Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-07@21:25:02 GMT

ابلاغ سند راهنمای بررسی نما‌های ساختمانی

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۰۷۱۹۷

خبرگزاری میزان- معاون شهردار تهران، دستورالعمل انتخاب مدیران تخصصی حوزه معاونت شهرسازی و معماری را ابلاغ کرد. تاریخ انتشار: 17:44 - 13 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۱۷۴۷۷

خبرگزاری میزان - بنا به اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تهران، معاون شهردار تهران، دستورالعمل انتخاب مدیران تخصصی حوزه معاونت شهرسازی و معماری را ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالرضا گلپایگانی، معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران در این باره گفت: از آنجا که استعلام وضعیت تخصصی مدیران پیشنهادی مناطق ۲۲ گانه ضروری است، دستور العملی در این خصوص تدوین شده است.

وی افزود: بر اساس دستورالعمل تدوین شده، صلاحیت فنی و شرایط احراز پست‌های مدیریتی مراتب ۱۴ و ۱۵ مناطق در کمیته تخصصی معاونت شهرسازی و معماری بررسی می‌شود.

معاون شهرسازی و معماری بیان کرد: این اقدام به منظور انطباق مدارک تحصیلی و سوابق فعالیت مدیران پیشنهادی با پست مورد تصدی صورت می‌گیرد تا از پیشنهاد افراد بدون مدرک تحصیلی و تجربه تخصصی مرتبط با نوع فعالیت مورد تصدی پیشگیری شود.

بیشتر بخوانید: آخرین خبر‌ها از طرح ترافیک خبرنگاری

گلپایگانی گفت: در صورت رعایت نکردن چارچوب‌های اعلام شده، موارد استعلامی با پاسخ منفی این معاونت به مناطق اعاده می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شهرداری تهران شهرداری تهران معماری شهرسازی و معماری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۷۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خزعلی: تصمیم ورود بانوان به ورزشگاه‌ها با نظام بود | ممنوعیت جدید در راه؟

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: ورود بانوان به ورزشگاه با شرط وجود زیرساخت‌های لازم و اجرای دستورالعمل‌های مصوب، تصمیم نظام بوده است.

مهر در خبری نوشت: انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در صفحه شخصی خود در شبکه ایکس (توئیتر سابق) نوشت: ورود زنان به ورزشگاه کار هیچ شخص یا گروهی نبود بلکه تصمیم دولت و نظام بود.

وی افزود: البته با شرط وجود زیرساخت‌های لازم و اجرای دستورالعمل‌های مصوب، بنابراین در صورت هرگونه تخلف و عدول از دو شرط مذکور، این دولت است که مطالبه می‌کند و بر موازین ارزشی خود در حفظ حریم بانوان تاکید می‌کند.

دیگر خبرها

  • دستورالعمل اجرای اعطای پایه‌های استحقاقی اعضای هیئت علمی ابلاغ شد
  • جزئیات فعالیت ۴ کارگروه تخصصی اجلاس سراسری معماری و شهرسازی
  • خزعلی: تصمیم ورود بانوان به ورزشگاه‌ها با نظام بود | ممنوعیت جدید در راه؟
  • چالش‌های معماری و شهرسازی ایران
  • ضرورت توجه به معماری و شهرسازی ایرانی ـ اسلامی 
  • دانشگاه‌ها از مسائل کشور جدا نشوند
  • بسته تشویقی ویژه بافت‌های فرسوده شهر اصفهان اعلام شد
  • ابلاغ دستورالعمل رسیدگی به تخلفات رسانه‌های فراگیر
  • اجلاسیه معماری و شهرسازی در شاهرود برگزار می‌شود
  • اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی برگزار می شود