Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@13:59:38 GMT

عادی شدن کرونا برای مردم بزرگ‌ترین دغدغه ماست

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۰۷۶۰۹

عادی شدن کرونا برای مردم بزرگ‌ترین دغدغه ماست

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  سعید کشمیری رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در نشست با رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر بیان کرد: بزرگ‌ترین دغدغه ما، نگرانی در مورد ویروس، بیماری و عوارض کرونا نیست بلکه عادی شدن این بیماری است و اگر مردم تصور کنند که کووید ۱۹ به پایان رسیده و فعالیت ویروس پایان‌یافته یا ضعیف شده، به مشکلات بزرگی برای کنترل این بیماری برمی‌خوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: از همه می‌خواهم که فاصله‌گذاری اجتماعی و ضوابط بهداشتی را در مناطق شلوغ و پرخطر جدی بگیرند.

او کرونا را مساله مشترک و نگرانی عمومی عنوان کرد و ادامه داد: راه مقابله با آن تجهیز همگانی به سلاح آگاهی و داروی خود مراقبتی است.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: گام اول، رعایت بهداشت فردی است و گام نهایی حفظ بهداشت عمومی است و این راه جز با مشارکت همه اقشار و نهاد‌های اجتماعی و همبستگی قابل‌عبور نیست.

کشمیری بیان کرد: با شیوع ویروس کرونا، مردم در قالب گروه‌های مختلف جهادی همدوش نیرو‌های بسیج، سپاه، نظامی وانتظامی، شورای تأمین، بهداشت و درمان همدلی و انسجام خود را نشان دادند.

او افزود: مردم به ویژه اصناف و بازاریان استان بوشهر در اجرای تصمیم ستاد پیشگیری و مدیریت ویروس کرونا با تعطیلی بازار و همکاری با مسئولان شعور و معرفت بالای خود را به نمایش گذاشتند.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر نیز گفت: بودجه هفته بوشهر در اسفند، صرف کار‌های پیشگیری و تبلیغات محیطی برای آگاه‌سازی مردم برای کنترل و پیشگیری ویروس کرونا شد.
ابوذر دهدار با قدردانی از زحمات شبانه‌روزی گروه‌های جهادی مردمی، نیروی انتظامی، سپاه، بسیج، هلال‌احمر و مجموعه خانه مشارکت‌های مردمی به ویژه پرسنل حوزه سلامت استان بوشهر ابراز امیدوار کرد: با تلاش‌ همه مجموعه‌ها و همکاری بیشتر شهروندان شاهد شکست ویروس کرونا باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر در این دیدار با اهدای لوح تقدیری از زحمات کارکنان حوزه سلامت استان بوشهر قدردانی کرد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا ویروس ویروس کرونا استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۷۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عادی انگاری شرب خمر توسط برخی افراد/ با مجالس گناه برخورد شود

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه‌های این هفته از نماز جمعه شهر یاسوج، افزود: شرب خمر از گناهان بزرگ است و برخی دسته جمعی مجلس گناه برپا می‌کنند که باید با آن برخورد شود.

وی ابراز داشت: در جامعه شرب خمر حرام بوده و باید تذکر و برخورد لازم در این مورد اجرایی شود.

حسینی با تاکید بر تقوای الهی و دوری از گناه، افزود: کسانی که با خداوند مخالفت می‌کنند، کیفری سخت در انتظار آنها خواهد بود.

امام جمعه یاسوج با بیان اینکه وجود امام ضرورتی برای جامعه است، اظهار کرد: نبود امام نظام تشریع و تکوین را از بین می‌برد.

حسینی با اشاره به اینکه امام صادق (ع) انقلابی بزرگ در مذهب ایجاد کرد، بیان داشت: اساتید زیادی برای ترویج دین توسط امام صادق (ع) تربیت شد.

حسینی همچنین روز جهانی هلال احمر و ماما را به جامعه هدف تبریک گفت.

کد خبر 6095798

دیگر خبرها

  • عادی انگاری شرب خمر توسط برخی افراد/ با مجالس گناه برخورد شود
  • حمایت از ایرانیان خارج از کشور از دغدغه‌های مهم دولت است
  • باید با روحیه جهادی، پیوسته دغدغه رفع مشکلات مردم را داشته باشیم
  • باید پیوسته دغدغه رفع مشکلات مردم را داشته باشیم
  • اختصاص ۳۵ شعبه دیوان عدالت اداری به حوزه کار
  • اختصاص ۳۵ شعبه دیوان عالت اداری به حوزه کار
  • لزوم واگذاری امور فرهنگی به مردم/ پیری جمعیت دغدغه جدی است
  • رسیدگی به پرونده‌های قضایی باحضور رئیس دیوان عدالت اداری کشور
  • فرمانده نیروی زمینی سپاه: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت با کسی شوخی نداریم
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟