Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فیلم سینمایی «سمفونی نهم» به کارگردانی «محمدرضا هنرمند» و با بازی حمید فرخ نژاد به تازگی راهی شبکه نمایش خانگی شده تا بعد از اکران ناموفق خود در سال گذشته شاید بتواند مورد اقبال مخاطب خانگی سینمای ایران قرار گیرد.  تاریخ انتشار: 17:30 - 13 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۱۷۲۲۷

خبرگزاری میزان، فیلم سینمایی «سمفونی نهم» به کارگردانی «محمدرضا هنرمند» و با بازی حمید فرخ نژاد به تازگی راهی شبکه نمایش خانگی شده تا بعد از اکران ناموفق خود در سال گذشته شاید بتواند مورد اقبال مخاطب خانگی سینمای ایران قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم در نهایت با فروش معادل هفتصد میلیون تومان به کار خود پایان داد تا به عنوان کم‌فروش‌ترین فیلم فرخ‌نژاد طی سالهای گذشته نام گیرد. 

این فیلم در حالی با استقبال کم مخاطبان روبرو شده که حمید فرخ نژاد را به عنوان یکی از چهره های پرفروش سینما در خود دارد، در کنار وی محمدرضا فروتن نیز می توانست عاملی برای فروش بیشتر اثر باشد اما این اتفاق میسر نشد.

بیشتر بخوانید: آخرین گفت‌وگوی محمدرضا هنرمند پیرامون سینما را اینجا بخوانید

فیلم سینمایی «سمفونی نهم» آخرین ساخته محمدرضا هنرمند به تازگی راهی شبکه نمایش خانگی شده و باید دید در ایام قرنطینه خانگی پس از شیوع کرونا می‌تواند ضرر خود را جبران کند، فیلمی که با حال و هوای متفاوتی از سایر آثار هنرمند ساخته شده اما این سبک جدید چندان مورد رضایت مخاطبان قرار نگرفته است. 

محمدرضا هنرمند کارگردان با سابقه سینمای ایران بعد از شانزده سال غیبت و دوری از سینما دهمین اثر سینمایی خود با نام «سمفونی نهم» را راهی سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر کرد و امیدوار بود تا تجربه خوبی را به ثبت برساند اما این فیلم چندان برای اهالی رسانه و منتقدین جذاب نبود.

حمید فرخ نژاد، ساره بیات، محمدرضا فروتن، پژمان بازغی، مهرداد صدیقیان، عایرضا کمالی، مارین ون هولک از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم «سمفونی نهم» به ایفای نقش پرداخته اند. 

هنرمند آخرین بار در سال ۱۳۸۰ فیلم سینمایی «عزیزم من کوک نیستم» با بازی پرویز پرستویی را راهی سینما‌ها کرد. اتفاقی که در آن سال‌ها به خوبی دیده شد. محمدرضا هنرمند متولد ۱۳۳۲ تهران، فارغ التحصیل مهندسی الکترونیک مخابرات است.

وی فعالیت هنری را سال ۱۳۴۷ با تأسیس گروه هنری «چاپلین» آغاز کرد و نمایش «حصار در حصار» نخستین تجربه کارگردانی اوست. از دیگر فعالیت‌های جنبی هنرمند تأسیس دفتر تولید «مهاب فیلم» در سال ۱۳۶۸ است.

سمفونی نهم آخرین ساخته محمدرضا هنرمند که در بخش رقابتی سودای سیمرغ سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت و موفقیت چندانی را در بخش جوایز نیز از آن خود نکرد تا ناکامی‌های محمدرضا هنرمند در فجر کامل شود. 

سمفونی نهم، داستانی فانتزى - مفهومى - عاشقانه را در گذرگاهی تاریخی روایت مى‌کند و با انتشار تصاویر و اطلاعات بیشتر از این فیلم، این کارگردان چگونگی نواختن "سمفونی نهم‌"اش را توضیح خواهد داد. به این ترتیب، آخرین نُت‌های فنی فیلم سمفونی نهم، در حال نواخته‌شدن هستند و اجرای اصلی در ایام جشنواره خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار سینما سینمای ایران شبکه نمایش خانگی محمدرضا هنرمند حمید فرخ نژاد فیلم سینمایی سمفونی نهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۷۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش و پرورش علیه یک سریال نمایش خانگی شکایت کرد

به گزارش خبرآنلاین، مدیرکل حقوقی، املاک و معاضدت قضایی وزارت آموزش و پرورش از شکایت و اعلام جرم رسمی آموزش و پرورش علیه دست اندرکاران اصلی یکی از سریال‌های نمایش خانگی خبر داد.

مهر در خبری نوشت: امید رضاوند مدیرکل حقوقی، املاک و معاضدت قضائی وزارت آموزش و پرورش از شکایت و اعلام جرم رسمی دفتر حقوقی و قضائی وزارت آموزش و پرورش علیه دست اندرکاران اصلی یکی از سریال‌های نمایش خانگی خبر داد.

رضاوند با اشاره به شأن و جایگاه رفیع و والای معلم در جامعه، اظهار کرد: علیرغم این مهم که معلّم به عنوان مهمترین و اصلی‌ترین رکن نظام تعلیم و تربیت، از نقش و جایگاه منحصر به فردی در جامعه برخوردار بوده و نقش وی در هدایت آینده‌سازان این جامعه غیرقابل انکار است، چندی پیش در یکی از سریال‌های نمایش خانگی نسبت به این قشر فرهیخته، توهین و اهانت و هتک حرمتی صورت گرفته که این رفتار ناشایست موجب جریحه‌دار شدن احساسات عمومی جامعه به ویژه فرهنگیان شده است.

مدیرکل دفتر حقوقی، املاک و حمایت قضائی با تاکید بر اینکه وزارت‌آموزش و پرورش اولین مدافع حقوق معلمان است و یکی از وظایف دفتر حقوقی و واحدهای حقوقی تابعه در سراسر کشور نیز معاضدت قضائی از جامعه یک میلیونی فرهنگیان است اعلام کرد: در جهت برخورد با این اقدام ناشایست و غیر اخلاقی نویسنده و کارگردان و عوامل سریال یاد شده، شکایت و اعلام جرم رسمی وزارت آموزش و پرورش به دادستان عمومی و انقلاب ارائه و توقف پخش سریال مورد اشاره و برخورد قانونی لازم تقاضا شده است.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903422

دیگر خبرها

  • «اخت الرضا» راهی شبکه نمایش خانگی شد
  • خوشنویسی ایران نیاز به حمایت دارد/ تاثیر بخش خصوصی در چرخه اقتصاد
  • ملوان از شکست خانگی گریخت
  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط!
  • شکایت آموزش و پرورش از یک سریال نمایش خانگی
  • شکایت آموزش و پرورش از یک سریال‌ نمایش خانگی
  • آموزش و پرورش علیه یک سریال نمایش خانگی شکایت کرد
  • (عکس) چهره عجیب محمدرضا گلزار حین انجام ماسک پوست صورت
  • آیا مست عشق پای ستارگان ترکیه‌ای را به سینمای ایران باز می‌کند؟
  • صحنه‌هایی از فیلم جدید محمدرضا فروتن پس از ۵ سال | ببینید