Web Analytics Made Easy - Statcounter

قهرمان اسبق کاراته ایران در ادامه پویش‌ها و مشارکت قشر‌های مختلف در امر پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا به کمک کادر درمانی و پزشکی کشور شتافت.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، مهدی عبدالحسینی در خصوص کمک در راه پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا، اظهار داشت: وقتی ویروس کرونا به وجود آمد، وظیفه خودم دانستم که به عنوان یک شهروند، قدمی در این مسیر بردارم تا حداقل کمی از رنج و غم این روزهای بحرانی کم کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به موقعیتی که داشتم، تصمیم گرفتم برای پزشکان و پرستاران، لباس های ایزوله بیمارستانی و ماسک تهیه کنم.

وی ادامه داد: پسرعمه ام یک کارگاه تولیدی لباس در شورآباد داشت و در ایام قرنطینه تعطیل شده بود. از او خواستم با هزینه من کارگران را به سر کار برگرداند که هم آنها بتوانند امرار معاش کنند و هم این که بتوانیم لباس های بیمارستانی را تهیه کنیم. خوشبختانه همه چیز آن طور که فکرش را می کردیم، پیش رفت و کارمان را بلافاصله شروع کردیم و توانستیم این لباس ها را در سه شهر قم، تهران و نور که ویروس کرونا در این شهرها خیلی اوج گرفته بود، توزیع کنیم.

پیشکسوت کاراته ایران در خصوص توزیع کمک های خود به کادر درمانی کشور در استان کردستان نیز توضیح داد: واقعا فکرش را نمی کردم این کاری که ما کردیم، این قدر بازتاب داشته باشد. متاسفانه کرونا آن قدر سریع شیوع پیدا کرد که همه استان ها را گرفت. یک روز دیدم بهروز وفایی، رییس هیأت کاراته سنندج با من تماس گرفت و گفت وضعیت در این شهر خیلی بحرانی است. اگر می توانم بخشی از کمک‌هایمان را به آنجا هم ارسال کنیم. این طور شد که لباس های بیمارستانی و ماسک تا کردستان هم رفت. خوشحالم که توانستیم مثمر ثمر باشیم.

عبدالحسینی همچنان با گذشت بیشتر از دو ماه از ورود ویروس به کرونا، مشغول تهیه تجهیزات برای پزشکان و پرستاران است. او در نظر دارد تا کمک های جدید خود را به شهرستان سقز ارسال کند.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: کاراته کرونا خیرخواهانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۵۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست همدلی و همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می شود

سخنگوی شورای ائتلاف گفت که جلسه منتخبان مجلس دوازدهم امروز برگزار می‌شود. - اخبار سیاسی -

امیرابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با اعلام خبر برگزاری نشست منتخبان مجلس دوازدهم به دعوت شورای ائتلاف به خبرنگار سیاسی تسنیم گفت: این نشست امروز سه‌شنبه برگزار می‌شود.

اختصاصی| لیست 16نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود

 

وی افزود: این روزها نشست‌های مختلفی توسط گروه‌های سیاسی و صنفی یا توسط افراد برگزار میشود، ائتلاف با احترام به همه سلایق نشست منتخبان مجلس دوازدهم رابه جهت همدلی و همفکری برگزار میکند و امیدواریم مجلس آتی بتواند نقش خود را به خوبی ایفا کند.

رسولی در پایان با اشاره به برخی تخریب‌ها گفت: برخی روشی جز بی‌اخلاقی و تخریب ندارند، بی‌محلی سیاست ما به این قلیل افراد است. مسئله ما مردم و کشور است و با عنایت به رهنمودهای رهبرانقلاب در باب وحدت و پرهیز از مجادلات بیهوده سیاسی ازآنها و رفتارشان عبور میکنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • شرایط درمانی و تمرینات حسین طیبی خوب است
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • نشست همدلی و همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می شود
  • عکس/ ترور با لباس زنانه!
  • همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد