Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-09@02:20:23 GMT

واکنش «الکاظمی»به شهادت چند تن از نیروهای الحشد الشعبی

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۰۷۴۷۱

واکنش «الکاظمی»به شهادت چند تن از نیروهای الحشد الشعبی

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب،‌ «مصطفی الکاظمی» مأمور تشکیل کابینه عراق، امروز (شنبه)، در حساب کاربری خود در شبکه توئیتر به شهادت تعدادی از نیرو‌های الحشد الشعبی به دست عناصر سازمان تروریستی داعش واکنش نشان داد.

در همین ارتباط، در پی حمله صبح امروز داعش از چند محور به استان صلاح‌الدین در عراق دست‌کم ۹ نیروی الحشد الشعبی به شهادت رسیدند و ۱۰ نفر زخمی شدند که حال برخی از آنها وخیم گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مصطفی الکاظمی در این ارتباط نوشت: «همه ما از جانفشانی‌های قهرمانان الحشد الشعبی متشکریم؛ سازمان تروریستی داعش در حمله‌ای حیله‌گرانه به این قهرمانان هجوم آورد. به ملت‌مان و خانواده‌های شهداء تسلیت عرض می‌کنیم و انتقام خون آنها را خواهیم گرفت و قسم می‌خوریم که خون آن‌ها به هدر نخواهد رفت».

مأمور تشکیل کابینه عراق ادامه داد: «دستگاه‌های امنیتی ما با تمام شاخه‌هایشان تعقیب‌وگریز تروریست‌ها را ادامه خواهند داد تا در نهایت سرزمین‌‌مان را از پلیدی آنها پاک کنیم».

در همین ارتباط، «تحسین الخفاجی» سخنگوی فرماندهی علمیات مشترک عراق، امروز (شنبه)، اعلام کرد که در عملیات تعقیب و گریز داعش در منطقه «مکشیفه» (استان صلاح الدین-شمال بغداد) به «اطلاعات مهمی» در خصوص داعش دست پیدا کرده است.

انتهای پیام/

 

منبع: تقریب

کلیدواژه: الحشد الشعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۷۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی

مقاومت اسلامی عراق امروز -دوشنبه- طی بیانیه‌ای از حمله پهپادی به یک پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی در ایلات خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از المیادین، در این بیانیه آمده است که مجاهدان ما سحرگاه امروز یک پایگاه نظامی اشغالگران اسرائیل در «ام الرشرش» در فلسطین اشغالی را هدف قرار دادند.

مقاومت اسلامی عراق در این بیانیه تأکید کرده است که این حمله به نشانه همبستگی با ملت و مقاومت فلسطین انجام شده است و این حملات تلافی‌جویانه ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • واکنش سخنگوی دولت به ورود نیروهای انتظامی آمریکا به دانشگاه‌ها
  • تولد فرزند شهید حادثه تروریستی کرمان + عکس
  • ۲ منطقه در خارکیف و دونتسک به تصرف روسیه درآمد
  • طالبان: داعش از خاک پاکستان وارد افغانستان می‌شود
  • شهادت یکی از نیروهای فراجا در هرمزگان
  • اهمیت سفر «نیچروان» از منظر اقلیم کردستان
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با رئیس مجلس شورای اسلامی
  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر عسقلان اسرائیل/ اعلام آغاز مرحله چهارم نبرد انصارالله یمن علیه اسرائیل/ بازداشت یک نظامی آمریکا توسط روسیه/ تهدید دادگاه لاهه توسط ۱۲ سناتور آمریکایی
  • رئیس اقلیم کردستان عراق با رهبر انقلاب دیدار کرد
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی