Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- فدراسیون جهانی جودو در راستای حمایت از مردم قاره آفریقا، پروژه جمع‌آوری کمک‌های مالی ایجاد کرده است.

فدراسیون جهانی جودو به منظور تهیه ماسک برای کمک به مردم آفریقا در راستای مبارزه با ویروس کرونا، این پروژه را ایجاد کرده است و کمک‌های جمع‌آوری شده توسط فدراسیون جهانی جودو به مردم کشورهای آفریقایی اختصاص پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن پروژه جمع آوری کمک‌های مالی فدراسیون جهانی جودو آمده است: زندگی مردم در سراسر جهان از ابتدای سال تغییر کرده و همه از جمله ورزشکاران تحت تاثیر این شرایط قرار گرفته‌اند.

اکنون زمان آن رسیده که همه جودوکاران مشارکت داشته باشند تا بتوانند به مردمی که نیازمند هستند، کمک کنند. قاره آفریقا در این شرایط آسیب‌پذیر است و تهیه چیزهای ساده مانند ماسک می‌تواند جان خیلی‌ها را نجات دهد.

 

 ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: فدراسیون جهانی جودو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۶۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدیده والیبال ایران سوژه پست جدید فدراسیون جهانی

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که کمتر از یک ماه دیگر تا آغاز لیگ ملتهای والیبال مانده است، صفحه لیگ ملتهای والیبال وابسته به فدراسیون جهانی، پوریا حسین‌خانزاده ستاره جوان تیم ملی والیبال را سوژه یکی از پست های خود در اینستاگرام قرار داد.

این صفحه با قرار دادن عکس و ویدیو هایی از عملکرد پوریا حسین خانزاده در برابر تیم ملی والیبال چین در سال گذشته نوشت: "دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران در بازی هفته اول لیگ ملتهای والیبال فصل 2023 برابر چین توانست شانزده امتیاز که شامل چهارده حمله، یک دفاع و یک امتیاز سرویس بود، کسب کند."

پوریا حسین خانزاده در فصل 2023 لیگ ملتهای والیبال تنها در برابر چین عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت و در دیگر بازی ها کم فروغ ظاهر شده بود اما در این فصل عزم خود را برای درخشش در لیگ ملتها جزم کرده است و می خواهد خود را به عنوان مرد اول والیبال ایران به والیبال جهان معرفی کند.

دیگر خبرها

  • اقدام عجیب فوتبال فرانسه برای مقابله با نمادهای اسلامی
  • تشخیص بدعت و انحرافات، ویژگی ممتاز یک معلم
  • پدیده والیبال ایران سوژه پست جدید فدراسیون جهانی
  • امام خطر اسراییل و استکبار جهانی را به بشریت گوشزد کرد
  • قهرمانی آسیا ۱۹ ماه بدون پول؛ جام مفتی برای تاج!
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • اصولی: از فردا به فکر جام جهانی هستیم
  • شرط موفقیت تیم ملی فوتسال در جام‌جهانی/ جلسه با تاج برای ماندن
  • جمع‌آوری ۱۱۹۶ کودک کار در طرح مقابله با کلونی‌های آسیب‌پذیر
  • مناظره‌ای در مورد حجاب