Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-01@16:22:24 GMT

رصد جرائم حوزه ميراث‌فرهنگي بوشهر از سوي پليس فتا

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۰۵۸۹۴

رصد جرائم حوزه ميراث‌فرهنگي بوشهر از سوي پليس فتا

خبرگزاری آریا- فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی بوشهر از رصد جرائم علیه آثار فرهنگی از سوی پلیس فتای استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بوشهر، سرهنگ عبدالحمید حقانی امروز شنبه 13 اردیبهشت 99 در دیدار با رئیس پلیس فتای استان گفت: «یکی از نیازهای ضروری در حوزه حفاظت از میراث‌فرهنگی، آگاه‌سازی عمومی است و لازم است کلاس‌های آموزشی در این خصوص برای کارکنان داشته باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
او اضافه کرد: «ما آمادگی داریم که از ظرفیت خود، برای توزیع بسته‌های آموزشی و تولید محتوا در راستای همراه‌سازی مردم برای حفظ آثار تلاش کنیم تا با همکاری یکدیگر شاهد کاهش جرائم در این مسیر باشیم.»
فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی بوشهر تصریح کرد: «رصد مستمر فضای مجازی یکی از مؤلفه‌های کمک‌کننده برای کاهش جرائم علیه میراث‌فرهنگی در فضای مجازی است که برخی افراد سودجو با اغفال مردم نسبت به خریدوفروش اشیاء تاریخی و یا گنج‌یاب و فلزیاب اقدام می‌کنند.»
سرهنگ مهدی قاسمی رئیس پلیس فتای بوشهر نیز در این نشست گفت: «تلاش ما کاهش جرائم و کوتاه کردن دست افراد سودجو در بخش جرائم سایبری و فضای مجازی است و هر فعل یا ترک فعلی که مصادیق مجرمانه داشته باشد برای ما مهم بوده و رصد می‌شود.»
او افزود: «ما با تمام توان در کنار شما هستیم و ارسال بازخورد نتایج بررسی و پیگیری کارها این امکان را به ما می‌دهد تا با رفع کاستی‌ها، به خروجی بهتر و کاهش جرائم در ارتباط با حوزه میراث‌فرهنگی برسیم.»

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رصد جرائم میراث فرهنگی کاهش جرائم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۵۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره‌های ویژه گردشگری در اردبیل برنامه‌ریزی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن محمدی ادیب در دیدار با معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اظهار کرد: رویدادهای ویژه در حوزه گردشگری استان اردبیل با توجه به فرا رسیدن فصل گردشگری برای روزها و ماه‌های آینده تدوین شده است.

وی با اشاره به پیگیری اعتبارات حوزه گردشگری استان اردبیل در وزارت میراث‌فرهنگی خاطرنشان کرد: از معاونت گردشگری انتظار داریم در راستای پیشبرد اهداف و توسعه گردشگری استان تامین اعتبارات مورد نیاز را تسهیل کنند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل ادامه داد: اقدامات زیرساختی و زیربنایی متعددی نیز در دستور کار اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل قرار دارد که در این راستا نیز نیازمند همراهی وزارتخانه هستیم.

محمدی ادیب با بیان اینکه اقدامات آموزشی و توانمندسازی نیروهای شاغل در تاسیسات گردشگری استان یکی از اهداف ما است، تصریح کرد: در این راستا با هماهنگی مدیرکل آموزش گردشگری وزارتخانه، دوره‌های آموزشی لازم با تامین اعتبار برای این دسته از نیروهای شاغل در حوزه گردشگری برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تکمیل زیرساخت‌های گردشگری و پرداخت تسهیلات حمایتی برای سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری را در اردبیل پیگیری می کنیم تا با همکاری اداره کل و وزارتخانه و تامین اعتبارات لازم انجام شود.

کد خبر 6092847

دیگر خبرها

  • بیش از ۴۰۰ سایت و صفحه مجازی به دلیل جرائم اقتصادی مسدود شد
  • انسداد بیش از ۴۰۰ سایت و صفحه مجازی به دلیل جرائم اقتصادی
  • برگزاری جشنواره‌های ویژه گردشگری در اردبیل برنامه‌ریزی می‌شود
  • انسداد ۱۲۸ تارنمای مجرمان اقتصادی در فضای مجازی
  • تدوین رویدادهای فصل گردشگری در استان اردبیل
  • تدوین رویدادهای مهم گردشگری در استان اردبیل
  • گردشگری اولین رکن سند توسعه و پیشرفت نایین است
  • آغاز پیگیری‌ها برای راه اندازی رشته گردشگری و میراث فرهنگی در دانشگاه رازی
  • سرقت مغازه در استان بوشهر ۲۸ درصد کاهش یافت
  • ۵ حفار غیر مجاز در شهرستان نیشابور دستگیر شدند