Web Analytics Made Easy - Statcounter

عنایت‌الله رحیمی، شنبه در نشست کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان فارس در شیراز، افزود: از مجموع تسهیلات پرداخت شده در استان در سال گذشته، ۴۶ درصد متعلق به حوزه بازرگانی و خدمات، ۱۷ درصد حوزه صنعت و معدن، ۱۳ درصد بخش کشاورزی، ۱۱ درصد بخش مسکن، ۱۰ درصد تسهیلات قرض‌الحسنه، ۲ درصد تسهیلات صادراتی و یک درصد نیز سایر تسهیلات را شامل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: هرچند حجم تسهیلات پرداختی، عدد قابل قبولی را شامل می‌شود اما انتظار است که در سال ۹۹ که به نام سال جهش تولید نامگذاری شده، شاهد افزایش حداقل ۳۰ درصدی تسهیلات پرداختی نسبت به سال ۹۸ باشیم.
وی، روند صدور مجوزهای بی‌نام سرمایه‌گذاری در فارس را مثبت توصیف و بیان کرد: نیاز است که سرعت صدور این مجوزها بیشتر شود و در سال ۹۹ در این بخش شاهد افزایش صدور مجوزهای بی‌نام باشیم.
استاندار فارس اظهار داشت: برای تحقق این مهم، نیاز است که مشوق‌هایی همچون تضمین بازگشت اصل سرمایه و سود بیشتر دیده شود تا سرمایه‌گذاران اشتیاق بیشتری برای سرمایه‌گذاری پیدا کنند.
رحیمی گفت: در این زمینه لازم است که اطلاع‌رسانی هدفمند و مناسبی نیز صورت گیرد تا سرمایه‌گذاران در جریان کم و کیف مجوزهای صادر شده قرار گیرند ضمن اینکه در نظر گرفتن پیوست رسانه‌ای برای این مجوزها می‌تواند در این زمینه کمک شایانی کند.
استاندار فارس، در مورد عملکرد کارگروه‌های مصوبی که باید ذیل کارگروه اقتصادی، سرمایه‌گذاری و اشتغال استان شکل بگیرند نیز گفت: این کارگروه‌ها باید به سمت تخصصی شدن پیش بروند تا وقت کمتری از مدیران گرفته شود.
وی، با اشاره به پیشرفت ۲۰ درصدی پروژه پایانه صادراتی این استان نیز بیان داشت: از آنجا که راه‌اندازی این پایانه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است بنابراین باید روند اجرای آن با شتاب و جدیت بیشتری دنبال شود.

برچسب‌ها شیراز استانداری فارس عنایت الله رحیمی سرمایه گذاری فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شیراز استانداری فارس سرمایه گذاری فارس شیراز استانداری فارس سرمایه گذاری فارس سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۵۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی

به گزارش خبرگزاری مهر، سید اکبر حسینی موخر گفت: در سفر دوم رئیس جمهور به استان البرز، ۴ هزار و ۱۲۸ درخواست مردمی در سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) استانداری با موضوع درخواست کمک‌های مالی با سرفصل‌هایی نظیر دارو، درمان، خرید جهیزیه، مالی، ودیعه مسکن و … واصل شد.

وی افزود: بر اساس گزارش پرداخت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز به عنوان متولی پرداخت‌ها، تاکنون به ۲ هزار و ۹۱۰ متقاضی مددجوی بهزیستی، کمیته امداد و بنیاد شهید استان و غیر مددجویان، ۱۲ میلیارد و ۵۱۰ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض پرداخت شده و پرداخت به سایر متقاضیانی که در بازه زمانی سفر استانی درخواست داده‌اند نیز در دستور کار است.

کد خبر 6095500

دیگر خبرها

  • طرح توسعه راه زمینی به جزیره کیش
  • بانک ها هیچ دلیل و علاقه ای برای پرداخت وام به مردم ندارند!
  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور
  • مشارکت‌های مردمی چشم انتظار تسهیلات پروژه‌های نهضت ملی هستند
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی
  • تشکیل کارگروه رفع موانع سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری ساوجبلاغ
  • بانک‌ها هیچ دلیل و علاقه‌ای برای پرداخت وام به مردم ندارند!
  • وام اشتغال‌زایی، به نام فقرا به کام اغنیا
  • پرداخت تسهیلات جهت مقاوم سازی مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد