Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ به گفته کارشناسان بهداشت عمومی و کارشناسان ایمنی کارگران ایالات متحده ، بخش صندوق فروشگاهها به عنوان خطرناک ترین مکان در فروشگاه شناخته شده است. این بخش توسط هر مشتری و سایر کارمندان لمس می شود، صندوق دار در همین بخش کیسه های مختلف را قرار می دهد و به نظر می رسد بیشترین لمس پیشخوانها نیز در همین بخش رخ می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها می‌گوید که ممکن است فرد با لمس کردن یک سطح یا شیء که ویروس را روی خود حمل می‌کند ویروس کرونا را دریافت کند.

این متخصصان می‌گویند فرد شاغل در صندوقداری در فروشگاه گاهی نمی‌تواند قانون فاصله گرفتن اجتماعی را رعایت کند و فاصله افراد از یکدیگر نزدیک‌تر از حد مجاز می‌شود. بر اساس توصیه‌های رایج رعایت فاصله شش پا بسیار مهم است، اما در شغلی مثل صندوقداری یا فروشندگی، رعایت این فاصله بسیار سخت است. برای مثال اگر صندوقدار آلوده باشد، کارمند می‌تواند بیماری را به مشتریان انتقال دهد.

براندون براون، اپیدمیولوژیک در دانشگاه کالیفرنیا می‌گوید: «محل کار صندوقدار فروشگاه‌ها هنوز بسیار خطرناک است، زیرا هر مشتری از این منطقه عبور می‌کند و مدتی در آنجا می‌ایستد در حالی که مواد غذایی در حال حرکت به سمت پیشخوان هستند.» با این وجود و در کنار همه نگرانی ها، صندوقداران چه راهکار‌هایی برای حفاظت از خود دارند؟ استفاده از ماسک و دستکش مهمترین مواردی هستند که افراد باید رعایت کنند. افزون بر این‌ها بهتر است صندوقداران فاصله خود را با دیگران نیز تا حد امکان رعایت کنند.

بسیاری از شرکت‌های خرده فروشی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای برای کارمندان خود تجهیزاتی مثل ماسک و دستکش فراهم کرده اند، اما این بسیار مهم است که خود کارمندان فروشگاه‌ها نیز مراقب باشند.

بخش خوراکی‌ها و مواد شوینده در فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌ها نیز معمولا محل تجمع افراد زیادی است و می‌تواند خطرناک باشد؛ بنابراین فروشندگان و خریداران باید مراقب باشند که حتما از دستکش استفاده کننند و فاصله مناسب را با یکدیگر حفظ کنند.

منبع: انتخاب لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ویروس کرونا شیوع ویروس کرونا فروشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۷۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسب تروجان

ویروس رایانه‌ای به نام استاکس‌نت محصول مشترک آژانس امنیت ملی آمریکا و یگان ۰۰۸۲ رژیم صهیونیستی است که هدف از ساخت این ویروس آلوده کردن رایانه‌های مراکز مهم ایران می‌باشد.

     

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3081670 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • اسب تروجان
  • هشدار احتمال شیوع مالاریا در سیستان و بلوچستان
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران/ کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند؟
  • آنروا درباره وقوع اپیدمی در غزه با آغاز فصل گرما هشدار داد
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران | کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • هشدار دامپزشکی : شیوع بیماری تب کریمه کنگو در فصل گرما
  • قاچاق سوخت تهدید جدی برای شیوع مالاریا در شرق کشور
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ