Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@04:33:40 GMT

زمان بازگشت کهکشانی‌ها به تمرینات اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۰۶۸۹۸

زمان بازگشت کهکشانی‌ها به تمرینات اعلام شد

کمپ باشگاه رئال از حیث مسائل بهداشتی در حوزه اقدامات مرتبط با فاصله گذاری اجتماعی، خود را تطبیق داده است.

در واقع، تیم تحت هدایت «زین الدین زیدان» به دلیل کاهش شمار بازیکنان و مربیان در کمپ تمرینی، حتی بیشتر از حد تعریف شده، فاصله اجتماعی را رعایت خواهد کرد.

مناطق مشترک از تمرینات حذف شده یا در شرایط فعلی مورد استفاده قرار نخواهند گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگرچه پروتکل‌های شورای ملی ورزش اسپانیا انجام آزمایش را برای آن دسته از بازیکنانی که علائم نداشته یا با افراد مبتلا در تماس نبوده‌اند، الزامی نمی‌کند اما تمام تیم‌های حاضر در لالیگا هفته آینده قادر خواهند بود آزمایش کرونا بدهند.

فاصله تقریبی آغاز مجدد رقابت‌های لالیگا از زمان شروع مجدد تمرینات تیم‌ها، دست کم یک ماه خواهد بود.

برچسب‌ها ویروس کرونا رئال مادرید زین الدین زیدان پروندهٔ خبری رقابت های ورزشی ، قربانیان کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا رئال مادرید زین الدین زیدان ویروس کرونا رئال مادرید زین الدین زیدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۶۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویر روز ناسا: کهکشانی مارپیچی با طراحی عظیم

به گزارش خبرآنلاین، کهکشان M100 در مقیاس واقعی کیهانی، باشکوه است و نمونه‌ای تمام‌عیار از کهکشان مارپیچی بزرگ و خوش‌تعریف شناخته می‌شود. این کهکشان بزرگ با بیش از 100 میلیارد ستاره، بازوهای مارپیچی کاملاً مشخصی دارد و ازاین‌منظر شبیه به راه‌شیری خودمان است.

کهکشان M100 یکی از درخشان‌ترین اعضای خوشه کهکشانی سنبله است که با نام NGC 4321 نیز شناخته می‌شود. M100 حدود ۵۶ میلیون سال‌نوری با ما فاصله دارد و در جهت صورت‌فلکی «گیسوان برنیس» دیده می‌شود.

در این تصویر تلسکوپی، نمای تمام‌رخ این مارپیچ‌های خوش‌تعریف همراه با کهکشان مارپیچی NGC 4312 که از لبه دیده می‌شود (در سمت راست بالا)، میدان دید گسترده‌ای به پهنای تقریباً ۱ درجه را تشکیل داده است. برای ثبت این تصویر، جمعا ۲۱ ساعت نوردهی شده و تصویربرداری از رصدگاهی تاریک در نزدیکی فلگستاف، آریزونا انجام شده است. خوشه‌های ستاره‌ای آبی و درخشان M100 را در کنار رگه‌های پیچ‌درپیچ گردوغبار نشان می‌دهد، دو ویژگی بارزی که از مشخصه‌های کهکشان‌های مارپیچی به شمار می‌روند. بررسی ستارگان متغیر در کهکشان M100،َ نقش مهمی در تعیین اندازه و عمر کیهان داشته است.

اعتبار تصویر و حق چاپ: درو ایوانز. برای مشاهده عکس در ابعاد بزرگ، اینجا را کلیک کنید.

منبع: تصویر روز ناسا

۵۴۵۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902246 ذوالفقار دانشی

دیگر خبرها

  • تصویر روز ناسا: کهکشانی مارپیچی با طراحی عظیم
  • برنامه قطعی تاپیکو، بازگشت مجدد نفت ایرانول به جایگاه صدر در روان‌کاران است/ تولید و صادرات محصولات دانش بنیان باید در اولویت باشد
  • بیرانوند برای بازگشت به دروازه پرسپولیس آماده شد
  • یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد
  • انحلال دو فدراسیون ورزشی/ بازگشت بادبانی به فدراسیون قایقرانی
  • بازگشت قطارهای تندرو به خط ۵ مترو
  • حمله مجدد آمریکا و انگلیس به یمن
  • اعلام زمان برگزاری کنکور برای سیل‌زدگان خراسان جنوبی
  • بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات
  • سیاره عطارد در اوج خورشیدی قرار می‌گیرد