Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@20:37:05 GMT

کرونا ۷ هزار نفر را در کهگیلویه و بویراحمد خانه نشین کرد

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۰۶۴۷۵

کرونا ۷ هزار نفر را در کهگیلویه و بویراحمد خانه نشین کرد

پروانه نیک مرام روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این کارگران به دلیل شیوع ویروس کرونا از اسفندماه سال گذشته تا اردیبهشت ماه امسال، از کار خود بیکار شده اند و هم اینک در سامانه بیمه بیکاری وزارت کار ثبت نام کرده اند. 

وی افزود: به تمامی این کارگران در سطح کشور و استان بیمه بیکاری تعلق می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در مجموع ۷۴ هزار کارگر بیمه شده در این استان وجود دارد و همچنین ۶ هزار و ۳۰۷ نفر دیگر (به دلیل شیوع ویروس کرونا از اسفندماه سال گذشته تا اردیبهشت ماه امسال، از کار خود بیکار شده اند) که زیر چتر حمایتی هیچ نهادی نبودند به این اداره کل مراجعه کردند.

نیک مرام ابراز داشت: حفظ سلامت کارگران و حمایت از اقشار آسیب پذیر و کم درآمد در مهار کرونا از وظایف اصلی این اداره کل است و در این راستا از سوی وزارت کار تسهیلات مناسبی در اختیار کارفرمایان به منظور حمایت از کارگران گذاشته می شود.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۹۵ هزار و ۶۴۶ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۶۳ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، جان باختگان کرونا در کشور به ۶ هزار و ۹۱ نفر رسید.

کیانوش جهانپور روز جمعه درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از این ویروس افزود: در ۲۴ ساعت گذشته، هزار و ۶ مورد ابتلای قطعی و جدید به بیماری کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد و با این حساب تاکنون ۹۵ هزار و ۶۴۶ مورد ابتلا به این بیماری در کشور ثبت شده است.

وی ادامه داد: تاکنون ۷۶ هزار و ۳۱۸ نفر بهبود یافته‌اند و از این بیماری فارغ شده‌اند.

جهانپور گفت: ۲ هزار و ۸۹۹ نفر از مبتلایان به این بیماری در بیمارستان‌ها در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا بیمارستان روابط عمومی فوت کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۶۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به ۲۴۰ سیل زده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد؛ کاظم فلاحی دوست گفت: امدادگران جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد در ۲ روز اخیر موفق به انجام ۱۲ عملیات امدادرسانی شدند.

وی تاکید کرد: در این مدت ۶۰ خانواده کهگیلویه و بویراحمدی آسیب دیده از بارندگی‌های سیلابی امداد و نجات شدند و ۱۶۰ کیلوگرم نایلون نیز بین آنان توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در این مدت حوادث گوناگونی مانند سیل آبگرفتگی و در راه ماندگان رخ داد.

وی افزود: ۴۸ ساعت گذشته تاکنون ۱۲ تیم امدادی، ۳۰ نفر نیروی عملیاتی، هشت دستگاه پیکاب و ۶ دستگاه پمپ لجن کش به مناطق حادثه دیده کهگیلویه و بویراحمد اعزام و امدادرسانی انجام شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: سامانه تلفنی ۱۱۲ هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش‌های مردمی درباره حوادث احتمالی و امدادرسانی در کمترین زمان ممکن است.

دیگر خبرها

  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • صادرات بیش از ۳۳۲ هزار تن کالای غیرنفتی از کهگیلویه و بویراحمد طی یک‌ماه
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • (ویدئو) قیمت خانه در مناطق اعیان‌نشین کابل فقط ۹ میلیارد تومان
  • امدادرسانی هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به ۲۴۰ سیل زده
  • سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در کهگیلویه و بویراحمد
  • اعلام میزان بارش های بهاری در کهگیلویه و بویراحمد
  • انسان نخستین بار کی سرما خورد؟
  • طراوت باران بهاری به طبیعت کهگیلویه و بویراحمد