Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتحادیه صنف بنکداران و عمده‌فروشان مواد غذائی قم گفت: اپلیکیشن پوز با همکاری اتحادیه بنکداران و عمده‌فروشان مواد غذائی در قم با هدف توزیع صحیح و سریع کالا راه‌اندازی شده است. ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۳ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

سید ابراهیم صحفی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم اظهار داشت: با توجه به لزوم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و جهت حفظ سلامت ویزیتور و بازاریابان تصمیم به نصب اپلیکیشن پوز کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اپلیکیشن "پوز" با نمایش تصاویر و کلیپ و مشخصات کامل و قیمت و تخفیفات کالاهای هر یک از پخش‌های مویرگی و بنکداری‌های تحت پوشش اتحادیه بنکداران قم، امکان انتخاب و ارسال سفارش کالا به همان پخش را در سریع‌ترین زمان فراهم می‌کند.

رئیس اتحادیه صنف بنکداران و عمده‌فروشان مواد غذائی قم با اشاره به مزایای اپلیکیشن "پوز" بیان کرد: سفارش کالا بر روی سیستم حسابداری پخش نمایش داده می‌شود تا نسبت به صدور فاکتور و ارسال کالا اقدام شود.

انعقاد 343 هزار قرارداد در بازار آتی بورس کالارشد حجم و ارزش معاملات بورس کالای ایرانخریداران کالاهای مصرفی دانش‌بنیان تا 80 درصد قیمت محصول "تسهیلات" می‌گیرند

صحفی تصریح کرد: سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌ها می‌توانند با نصب اپلی کیشن "پوز" از بازار یا پلی استور و دریافت رمز از یکی از پخش‌های مواد غذائی در تمام ساعات شبانه‌روز و حتی ایام تعطیل نسبت به بررسی کالاها و ارسال سفارش خرید انواع مواد غذائی ، بهداشتی و ... اقدام کنند.

وی عنوان کرد: این اپلیکیشن با همکاری اتحادیه بنکداران و عمده‌فروشان مواد غذائی در قم با هدف توزیع صحیح و سریع کالا راه‌اندازی شده است. امیدواریم که با راه‌اندازی این اپ خیلی از مشکلات جهت انتخاب کالا و ارسال سفارش خرید کالا به بنکداران و پخش‌های مویرگی رفع شود و در کوتاه‌ترین زمان کالا تحویل واحدهای خورده فروشی شود.

انتهای پیام/452/ ز

R7854/P/S6,62/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۷۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه، دستگیری ۱۰ نفر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد.

سردار مهدی حاجیان در این خصوص اظهارداشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از اطلاع از اینکه اعضای دو باند توزیع مواد مخدر قصد انتقال محموله هایی را به کرمانشاه دارند، رسیدگی به موضوع را در دستورکار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی چهار دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان دو باند مواد مخدر شده و آنها را در عملیات هایی جداگانه توقیف کردند.

حاجیان تصریح کرد: در بازرسی های انجام گرفته از خودروهای توقیفی، مجموعاً ۱۶۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس استان همچنین از دستگیری ۱۰ عضو باندهای قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

وی در پایان مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر را از مهمترین برنامه های پلیس کرمانشاه عنوان کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عدم مسئولیت پذیری تیپاکس
  • نخستین موزه برق و روشنایی تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • ارسال مجدد لایحه عفاف و حجاب به شورای نگهبان/ ایرادات چه بود؟
  • ارسال ارزان و سریع بار با شرکت پست بین‌المللی اسپیدکس
  • آشنايي با جديدترين پرتال پیامک /ارتباطات سریع و جذاب برای همه
  • سیمان، سنگ آهن و فولاد در صدر معاملات در بورس کالا
  • 17 درمان سریع خانگی التهاب معده
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه