Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از لرستان، فریدون خودنیا گفت:  از ابتدای شیوع ویروس کرونا همه ی خدمات شرکت به صورت غیرحضوری ارائه شده است.

وی ادامه داد: در همین خصوص پیرو ابلاغیه ها و دستورات وزارت بهداشت و ستاد مقابله با کرونای کشور و استان در دوران اعلام شده پرسنل به صورت دورکاری فعالیت کرده و تمامی مسائل بهداشتی نیز رعایت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این زمینه و در راستای دورکاری پرسنل، دفتر فناوری اطلاعات شرکت توزیع بسترهای مناسب را فراهم کرده است، تصریح نمود: این تلاش ها همچنان ادامه دارد و تا پایان بحران کرونا همچنان رعایت بهداشت محیطی و فردی در دستور کار شرکت توزیع قرار خواهد داشت.

 
 در ادامه مدیر واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات  شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان  با بیان اینکه در این راستا و در جهت خدمت رسانی به مردم ، سازمان ها و شرکت های خدمت رسان می بایست با انجام تمهیدات لازم و با در نظر گرفتن سلامت پرسنل خود ، خدمت را کما فی سابق ارائه دهند  اظهار داشت: در این بین یکی از واحدهای شرکت توزیع برق استان ، واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات با انجام اقدامات لازم و مهیا کردن بستر های مورد نیاز نقش بسزایی در ادامه روند فعالیت های همکاران بر عهده داشته و دارد .

 رباطی ابراز داشت:  دفتر فناوری اطلاعات شرکت توزیع برق استان لرستان در جهت انجام دورکاری پرسنل و همچنین برقراری ارتباط ویدئوکنفرانس مدیر عامل و سایر همکاران با مقام عالی وزارت نیرو ، استاندار محترم و شرکت توانیر اقدامات ذیل را انجام داده است:

· نرم افزاری

 نصب و راه اندازی نرم افزار بومی و کاملا امن وب گت وی و تعریف سطح دسترس کاربران و تعریف سامانه های اتوماسیون اداری، جامع مالی و اداری، آمار، GIS ، سیستم جامع مشترکین

  نصب و راه اندازی نسخه اندروید نرم افزار وب گت وی

· سخت افزاری

 تهیه و اختصاص ٢ دستگاه سرور جهت نصب نرم افزار وب گت وی

 بستر ارتباطی

  مدیریت اینترنت شرکت و اختصاص پهنای باند بیشتر به سرورهای مذکور جهت دسترسی بهتر و پایدارتر

و همچنین به جهت  تسهیل کار ارباب رجوع و مشترکین امکانات ذیل در پورتال (ledc.ir)ایجاد گردیده است:

ایجاد میزخدمت الکترونیکی و امکان ارائه خدمات الکترونیکی در پورتال :

  خدمات الکترونیکی که از طرق پورتال در دسترس می باشد: صدور قبض المثنی، سوابق مصرف و صورتحساب مشترک، درخواست تسویه حساب، درخواست اصلاح اطلاعات، تغییر نام مشترک، محاسبه صورتحساب بر اساس خوداظهاری، درخواست انشعاب جدید و غیره

  نرم افزارهای موبایلی ارائه خدمات مانند: اپلیکیشن همراه برق (جهت مشاهده و دریافت صورتحساب و پرداخت الکترونیکی قبوض)، اپلیکیشن موبایل مشترکین، اپلیکیشن مدیریت مصرف و غیره


  ارتباط با مدیرعامل و مدیران سازمان به شکل الکترونیکی

   خدمات غیرحضوری دفاتر پیشخوان

46
 

کد خبر 1383771

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان لرستان فناوری اطلاعات شرکت توزیع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۶۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفته الکترونیکی بانک کشاورزی، نسل جدید خدمات بانکی

امتداد - خدمت سفته الکترونیکی بانک کشاورزی، به صورت شبانه روزی و بدون محدودیت مبلغ، در دسترس مشتریان قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ،  مشتریان این بانک با استفاده از سفته الکترونیکی علاوه بر سهولت دسترسی به یک ابزار موثر تعهد پرداخت، صرفه جویی در زمان و هزینه و بالابردن امنیت، می توانند به صورت شبانه روزی و بدون محدودیت مبلغ، از این خدمت غیر حضوری بهره مند شوند.

بر اساس این گزارش، شرط بهره مندی از مزایای سفته الکترونیکی بانک کشاورزی، داشتن حداقل یک حساب فعال در این بانک و همچنین معرفی امضای دیجیتال است.

این گزارش می افزاید: تمام مراحل صدور، دریافت، ضمانت، پشت نویسی و تسویه سفته، به صورت الکترونیکی و غیرحضوری از طریق اینترنت بانک کشاورزی انجام می شود.

شایان ذکر است؛ صرفه جویی در کاغذ و حفظ محیط زیست، عدم نیاز به نگهداری فیزیکی، امنیت بالا و عدم امکان جعل سفته الکترونیکی، داشتن کد شناسایی منحصر به فرد و قابل استعلام، امکان خرید سفته به مبلغ مورد نیاز و مشخص، امکان تسویه تدریجی، اعتبار در مراجع قضایی با توجه به برخورداری از امضای دیجیتال، امکان خرید سفته دیجیتال توسط مشتریان بانک کشاورزی برای سایر اشخاص حقیقی و نیز امکان استفاده به عنوان وثیقه تسهیلات، از مزایای سفته الکترونیکی بانک کشاورزی است.

مشتریان بانک کشاورزی می توانند به منظور انجام هرگونه عملیات برای سرویس سفته الکترونیک، ابتدا با نصب نرم افزار امضای دیجیتال از طریق لینک موجود در اینترنت بانک کشاورزی و یا سایر درگاه های قانونی، نسبت به احراز هویت و دریافت گواهی امضای دیجیتال اقدام کنند؛ سپس با ورود به اینترنت بانک کشاورزی، درخواست صدور سفته، ضمانت سفته و ظهر نویسی (انتقال سفته) و همچنین انجام سایر امور مربوط به سفته نظیر ردیابی وضعیت، لغو سفته های باز، استعلام سفته، اطلاع رسانی به ذینفعان و …  امکانپذیر است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک دستاوردی نوین در سازمان انتقال خون
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون دستاوردی نوین در سازمان انتقال خون
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون با آزمایش مولکولی
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • تبدیل ۳۲ درصد مجوزهای کاغذی به الکترونیکی در لرستان
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • شناسنامه مهمترین سند کشور است
  • سفته الکترونیکی بانک کشاورزی، نسل جدید خدمات بانکی