Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@04:03:56 GMT

پاتک کرونا به رویای «مارتینز» و «نیمار»

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۰۵۹۷۰

پاتک کرونا به رویای «مارتینز» و «نیمار»

«جوردی کوردونر» نایب رییس کاتالان‌ها در این خصوص گفت: بدیهی بود که باشگاه در این فصل متضرر می‌شود اما از آنجا که شالوده شرایط اقتصادی ما مستحکم است، بحران فعلی آن‌طور که سایر باشگاه‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهد، روی ما تاثیر نخواهد گذاشت.

وی در ادامه با پیش‌بینی انجام معاوضه به جای خرید بازیکن در فصل نقل و انتقالات گفت: این بخشی از بازی خواهد بود و این اتفاقی است که فصل آینده برای باشگاه‌های اروپایی رخ خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوردونر از اشاره به جزئیات این تصمیم خودداری کرد.

با این وجود، اظهارات وی حاکی از آن است که بارسا برای اهدافی همچون «لوتارو مارتینز» یا «نیمار» مبالغ هنگفت هزینه نخواهد کرد و حتی دستمزدی برابر با آنچه مرد برزیلی در پاری‌سن‌ژرمن (۳۰ میلیون یورو) دریافت می‌کند را نیز نخواهد پرداخت.

کوردونر در ادامه اعلام کرد که در برخی موارد ممکن است سه باشگاه بر سر یک قرارداد مرتبط و بهم پیوسته موافقت کنند بدان معنا که یک بازیکن از باشگاه «الف» به باشگاه «ب»، بازیکن دیگر از «ب» به «ج» و سپس بازیکنی دیگر از «ج» به «الف» خواهد رفت.

وی گفت: چرا که نه؟ حالا زمان خلاقیت است.

«کیک هستین» سرمربی آبی اناری‌ها در پاسخ به پرسشی در خصوص مارتینز آرژانتینی، چندان صریح نبود اما گفت: تمام بازیکنان خوب می‌توانند رادار بارسا را به سمت خود بچرخانند.

در صورتی که فرآیند معاوضه در کار باشد، بارسا چندین بازیکن بزرگ برای قرار دادن در قرارداد معاوضه در اختیار دارد؛ بازیکنانی همچون «فیلیپه کوتینیو» که هم اکنون به طور قرضی در بایرن مونیخ توپ می‌زند، «ساموئل اومتیتی» و «آرتور ملو».

با این حال، شبکه تلویزیونی ای‌اس‌پی‌ان در گزارشی مدعی شده است که بارسا تنها به حفظ «لیونل مسی»، «فرانکی دی‌یونگ» و «مارک آندره ترشتگن» تمایل دارد.

برچسب‌ها فرانکی دی یونگ نیمار لیونل مسی ساموئل اومتیتی بایرن مونیخ مارک آندره ترشتگن فیلیپه کوتینیو پروندهٔ خبری رقابت های ورزشی ، قربانیان کرونا هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرانکی دی یونگ نیمار لیونل مسی ساموئل اومتیتی بایرن مونیخ فیلیپه کوتینیو فرانکی دی یونگ نیمار لیونل مسی ساموئل اومتیتی بایرن مونیخ فیلیپه کوتینیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۵۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاتک پلیس امنیت به یک شرکت هرمی در شهریار/۲۸ نفر دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مهدی کرمی، عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران از شناسایی و دستگیری اعضای یک شرکت هرمی در شهریار خبر داد و اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت اعضای یک شرکت هرمی در فردوسیه شهریار، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی غرب استان تهران قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی غرب استان تهران با انجام اقدامات اطلاعاتی، دفتر شرکت‌های هرمی را شناسایی و با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و ۲۸ نفر از اعضای این شرکت را دستگیر کردند.

جانشین انتظامی غرب استان تهران با اعلام اینکه کیس، لب تاب و جزوات و کتابچه‌های آموزشی مربوط به شرکت‌های هرمی از مخفیگاه متهمان کشف شد، تصریح کرد: این افراد که عمدتاً از اتباع بیگانه بوده و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

کرمی با اشاره به اینکه سرگروه‌های شرکت‌های هرمی با وعده‌های پوشالی برای کسب درآمد و اشتغال به جذب افراد به ویژه جوانان در این شبکه‌ها اقدام می‌کنند، خاطرنشان کرد: اینگونه اقدامات مجرمانه با تولید و کارآفرینی در تضاد بوده و اشتغال و حرکت اقتصادی جامعه را مختل خواهد کرد که حل این معضل هوشیاری بیشتر افراد را می‌طلبد.‌‎‌‎‌‎‌

کد خبر 6097485

دیگر خبرها

  • اتلتیکو درها را باز کرد: خداحافظی ژوائو با بارسا
  • بارسلونا فقط به یک بازیکن در خط حمله‌ خود اعتماد دارد
  • پیام کاپیتان بارسا: باید دو ساله تمدید کنید
  • بارسلونا با هافبک آرژانتینی قرارداد بست!
  • عصبانیت عجیب: یامال به جمع ستاره‌های شاکی پیوست
  • نیمار برای رفتن پیش مسی، ام باپه را مصدوم کرد! (فان) / فیلم
  • پاتک پلیس امنیت به یک شرکت هرمی در شهریار/۲۸ نفر دستگیر شدند
  • آغاز مذاکرات: معاوضه رقیب سردار با ستاره ناپولی
  • طارمی زنگ خطر را برای مارتینز و تورام به صدا در آورد
  • طعنه سنگین ستاره رئال به بارسلونا (عکس)