Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع سابق توپچی‌ها به انتقاد از عدم جاه‌طلبی هیئت مدیره فعلی آرسنال می پردازد.

طرفداری- تونی آدامز، مدافع میانی سابق باشگاه آرسنال به انتقاد از ذهنیت فعلی مدیریت این تیم می پردازد و معتقد است که این تیم از جاه‌طلبی کافی برخوردار نیست و هیچ قصدی برای جذب بهترین بازیکنان ندارد.

به گزارش اسکای، تونی آدامز معتقد است که آرسنال باید به هر قیمتی اوبامیانگ را نگه دارد و بر خلاف روال سال‌های گذشته، بهترین بازیکنان خود را حفظ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در این رابطه می گوید:

این امکان وجود داشت که اوبامیانگ بتواند آرسنال را ترک کند. من عاشق اصول مربیگری آرسن ونگر بودم زیرا در این اصول هیچ بازیکنی از باشگاه بزرگ‌تر نبود و اگر به خاطر مسائل مالی در آرسنال بازی می کرد، باید این باشگاه را ترک می کرد. ونگر با پایبندی به این اصول قدرتمند شده بود و هر سال موفق به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اورپا می شد اما از طرفی این اصول باعث می شد تا از جذب برخی از بازیکنان جلوگیری شود و همین عامل باعث شد تا ما به باشگاهی تبدیل شویم که بهترین بازیکنان خود را می فروشد. اگر من سرمربی آرسنال بودم، به مسئولان این تیم می گفتم که اوبامیانگ به هیچ قیمتی نباید به فروش برسد و ما باید بازیکنانی را جذب کنیم و از آکادمی خود نیز بازیکنانی را به ترکیب اصلی تیم بیاوریم و سعی کنیم تا بهترین بازیکنان خود را حفظ کنیم.

آدامز معتقد است که مدیریت آرسنال در دوران اوج این باشگاه، از رویکرد کاملا متفاوتی نسبت به مدیریت فعلی این تیم برخوردار بوده است. همچنین آدامز معتقد است که آکادمی آرسنال در دهه 80 چیزی کمتر از آکادمی منچستریونایتد در دهه 90 میلادی نداشته است. او در این رابطه می گوید:

همه در مورد کلاس سال 92 منچستریونایتد صحبت می کنند اما خودمان در آرسنال کلاس سال 83 داشتیم و 6 بازیکن از تیم جوانان ما به تیم ملی دعوت شده بودند: نیال کویین، پل مرسون، مایکل توماس، راکی (دیوید روکسل)، من و مارتین کیون. با این وجود، دنی فیمن (عضو سابق هیئت مدیره آرسنال) در سال‌های 1995 و 1996، سرمایه زیادی را وارد باشگاه ما کرد و با این سرمایه ما توانستیم تا بازیکنان کلاس جهانی را متقاعد کنیم تا به آرسنال بیایند. الکس فرگوسن برای جذب من اقدام کرد اما من آرسنال را ترک نکردم و به رئیس باشگاه گفتم: "آیا ما از جاه‌طلبی کافی در باشگاه‌مان برخوردار هستیم؟" و او به من گفت: "نگران نباش، ما سرمایه زیادی را به باشگاه تزریق می کنیم و به دنبال کسب عناوین قهرمانی هستیم."

پس از آن من در آرسنال ماندم و در ادامه، دنیس برکمپ به همراه نیکولاس آنلکا، پاتریک ویرا، امانوئل پتی و رابرت پیرس به باشگاه ما آمدند و ما 5 بازیکن که فاتح جام جهانی شده بودند را در تیم خود داشتیم. امروزه رویکرد باشگاه آرسنال کاملا متفاوت شده است و به نظر من طی چند سال اخیر، آرسنال در جذب بازیکنان خوب عمل نکرده است. در حال حاضر به نظر می رسد که ما بهترین بازیکنان خود را می فروشیم و هرگز قصد ساخت یک ترکیب قهرمان را نداریم.  

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بهترین بازیکنان خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۷۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرتتا: ما نمی‌توانیم منچسترسیتی را کنترل کنیم

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس فردا در دربی لندن باید به مصاف تاتنهام برود.

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، اعلام کرد تیمش بدون به وضعیت سایر رقبا در کورس قهرمانی به دنبال برد در تمامی مسابقات پیش رو است.

آرتتا درمورد وضعیت تیم گفت: "در دسترس بودن بازیکنان نکته مهمی است. به غیر از یورین تیمبر، بسیار نزدیک است که ما همه بازیکنان‌ را در دسترس داشته باشیم. این باعث می‌شود که در جلسات تمرینی بیشتر کار کنیم و چیز بسیار مهمی خواهد بود."

دردسر انتخاب بازیکنان‌؟

سردرد خوبی است! شما بازیکنان را احساس می‌کنید چون می‌بینید که چقدر به دنبال آن هستند. همیشه سخت است، اما بازیکنان‌ نیز کاملاً آماده هستند تا در هر صورت که ما به آن‌ها نیاز داریم به زمین بیایند. روحیه تیم خیلی خوب است.

کورس قهرمانی؟

بله ما در این کورس حضور داریم. ما روی خودمان تمرکز می‌کنیم تا بهترین عملکرد ممکن را داشته باشیم و در مسابقات پیش رو برنده شویم. کمی تکراری به نظر می‌رسد اما این کاری است که باید انجام دهیم.

وضعیت منچسترسیتی؟

این یک بازی دیگر بود (برد مقابل لوتون تاون) که آن‌ها توانستند به روشی مقتدرانه برنده شوند. ما نمی‌توانیم آن را کنترل کنیم.

شانس بالای منچستر سیتی به‌عنوان قهرمان توسط سوپر کامپیوتر؟

امیدواریم که بتوانیم آن کامپیوتر را تغییر دهیم. شاید نیاز به آپلود نرم افزار داشته باشد!

وضعیت یورین تیمبر؟

فردا پس از یک جلسه تمرینی باید در این مورد تصمیم بگیریم. خیلی به بازگشت نزدیک است، نمی‌دانم قرار است به‌زودی برای او اتفاق بیفتد یا نه، اما او خیلی نزدیک است.

ترجیح می‌دهید مانند تاتنهام دو هفته مرخصی داشته باشید یا بیشتر بازی کنید؟

نمی‌دانم. چیزی که می‌توانم به شما بگویم این است که بازیکنانم برای بازی مقابل یک حریف بزرگ کاملا آماده خواهند بود.

درمورد آنگه پوستکوگلو؟

کاری که او انجام داده واقعاً تأثیرگذار است. زمانی که در تیم ملی استرالیا و ژاپن حضور داشت، او را می‌شناختم. او را دنبال می‌کردم.

دیگر خبرها

  • سوال بزرگ در اولدترافورد؛ چه تصمیمی در انتظار اریک تن هاخ است؟
  • فابرگاس: هاورتز ستاره بزرگ امسال آرسنال است
  • پوستکوعلو: اهمیت رویارویی با آرسنال برای جلوگیری از اوج‌گیری رقیب‌ اصلی‌مان را درک می‌کنیم
  • آرتتا: آرسنال در کورس قهرمانی لیگ برتر حضور دارد؛ می‌دانیم که برای قهرمانی باید چه کاری انجام بدهیم
  • آرتتا: ما نمی‌توانیم منچسترسیتی را کنترل کنیم
  • پروژه‌ای بزرگ برای تبدیل شدن به تیمی مدعی در انگلیس؛ چرا آستون ویلا با گزینه مربیگری بایرن و لیورپول دنبال جاه طلبی است؟
  • فیل فودن: بلینگام هدیه ای از جانب خدا دارد
  • به بهانه باخت ۵-۰ چلسی مقابل آرسنال؛ مروری بر سنگین‌ترین شکست‌های دوران مربیگری پوچتینو
  • درس‌هایی از فوتبال اروپا؛ تبریک به قهرمان
  • ستاره آرسنال: با خوش‌شانسی به چلسی گل زدم