بخش را فراهم آورد.  

مدیرعامل بانک توسعه تعاون استان اردبیل نیز در این نشست از اختصاص ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای حمایت از طرح‌های گردشگری در سال ۹۹ خبر داد و گفت: این بانک آماده حمایت از پروژه‌هایی است که دارای توجیه بوده و به تایید اداره کل میراث فرهنگی رسیده است.  

کریمی افزود: پیگیر استفاده از فرصت به وجود آمده از تسهیلات تبصره ۱۸ نیز هستیم و در صورت ابلاغ برای ارائه به طرح‌های توجیه‌دار در این زمینه اقدام می‌شود.  

وی افزود: ‌بانک توسعه تعاون تمامی تعهدات خود را در ۲ سال گذشته هم در حوزه گردشگری و هم مشاغل خانگی به صورت ۱۰۰ درصدی محقق کرده است.  

مدیرعامل بانک توسعه تعاون استان اردبیل اظهارامیدواری کرد با همکاری اداره کل میراث فرهنگی گام‌های موثری در توسعه گردشگری استان اردبیل به عنوان محور اصلی توسعه برداشته شود.  

کد خبر 507308 برچسب‌ها وزارت میراث فرهنگی و گردشگری سفر - گردشگری استان اردبیل صنایع دستی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: وزارت میراث فرهنگی و گردشگری سفر گردشگری استان اردبیل صنایع دستی مدیرعامل بانک توسعه تعاون میراث فرهنگی استان اردبیل صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۵۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روش ثبت نام وام 100 میلیون تومانی بانک آینده به صورت غیرحضوری

به گزارش پارس نیوز، وام 100 میلیون تومانی طرح طراوت بانک آینده با سود 23 درصدی به متقاضیان پرداخت می‌شود و افراد با دریافت آن تنها امکان خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک مذکور را دارند. بر اثر پرداخت این تسهیلات حساب وام گیرنده مسدود خواهد شد. این یکی از تضمین‌های تسهیلات مذکور است. علاوه بر این، افراد باید ضامن رسمی نیز داشته باشند تا تسهیلات به آن‌ها پرداخت شود. افراد بعد از دریافت تسهیلات مذکور و خرید کالای مورد نظر، 36 ماه فرصت بازپرداخت اصل و سود این تسهیلات را دارند.

با در نظر گرفتن شرایط مذکور، میزان هر قسط این وام به 3 میلیون و 870 هزار و 972 تومان می‌رسد. کل سود وام 39 میلیون و 354 هزار و 998 تومان بوده و جمع رقم تسهیلات و سود آن 139 میلیون و 412 هزار و 998 تومان اعلام شده است.

  روش غیرحضوری دریافت وام 100 میلیون تومانی طرح طراوت بانک آینده چگونه است؟

افرادی که به این تسهیلات نیاز داشته و فرصت حضور در شعب بانک آینده را ندارند، می‌توانند به صورت غیرحضوری برای این وام درخواست بدهند. افراد به منظور ثبت نام برای دریافت وام مذکور باید در سامانه پیشخوان مجازی ویژه مشتریان بانک یا سامانه ساتا تشکیل پرونده بدهند و سپس با تکمیل فرآیند، تسهیلات مذکور را دریافت کنند. همچنین افراد بعد از دریافت مبلغ وام امکان خرید اینترنتی و غیرحضوری کالا یا محصول مورد نظر از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک آینده را خواهند داشت.

منبع: رده

دیگر خبرها

  • پیگیری وضعیت وام ازدواج با کد ملی
  • کاهش اتکا به تسهیلات بانکی با اجرای قانون تامین مالی تولید
  • گلایه مردم از اقساط سنگین وام خرید خانه
  • کدام ‌حوزه‌های فناورانه در کیش به توسعه می‌رسند
  • پرداخت تسهیلات و تجهیزات حمایتی به خانوارهای آسیب دیده شفتی
  • تمدید زمان ارسال درخواست تسهیلات حمایتی شرکت های دانش بنیان
  • پیشرفت نهضت ملی مسکن در غیبت بانک‌های خصوصی
  • روش ثبت نام وام 100 میلیون تومانی بانک آینده به صورت غیرحضوری
  • سهم صفر درصدی مشارکت ۱۸ بانک در نهضت ملی مسکن
  • گردشگری نخستین رکن سند توسعه و پیشرفت شهرستان نایین است