Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: عده‌ای در صدد هستند با اختلاف‌افکنی بین مردم و مسئولان و اعضای شوراهای اسلامی شهرها و روستاها به اهداف خود برسند، نباید اجازه دهیم این اختلاف‌افکنی‌ها موجب تنش و دلسردی در بین مردم و مسئولان برای ادامه راه شود.

اقبال عباسی ۱۳ اردیبهشت در دیدار با اعضای شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه شوراهای اسلامی شهرها و روستاها باید در حیطه وظایف خود مشکلات مردم را پیگیری کنند، اظهار کرد: گاهی مردم انتظاراتی از اعضای شوراهای شهرها و روستا دارند که این انتظارات در حیطه وظایف شوراها نیست، بنابراین باید تلاش شود مردم انتظارات خود را با وظایف شوراها تنظیم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه انتظارات شوراها از حاکمیت و انتظارات مردم از شوراها باید در چارچوب‌های قانونی باشد، افزود: همچنین دولتمردان نیز باید وظایف شوراها را بدانند تا بتوانند پیگیری‌های اعضای شوراهای شهر و روستاها را در چارچوب به سرانجام برسانند.

وی بیان کرد: اعضای شوراهای اسلامی شهرها و روستاها باید سلسله مراتب اداری را در پیگیری مطالبات و مشکلات رعایت کنند، این مسئله موجب می‌شود که مشکلات از راه قانونی حل و فصل شود، پیگیری‌های جسته گریخته به نتیجه مطلوب نمی‌رسد.

عباسی هماهنگی، قانون‌مداری و انسجام را از مهم‌ترین عوامل در به نتیجه رسیدن پیگیری مشکلات مردمی توسط شوراها عنوان کرد و توضیح داد: همه باید به قانون تمکین کنیم و در مقابل بی‌قانونی بایستیم، وحدت در بین مردم و مسئولان موجب می‌شود نتیجه در کارها به طور ملموس مشاهده شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: عده‌ای در صدد هستند با اختلاف‌افکنی بین مردم و مسئولان و اعضای شوراهای اسلامی شهرها و روستاها به اهداف خود برسند، نباید اجازه دهیم این اختلاف‌افکنی‌ها موجب تنش و دلسردی در بین مردم و مسئولان برای ادامه راه شود.

عباسی در پایان در خصوص اجرای سد و تونل بهشت‌آباد، تصریح کرد: تا زمانی که مشکل زیست‌محیطی و اجتماعی  سد و تونل بهشت‌آباد حل نشود، اجرای این پروژه غیرقانونی است، مراتب اعتراض مردم چهارمحال و بختیاری از طریق مکاتبات به رئیس‌جمهور و وزارت نیرو ارسال شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه چهارمحال و بختیاری انتخابات شوراهای شهر و روستا شوراهای اسلامی شهرها و روستاها چهارمحال و بختیاری بین مردم و مسئولان اعضای شوراهای اختلاف افکنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۶۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای قانون شوراها در توسعه تأثیرگذار است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،اسکندر سجادی با اشاره به نقش شورای شهر و شهرداری در توسعه شهری، اظهار کرد: اگر قوانین موجود در قانون شوراها به نحو مطلوب اجرا شود در توسعه شهرها و روستاها نقش مهمی خواهد داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر میاندوآب با بیان اینکه شوراها بازوی اصلی دهیاران در روستاها و شهرداران در شهرها هستند، افزود: شهرداران و دهیاران می‌توانند با کمک شوراها در توسعه و آبادانی شهرها و روستاها گام بردارند.

وی گفت: شوراها برحسب وظایف خود تصمیم‌گیری می‌کنند و اگر اجرایی شود پیشرفت حاکم در شهرهای دنیا، در ایران هم اتفاق می‌افتد.

سجادی تصریح کرد: در دولت سیزدهم از نظر مالی نسبت به شوراها و شهرداری‌ها توجه خوبی شده و اگر تداوم داشته باشد از تمامی ابعاد، شهرها توسعه می‌یابد.

رئیس شورای اسلامی شهر میاندوآب با تأکید بر درآمدهای پایدار شهرداری‌ها، اظهار کرد: اگر این موضوع عملیاتی شود؛ می‌تواند نویدبخش روزهای خوب برای شهر باشد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه فعالیت‌های انجام‌گرفته در سطح شهر ملموس بوده و این را در اظهارنظرها و ابراز رضایت مردم می‌توان دید، گفت: اینکه شهروندان در دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر از بهبود شرایط ابراز رضایت دارند؛ این نشان می‌دهد که در شهر حرکتی به‌سوی توسعه، آبادانی و پیشرفت انجام شده است.

سجادی با اشاره به اینکه شورای شهر با مصوبات خود همواره کمک‌حال شهردار بوده است، اظهار کرد: شورای شهر با مصوباتی که لازم بوده به شهرداری کمک کرده است و این موضوع تأثیر خود را در تمام جوانب نشان می‌دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر میاندوآب با بیان اینکه امروز در همه مناطق بر اساس ضوابط و طرح‌های توسعه‌ای شهر، فعالیت عمرانی انجام می‌شود، گفت: همه نقاط شهر را به یک‌چشم دیده و برای ما مناطق و افراد هیچ فرقی ندارند.

وی با اشاره به اینکه همواره در راستای کمک به مردم و تسهیل شرایط قدم برداشته‌ایم، تصریح کرد: مجموعه شورای شهر و شهرداری در خدمت مردم بوده و از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

دیگر خبرها

  • اجرای قانون شوراها در توسعه تأثیرگذار است
  • مصوبات شوراها بر جذب سرمایه‌گذار معطوف شود
  • استان خوزستان ۴۰۳۹ روستا دارد
  • تعاملات مدیران دستگاه‌های اجرایی با اعضای شوراها افزایش یابد
  • بازداشت ۳۷ عضو شوراهای استان تهران در سال گذشته
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • حل مشکلات در گرو ارتباط تنگاتنگ مجلس و دولت است/ هرگونه اختلاف افکنی بازی در پازل دشمن است
  • پیگیری‌های شورای شهر موجب امیدآفرینی برای مردم شده است
  • اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری
  • شوراهای اسلامی به‌منظور حکمرانی مردمی شکل گرفتند