Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@23:09:56 GMT

ملوان خانه اول من است/ لیگ نیمه‌کاره بهترین تصمیم است

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۰۷۱۰۸

ملوان خانه اول من است/ لیگ نیمه‌کاره بهترین تصمیم است

هافبک تیم فوتبال ملوان انزلی با بیان اینکه لیگ نیمه‌تمام بهترین تصمیم از سوی مسؤولین فدراسیون فوتبال است، گفت: حفظ سلامت ورزشکاران بایستی اولویت اصلی تصمیم گیران ورزش کشور بوده و سلامت ورزشکاران فدای لیگ نشود.

محمدرضا نقدی پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لاهیجان با اشاره به زمزمه‌هایی مبنی بر آغاز رقابت‌های لیگ یک فوتبال اظهار کرد: تمریناتمان را به‌صورت انفرادی پیگیری می‌کنیم ولی بلاتکلیفی ناشی از بیماری کرونا به سود فوتبال نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تمرینات افرادی پاسخگوی نیاز ورزشکاران حرفه‌ای نیست، تصریح کرد: فوتبال ورزشی گروهی بوده و برای رسیدن به اوج آمادگی نیاز به حضور در تمرینات مدون و گروهی است؛ بازیکنان با تمرینات انفرادی توانایی رسیدن به اوج آمادگی بدنی را ندارند.

هافبک تیم فوتبال ملوان انزلی با تأکید بر اینکه برای بازگشت به جمع قوهای سپید یک تماس از سوی مدیریت باشگاه کافی بود، افزود: ملوان خانه اول و آخر من بوده و همواره نتایج و بازی‌های این تیم را دنبال می‌کردم، پس از مذاکره با آقای پژمان نوری به خانه خود بازگشتم.

نقدی پور با بیان اینکه لیگ یک فوتبال جایگاه حقیقی ملوان نیست، خاطرنشان کرد: صعود ملوان به رقابت‌های لیگ برتر فوتبال هدف غایی بازیکنان است؛ آغاز رقابت‌های لیگ یک فوتبال در شرایط کنونی به صلاح نبوده و معتقدم لیگ نیمه‌تمام بهترین تصمیم از سوی مسؤولین فدراسیون فوتبال است.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از شهرهای کشورمان در وضعیت قرمز قرار دارند، بیان کرد: حفظ سلامت بازیکنان و خانواده بازیکنان بایستی اولویت اصلی تصمیم گیران ورزش کشور بوده و سلامت ورزشکاران فدای لیگ نشود.

انتهای پیام/۳۳۸۹

منبع: فارس

کلیدواژه: هافبک ملوان لیگ یک فوتبال ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۷۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس جمهور برتکمیل پروژه نیمه کاره مونوریل و فرودگاه قم تاکیددارد

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدآقامیری بعدازظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید از پروژه مونوریل قم گفت: رییس جمهور بر تکمیل پروژه مونوریل قم اعتقاد دارد، چرا که سرمایه گذاری قابل توجهی در این پروژه صورت گرفته است.

استاندار قم بیان کرد: دولت سیزدهم و شخص رییس جمهور بر این امر تاکید دارند که پروژه‌های نیمه کاره باید به اتمام برساند و در خصوص پروژه مونوریل قم نیز هزینه‌های زیادی صرف شده که در نهایت مردم باید از آن بهره برند.

آقامیری عنوان کرد: در حال حاضر پروژه مونوریل قم در ۴.۷ کیلومتر ۶۰ درصد پیشرفت داشته و مابقی آن نیز باید تکمیل شود.

وی تاکید کرد: دولت در تکمیل پروژه مونوریل قم عزمی جدی دارد و از ابتدای حضور من در استان قم تکمیل این پروژه در دستور کار بوده است و رییس جمهور هم بر تکمیل دو پروژه نیمه کاره مونوریل و فرودگاه قم تاکید دارند.

استاندار قم عنوان کرد: ممکن است در سفر رییس جمهور به قم که طی روزهای آینده صورت می‌گیرد بازدید از آن در برنامه‌های رییس جمهور پیش بینی شود.

کد خبر 6094705

دیگر خبرها

  • آزرده خاطر شدن شهروند تهرانی از نیمه کاره ماندن مجتمع‌های میدان شهدا
  • رییس جمهور برتکمیل پروژه نیمه کاره مونوریل و فرودگاه قم تاکیددارد
  • حمید مطهری: بازیکنانم در نیمه دوم فوق‌العاده بازی کردند
  • تساوی تراکتور و استقلال درنیمه اول/نمایشی که اثری از فوتبال نداشت
  • نیمه کاره رها شدن پروژه گازرسانی در بخش کوهنانی از زبان اهالی
  • بهترین ورزش برای تقویت قوای جنسی
  • ممبینی: فردا درمورد پاداش تیم ملی فوتسال تصمیم می‌گیریم
  • ستاره بایرن مونیخ دلتنگ خانه شده است!
  • ساختمان نیمه کاره‌ای که محل تجمع سگ‌های ولگرد شد
  • سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد