Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس سلیمی‌نمین، چهره سیاسی اصولگرا در بخشی از گفتگوی خود با خبرآنلاین دربار کارشکنی و سهم خواهی پایداری ها در جریان بستن لیست شورای ائتلاف و احتمال ادامه دادن این رویه در معادلات درون پارلمانی، گفت:  یک دلیل برای اینکه در انتخابات تلاش شد تا وحدت صورت بگیرد این بود که جلوی اختلافات گرفته شود ولو اینکه آن افرادی که دارند اختلاف می کنند اندک باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

>>>>در همین رابطه بخوانید؛

سلیمی‌نمین: سرلیستی قالیباف، تکلیف رئیس مجلس را مشخص کرد

وی افزود:لذا تلاش کردند که با دادن سهمی به جریان پایداری آنها را همراه کنند. این آدمها تعدادشان اندک است اما اهل درآوردن سر و صدای زیاد هستند(سر و صدایشان بیشتر از تعدادشان است)، اهل عقل و عدل معتقدند آنهایی که سر و صدا دارند را به گونه ای مدیریت کنند.

این تحلیلگر اصولگرا خاطرنشان کرد: شاید من چنین اعتقادی نداشته باشم، من معتقدم باید اجازه دهیم تا جامعه بفهمد که عده و عُده و پایگاه اجتماعی آنها چقدر است، قطعا آنها پایگاه اجتماعی بسیار نازلی دارند و رو به افول هستند یعنی خیلی از کسانی که عضو شورای مرکزی آنها بودند به دلیل همین کارهای تخریبی که انجام می دادند از آنها جدا شدند، هرچند آنها می توانند در مجلس بحث هایی را دنبال کنند ولی من فکر نمی کنم خیلی حائز اهمیت باشند.

سلیمی نمین در پاسخ به این سوال که «آیا فکر می کنید آن سهم دهی در جریان انتخابات، در مجلس هم برای کم کردن اختلافات بر سر صندلی های مهم ادامه پیدا کند؟»، گفت:بعید می‌دانم به آنها سهمی داده شود.

2727

کد خبر 1383814

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: عباس سلیمی نمین جبهه پایداری اصولگرایان مجلس یازدهم سلیمی نمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۷۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی قرار دارند

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت: با توجه به جنگ تمام عیار اقتصادی استکبار جهانی با فشار و تحریم اقتصادی، کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حجت الاسلام جواد جعفری شامگاه _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در همایش روز کارگر، اظهار کرد: برخلاف نگاه لیبرالیسم غرب که نگاه ابزاری به کارگران دارد، دین اسلام نگاه والایی به کارگران دارد که مصداق آن احادیث نقل شده از پیامبر گرامی اسلام و اهل بیت (ع) است که فرموده‌اند کار در جامعه اسلامی یک افتخار و منشأ عزت است.

وی با اشاره به سخنان گهربار رهبری که اگر حال کارگران جامعه خوب باشد حال جامعه هم خوب خواهد شد، افزود: کارگران قشر زحمتکشی هستند که به چرخه اقتصاد کشور کمک می‌کند.

حجت الاسلام جعفری خطاب به مسئولان خواستار رسیدگی به امورات کارگران شد و گفت: کارگران با جهاد اقتصادی خود ایران را در اوج اقتدار نگه داشته است.

منتخب مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: کارگران جامعه و خانواده‌های آنان برای کشور عزیز هستند و برخلاف نگاه لیبرالیسم غرب که نگاه ابزاری به کارگران دارد در دین اسلام نگاه والایی به کارگران وجود دارد که مصداق آن احادیث نقل شده از پیامبر گرامی اسلام و اهل بیت (ع) است که فرموده‌اند کار در جامعه اسلامی یک افتخار و منشأ عزت است از این‌رو در فرهنگ اسلامی کارگر یک جایگاه خاص دارد.

حجت الاسلام و المسلمین جعفری ادامه داد: امید می‌رود این برنامه‌ها بهانه‌ای برای تقدیر از جامعه کارگری، طرح مشکلات این قشر و فتح بابی برای حل این مشکلات باشد و کارگران نیز با مجاهدت در عرصه اقتصادی روز به روز به قدرت اقتصادی کشور اضافه کنند.

صدای کارگران در مجلس خواهم بود

نبی اله محمدی کاندیدای مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه مجلس خانه تمامی اقشار جامعه من جمله کارگران است و نماینده‌ای از جنس مردم می‌خواهد نه اینکه به احزاب تمامیت خواه و انحصارطلب یا گرایش به دولتی‌ها داشته باشد.

کاندیدای مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه زنجان و طارم با بیان این مطلب در همایش بزرگ جامعه کارگری، اظهار کرد: امروز امنیت شغلی کارگران اغلب زیر سوال است که اگر از سوی مردم به مجلس راه یابم، قطعاً وظیفه دارم حقوق کارگران را پیگیری نمایم.

کد خبر 750252

دیگر خبرها

  • فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات تهران
  • جبهه پایداری به دنبال کلید زدن «طرح صیانت جدید» در مجلس دوازدهم؟ 
  • کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی قرار دارند
  • اعلام لیست انتخاباتی دور دوم شورای ائتلاف و جبهه پایداری
  • اعلام شد؛‌فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • لیست نهایی جبهه انقلاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • لیست نهایی جبهه انقلاب جهت مرحله دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • افشاگری سلیمی نمین علیه مهدی نصیری
  • سلیمی نمین: همه حواسشان باشد فریب تندروها را نخورند / هدف تندروها بالاکشیدن خودشان است /نیاز به مجلس عقلانی داریم نه شعاری
  • نامزدهای مورد حمایت جبهه پایداری در خوزستان معرفی شدند