Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-29@20:45:39 GMT

کشف عتیقه جات قرون متأخر اسلامی در بندرگز

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۰۸۰۲۷

به گزارش ایلنا، سردار "روح الامین قاسمی"  گفت: ماموران پلیس آگاهی "بندرگز" پس از یک سری اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات تخصصی موفق به شناسایی یکی از قاچاقچیان اشیاء عتیقه در این شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی گلستان با بیان اینکه طی بررسی های پلیس مشخص شد، متهم در زیرزمین یک منزل مسکونی قدیمی اقدام به حفاری غیرمجازکرده است، اظهار داشت: طی هماهنگی با مقام قضائی و در بازرسی از محل مورد نظر، ۴ عدد ظروف سفالی عتیقه کشف و یک متهم نیز دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار قاسمی، خاطرنشان کرد: برابر اعلام کارشناسان اداره میراث فرهنگی، عتیقه جات کشف شده مربوط به قرون متأخر اسلامی بوده است.

به گزارش سایت پلیس، فرمانده انتظامی استان با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی، تصریح کرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع داده و در تامین نظم و امنیت جامعه یاریگر نیروی انتظامی باشند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سردار روح الامین قاسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۸۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل زباله گرد در سلسله

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یحیی الهی امروز یکشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر قتل یک شهروند ۳۲ ساله در شهرستان سلسله موضوع به‌صورت ویژه در دستور پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات پلیسی مشخص شد قاتل با برنامه‌ریزی ازپیش‌طراحی‌شده مقتول را تحت‌نظر داشته و سرانجام در روز حادثه با لباس مبدل زباله‌گردی وی را در جلوی منزل خود با استفاده از تاریکی شب و خالی بودن کوچه از تردد با شلیک گلوله به قتل می‌رساند و سریعاً از محل متواری می‌شود.

فرمانده انتظامی لرستان، بیان کرد: مأموران پس هماهنگی قضائی، با اقدامات میدانی و شیوه و شگردهای خاص پلیسی وی را کمتر از یک هفته شناسایی و طی یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

سردار الهی با بیان اینکه متهم علت قتل را اختلافات شخصی عنوان کرده و گفت متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

کد خبر 6090441

دیگر خبرها

  • کشف اشیاء عتیقه‌ چند هزار ساله در چالوس
  • کشف گنج هخامنشی و ساسانی از قاچاقچی عتیقه در چالوس
  • کشف گنج هخامنشی و ساسانی از قاچاقچی عتیقه در چالوس ؛ این اشیا هنوز قیمت گذاری نشده اند
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • کشف عتیقه جات چند هزار ساله در چالوس
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • رفع تصرف ۸ هزار متر از اراضی ملی در رودسر
  • سرقت ۳۰۰ میلیارد ریال طلا در البرز/ سارقان دستگیر شدند
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد در لرستان
  • دستگیری قاتل زباله گرد در سلسله