Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام سرمست ظهر شنبه در دیدار رئیس جهاد دانشگاهی استان قم که در استانداری قم انجام شد، با اشاره به ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی بیان کرد: انتظار مدیریت استان از این مجموعه این است که در پروژه‌های تحقیقاتی در راستای مدیریت بیماری کرونا فعالانه عمل کند.

وی افزود: ارائه بازخورد پیامدهای کرونا در راستای مدیریت هرچه بهتر استان قم در دوران پسا کرونا از اهمیت ویژه برخوردار است و جهاد دانشگاهی می‌تواند با افکارسنجی مدیریت استان را در این مسیر کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وضعیت قم در برابر کرونا هنوز سفید نشده است

استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود به تقسیم بندی استان‌ها به سه گروه سفید، زرد و قرمز از سوی ستاد ملی کرونا اشاره و ادامه داد: نداشتن فوتی و بیمار جدید از شرایط قرار گرفتن در وضعیت سفید است که هنوز برای قم محقق نشده است.

سرمست افزود: تا زمان تغییر وضعیت و بهبود شرایط استان باید از طریق مجازی و الکترونیکی، برنامه‌های تحصیلی و تحقیقاتی مجموعه جهاد دانشگاهی پیگیری شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا استان قم قم دانشگاهی تحقیقات کرونا سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی جهاد دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۶۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، صبح امروز محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد و مورد استقبال استاندار کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت.

حضور در دانشگاه یاسوج و افتتاح سردر دانشگاه، زیارت مقبره شهید گمنام، کلنگ‌زنی دومین خوابگاه متاهلی، بازید از چندین پروژه فعال و در حال ساخت، مصاحبه با شبکه سراسری به صورت زنده از خبر ۱۴، نشست با اعضای هیأت رئیسه، نشست آمایش آموزش عالی، نشست با اعضای هیأت علمی در قالب جلسه گرامیداشت هفته معلم (استاد) و تجلیل از برگزیدگان و سرآمدان علمی و موارد دیگر از برنامه‌های این سفر یک روزه است.

دیگر خبرها

  • دانشجویان خود را نسبت به مسائل روز دخیل بدانند
  • مسابقات ملی «سدید»‌ بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی در دانشجویان است
  • تمدید مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران برای شرکت در مسابقه ملی «سدید»
  • رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در کشور عراق منصوب شد
  • برخی جو سازی‌ها در زمینه اخراج استادان صحت ندارد
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • ماجرای گاز «خنده» در قلیان اکسیژن صحت دارد؟/ قلیان اکسیژن اعتیاد آور نیست؟
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود