Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی شهرخودرو خراسان، وحید علیپور با اشاره به اعلام زمان شروع تمرینات برخی تیم‌های لیگ برتری اظهار کرد: نمی‌دانیم در شهر‌های دیگر وضعیت شیوع بیماری کرونا به چه صورتی است، اما آنچه در مشهد وجود دارد این است که این شهر هنوز به وضعیت سفید نرسیده و همچنان وضعیت قرمز است و ما برای شروع تمرینات گروهی تیم نگران هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: آنچه مسلم است اینکه طی صحبت‌های سایر مدیران مشهدی که درگیر موضوع کرونا هستند و ما پرس و جو کرده ایم متاسفانه شرایط مشهد برای شروع تمرینات گروهی مناسب نیست، اما گویا بالاجبار باید به این موضوع تن بدهیم، چرا که سازمان لیگ قصد برگزاری مسابقات را دارد.

قائم مقام باشگاه شهر خودرو افزود: واقعا نمی‌دانیم باید چه کاری انجام دهیم از یک طرف جمع کردن بازیکنان در این شرایط سخت است و از طرفی دیگر باید تن به برگزاری مسابقات لیگ بدهیم. باشگاه ما نیز مخالف برگزاری لیگ است چرا که شرایط سختی وجود دارد. ما این موضوع را به سازمان لیگ اعلام کردیم و بسیاری از باشگاه‌های دیگر نیز همین درخواست را داشته اند، اما نمی‌دانیم اصرار برگزاری مسابقات از سوی سازمان لیگ به چه دلیلی است.

او اظهار کرد: فوتبال با شور و هیجان تماشاگرانش است که معنی پیدا می‌کند آن هم بدون استرس بازیکنان و کادر فنی فنی. وقتی قرار است مسابقات را بدون تماشاگر و با ترس و لرز برگزار کنیم خب چرا آن را لغو نکنیم.

علیپور افزود: هنوز سازمان لیگ به صورت رسمی شروع تمرینات و مسابقات را اعلام نکرده است به باشگاه شهر خودرو، اما برخی از باشگاه‌ها گویا از شروع مستبقات خبر دارند و تمرینات خود را آغاز کردند، با این شرایط ما هم مجبوریم تمرین کنیم در حالی که بازیکنانمان با استرس زیادی روبرو هستند. فارق از این ماجرا ما در مشهد مشکل اسکان بازیکنانی که در هتل مستقر بوده اند را داریم به ویژه اینکه میروسلاو بازیکن و کوزین مربی خارجی ما در کشور‌های خود قرنطینه هستند و نمی‌توانند به ایران سفر کنند و این هم به مشکلات ما اضافه می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال شهر خودرو لیگ برتر فوتبال فدراسیون فوتبال شروع تمرینات سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۷۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی

رئیس کمیته بین‌المللی فدراسیون کشتی از انصراف احتمالی عربستان از میزبانی مسابقات رده سنی پایه خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پیش از این اتحادیه جهانی کشتی، ریاض عربستان را به عنوان میزبان مسابقات کشتی زیر 15 سال و زیر 20 سال قهرمانی آسیا (نونهالان و جوانان) معرفی کرده بود.

رقابت‌هایی که 16 تا 24 جولای (26 تیر تا 3 مرداد) قرار بود برگزار شود اما سعید یوسفی می‌گوید احتمالا آنها از برگزاری این رقابت‌ها انصراف خواهند داد.

رئیس روابط بین‌المللی فدراسیون کشتی در این‌باره به خبرنگار تسنیم گفت: این‌طور که از شواهد برمی‌آید میزبان مسابقات دو رده سنی نونهالان و جوانان تغییر خواهد کرد، البته هنوز اتحادیه جهانی درباره گزینه احتمالی صحبتی نداشته، ما شنیده می‌شود عربستان به خاطر مسائل داخلی خودش، از برگزاری مسابقات منصرف شده است.

رقابت‌های قهرمانی آسیا در این دو رده سنی آزاد و فرنگی پیش از المپیک برگزار می‌شود اما پیکارهای جهانی، شهریور ماه و بعد از برگزاری المپیک به انجام خواهد رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات باشگاهی تنیس روی میز بزرگسالان لرستان
  • تدابیر لازم برای میزبانی شایسته نساجی از پرسپولیس اندیشیده شده است
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه
  • درخشش تیراندازان آذربایجان‌غربی در مسابقات آزاد کشور
  • رقابت ۸۰ دونده مستعد استان همدان در لیگ دو و میدانی شهید شمسی پور
  • تاریخ شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال مشخص شد
  • (عکس) قوی‌ترین مردان نیشکر
  • قوی‌ترین مردان نیشکر
  • حضور بیش از ۵۰ تیم استان کرمان در رقابت‌های لیگ‌ برتر
  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی