Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان ساری با تاکید بر ضرورت همکاری همه دستگاه‌های مرتبط با پروژه فاز دوم ملل گفت: باید عملیات اجرایی این پروژه با عزم جدی و همکاری همه دستگاه‌های مرتبط تسریع شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، جلسه سرمایه‌گذاری و اجرای پروژه پارک ملل ۲ به ریاست عباسعلی رضایی فرماندار مرکز استان مازندران و با حضور عباس رجبی شهردار ساری، علیجان شمشیربند رئیس شورای شهر ساری و مدیران دستگاه‌های اجرایی در فرمانداری ساری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی در جلسه سرمایه‌گذاری و اجرای پروژه پارک ملل ۲ با تاکید بر حمایت از سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری اظهار کرد: تلاش بر جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی با جدیت ادامه دارد و باید دستگاه‌های متولی و مدیران اجرایی مربوطه زمینه حمایت از بخش خصوصی را فراهم کنند تا رغبت آنان برای سرمایه‌گذاری کاهش نیابد و بتوانیم از قابلیت‌های موجود برای رشد و توسعه مرکز استان مازندران نهایت استفاده را ببریم.

وی پروژه پارک ملل ۲ را فرا شهرستانی خواند و افزود: پروژه فاز دوم بوستان ملل در مساحت ۳۲۰ هکتار حد فاصل پل کابلی تا منطقه تنگه‌لته با تعریف هفتاد کاربری مختلف از قبیل کاربری‌های تجاری، مذهبی، موزه تاریخی، محیط های تفریحی، شهربازی و ... یکی از بزرگترین پروژه‌های گردشگری شمال کشور است.

فرماندار شهرستان ساری با تاکید بر ضرورت همکاری همه دستگاه‌های مرتبط با پروژه فاز دوم ملل گفت: باید عملیات اجرایی این پروژه با عزم جدی و همکاری همه دستگاه‌های مرتبط تسریع شود.

رضایی با اعلام اینکه پیگیر رفع موانع در اجرای این پروژه هستیم، بیان کرد: رعایت تمامی اصول محیط زیستی و قوانین مربوط به حریم رودخانه با در نظر گرفتن موارد اجتماعی و امنیتی توسط مجریان این پروژه الزامی‌ست.

انتهای پیام/۸۶۰۴۱/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: ساری استان مازندران گردشگری سرمایه گذاری پروژه فاز دوم سرمایه گذاری پارک ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۷۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت اجرای قانون جوانی جمعیت به طور کامل

انسیه شاه حسینی کارگردان و فیلمنامه نویس با تأکید بر سرعت افزایش جمعیت سالمندان در جامعه گفت: این امر باعث می‌شود که کاهش زاد و ولد به چشم بیاید و یک زنگ خطر برای کارشناسان حوزه سلامت و جمعیت محسوب شود و سال هاست که در این عرصه هم صحبت‌های زیادی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه قانون جوانی جمعیت باید به طور کامل و درست اجر شود، گفت: همین جایزه می‌تواند راهگشایی در این عرصه باشد هر چند که حل مسئله نیست بلکه یک راهبرد است. شاه حسینی با اشاره به اینکه دستگاه‌های مسئول در اجرای قانون جوانی جمعیت باید نهایت تلاششان را اتخاذ کنند، یادآور شد: این مسئولیت هم تنها با یک دستگاه نیست، دستگاه‌های زیادی می‌توانند فعال شوند. خود فرهنگ سازی در جامعه خیلی اثرگذار است تا این شعار دو فرزندی یا تک فرزندی که بلای جامعه شده، از اذهان پاک شود. شاه حسینی در پاسخ به این سوال که اگر فیلمی در این رابطه به او پیشنهاد شود، می‌پذیرد، گفت: بله قطعا در این فضا که هر کشوری برای خود سیاستی دارد هنرمندان ما هم بنا اقتضائات جامعه کاری انجام دهند.

وی با اشاره به تهدیدات نیروی کار جوان در سال‌های آتی و بحران سالمندی اظهار داشت: این را در نظر داشته باشیم که تنها شعار خانواده محوری و نگرانی کاری از پیش نمی‌برد، قانون جوانی جمعیت می‌بایست به طور کامل اجرا شود خوشبختانه دبیرخانه ستاد ملی جمعیت هم این روز‌ها خیلی خوب مشغول به فعالیت است.

دومین جایزه ملی جوانی جمعیت به همت ستاد ملی جمعیت در بخش‌های خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگا‌های اجرایی، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان اردیبهشت سال جاری با شعار سهم من از جوانی ایران برگزار خواهد شد.
علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت jameyat.ir مراجعه فرمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی ازدواج و خانواده

دیگر خبرها

  • تصویب جدول مرتبط با اختصاص بودجه به طرح‌ها و پروژه‌های مختلف در مجلس
  • ضرورت اصلاح نقاط حادثه خیز شهر مراغه
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • ضرورت اجرای قانون جوانی جمعیت به طور کامل
  • تعامل دستگاه‌های اجرایی با شوراها افزایش یابد
  • ضرورت ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود