Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@07:47:20 GMT

پزشکان و پرستاران قمی به معنی واقعی کلمه جهاد کردند

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۰۷۶۶۳

پزشکان و پرستاران قمی به معنی واقعی کلمه جهاد کردند

آتش زر گفت: پزشکان و پرستاران در مقابله با ویروس کرونا به معنی واقعی کلمه جهاد کردند که قدردان آنها هستیم و این اقدام آنها مدال افتخاری برایشان بوده که هیچ گاه فراموش نمی شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «سیدمحمد آتش زر» امروز (شنبه 13 اردیبهشت) در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با قدردانی از تلاش های کادر درمان در مقابله با ویروس کرونا گفت: قم به عنوان پیشتاز معرفی کرونا در کشور مطرح شد و به عنوان الگویی برای تمام کشور بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

رئیس شورای استان قم بیان داشت: در موضوع کرونا گروه های مختلفی تلاش کردند که در راس آنها پزشکان و پرستاران و کادر درمانی بودند که با تمام توان در عرصه حاضر شده و کوشیدند تا با این ویروس مقابله شود.
 

وی به حضور طلاب جهادی در بیمارستان ها اشاره کرد و گفت: این طلاب با طرح ابتکاری خود در بیمارستان ها حاضر و نشان دادند که با اقدامات و کارهای جهادی چگونه می توان، در راستای پیشبرد کارها و اقدامات تلاش کرد.
 

آتش زر افزود: اقدامات طلاب جهادی در بیمارستان ها و آرامستان ها موجب شد تا دیگر استان ها نیز به این سمت حرکت کرده و قم در این عرصه نیز الگویی برای استان های دیگر بود.
 

رئیس شورای استان قم گفت: پزشکان و پرستاران در مقابله با ویروس کرونا به معنی واقعی کلمه جهاد کردند که قدردان آنها هستیم و این اقدام آنها مدال افتخاری برایشان بوده که هیچ گاه فراموش نمی شود.

پایان پیام/343

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ویروس کرونا کرونا پزشکان و پرستاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۷۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور حکم انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی کرمان

با حکم محمد علی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی، علی باقری به عنوان رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان منصوب شد.

علی باقری از یکم بهمن ۱۴۰۲ به عنوان سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری خدمت رسان حوزه کشاورزی استان بوده است.

در این حکم آمده است: "با توجه به سوابق و تجارب جنابعالی به موجب این حکم به سمت رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و همکاری نیرو‌های متخصص و متعهد آن سازمان و اعمال نظارت مستمر بر اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های وزارت در استان، در نیل به اهداف بخش کشاورزی گام‌های موثر بردارید.

توفیق شمارا از درگاه خداوند منان خواستارم.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • رئیس جهاد دانشگاهی کشور وارد گلستان شد
  • انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به معلمان در مراکز درمانی یزد
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • صدور حکم انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی کرمان
  • ◄ کاربرد کلمات و عبارات حمل و نقلی در متون و اشعار فارسی
  • تلاش برای امرار معاش مصداق جهاد با دشمن است
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت